![]() |
Coldplay-Achtige Muziek
Ik zoek allemaal artiesten metgenres die lijken op de genres van Coldplay, Travis, etc;
Deze heb ik al: Coldplay, Travis, Radiohead, Oasis, PinkFloyd, Jewel (pf, jewel een beetje dan) |
counting crows, REM,
|
Elbow
|
Jeff buckley
|
Muse, Starsailor
|
Saybia [?] is wel mooi iig :)
|
Athlete
|
Nieuwe Anathema
|
Citaat:
|
Citaat:
|
blabla aldus allmusic
Similar Artists: Radiohead Jeff Buckley Doves The Trash Can Sinatras Geneva Mansun Gene Travis Catherine Wheel Placebo Carla Werner Turin Brakes Kent The Prayer Boat Lowgold Ocean Colour Scene The Lightning Seeds Manic Street Preachers Oasis Dave Matthews |
Citaat:
|
the locust
|
turin brakes
damien rice sommige nummers |
live misschien ook wel.
|
nie leuk
|
Sublime ook misschien, of 311.
|
Blur
|
mrmuddy, meng je niet in dingen waar je absoluut geen verstand van hebt.
|
U2
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Saybia, Vertical Horizon, 16 Down, Blue October, Counting Crows, Eagle Eye Cherry, REM, Five For Fighting, Forty Foot Echo, Novastar, The Calling...
|
Counting Crows! (is nog maar tig keer gezegd ofzo.. ;) )
Maar die vind ik zeer goed! (afgelopen woensdag was awesome!) 3 Doors Down misschien...? Muse vind ik trouwens ook nog wel in dat straatje passen.. hmzz hoewel.. is toch wel wat anders.. Maar sommige nummers zijn rustiger en tja.. what ever.. probeer maar gewoon.. ;) en Soulwax misschien..? Beetje meer poppy denk ik, maar wel ok.. Stereophonics..? |
Citaat:
en heb starsailor gedownload, pretty cool! |
john mayer, jason mraz, maroon5 en teitur!
|
Stereophonics?
|
|
Travis en Keane zijn degenen die ik ken, echter kan ik Coldplay niet waarderen, Travis en Keane wel. Keane is zonder gitarist, wel apart, maar Somewhere Only We Know is echt een lekker nummer.
|
mooie faggot inventory opgebouwd hier
|
dan snap ik jou hobbys toch niet kerel
|
haha. (kwas ze juist aan het veranderen. maar het verschil met nu was dat radiohead voorop stond :/)
maar aub mensen vergelijk REM niet met de meeste zooi hier |
waarom niet
|
om hun 12-album-rijke briljante output sinds 1980
|
my morning jacket
|
Citaat:
|
misschien silverchair en queens of the stone age?
de bands die er het meeste op lijken zijn denk ik al genoemd. groetjes kim |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Starsailor, muse, coldplay, live, seybia enzo allemaal live gezien. Wat gaat dat toch allemaal op elkaar lijken na een paar minuten!
|
Saybia is wel mooi, maar uiteindelijk lijkt het allemaal op elkaar ja... Qua britpop is de wat hardere kant toch leuker, Jet en Dandy Warhols, hoewel die geen van beiden uit de UK komen. Kennen jullie eels? Goddamn right it's a beautiful day!
xxx |
Citaat:
|
Citaat:
:rolleyes: |
Jullie missen de belangrijkste, Lifehouse!
Niet van de brit-kant maar van de USA-kant. Wel erg goede muziek en toch wel vergelijkbaar met Coldplay. |
Citaat:
trut |
Citaat:
|
Citaat:
:rolleyes: |
Citaat:
|
Citaat:
:eek: |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:21. |