![]() |
Bandmerchandise
Oke ik weet niet of dit de bedoeling is, en of het als het als reklame gezien wordt, anders sluit hem maar :)
Ik kwam net op internet toen ik voor bandshirts aan het zoeken was een link tegen van een amerikaans postorder bedrijf, die bandshirts en andere merchandise verkopen.... Ze hebben er echt haast alles, enigste probleem is natuurlijk dat het een amerikaanse site is dus ik vraag me af of ze ook naar europa verzenden.... hier ff de link: klik |
Ik verplaats deze naar muziek, misschien vinden ze het daar wat. ;)
|
Hehe dude waarom mail / bel je dan niet?
|
|
Citaat:
|
Voor emo/indie/punk dingen zou ik vooral bij de volgende zoeken:
www.merchdirect.com www.reflectionsrecords.com www.interpunk.com |
Interpunk hebben ze best veel, maar ik zoek meestal gewoon bij een label/distro.
|
International Orders
International orders should arrive within 10 to 15 business days upon reciept of funds. |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Oja exo, ze hebben er ook KMFDM//MDFMK shirts, ik heb me der ook eentje besteld :cool: Wel jammer dat ze geen non-phixion tshirts hebben, daar had ik op gehoopt :( Underworld was uitverkocht en fatboyslim was alleen XL :( |
Oh ja die zijn vet. Maar wat moet ik nou met een size large.
|
|
Wat zijn de import kosten vanuit de US?
|
Citaat:
Of bedoel je shipping |
Citaat:
|
Q. Do you send T-shirts out of the USA?
A. At this time we only ship to US and Canada addresses. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Hmm bij de FAQ ja.....
Maar ik las dit weer: Q. Are there any special duties or taxes that apply to International Customers? A. No. We do not charge any special duties or taxes to any of our customers out of USA. Ergens anders las ik ook dat ze aan international shipment deden, beetje tegenstrijdig allemaal.... |
Buiten Amerika is misschien dus Canada. ;) Ze zijn overigens best goedkoop en hebben zeer veel. :o :)
|
O, kijk eens hier: http://www.atshirt.com/intorder.html
|
Citaat:
|
Citaat:
ka het namelijk niet echt vinden op die site. |
|
Ga gewoon ff naar www.large.nl
Het zit in NEDERLAND en je vraag de catagologus aan!! Die is gratis! Large is mijn favoriete Zaak!!!!! |
Citaat:
bij trashmark, lostandfound, en interpunk daarentegen .. (y) (y) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Zoals nu hebben ze the rasmus en lostprophets tshirts en shit, zegt meer dan genoeg (n) |
Citaat:
|
een joy division shirt groter dan s kan echt niet
|
Jawel dat noem je een Joy Division jurk. Of een Joy Division circustent.
|
:(
:d |
Citaat:
|
jahoor, tieten als torens van babel :rolleyes:
|
:D :D
Aangebrand? |
nee hoor :bloos:
|
import-leken.
Je hoeft pas import kosten te betalen als het product om en nabij de 45 euro waard is. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
en anders kan ik altijd harder wegrennen dan jij |
Citaat:
maar ik chat te veel krijg ik net op demail |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:25. |