![]() |
[tekening]
k heb op school wat zitten tekenen en t is dit geworden, wat vinden jullie dr van??
http://picserver.org/view_image.php/388JGP4H6J78 |
beetje simpel, weinig details, schaduw niet kloppend. Het is nog niet echt wat, maar ik denk dat je vast wel iets mooiers kan maken :)
|
heel schattig :)
kvind de vleugeltjes alleen een beetje simpel.. misschien iets vr een valentijnskaart fzo?:p |
Heh ik vind het best koel, ff overtrekken, mooi inkten en kleurtjes en je hebt een leuk plaatje :)
|
love never fails? pffff
|
Citaat:
|
Citaat:
we denken aan je hoor... |
das toch wel heel vet voor iets wat zomaar ff tjes getekend is..
|
overration.
|
Heel mooi gemaakt. Simpel maar toch (y)
|
Citaat:
|
wel geinig ding, niet echt jah hoe zeg je het, 'proffesioneel', k zou meer gaan werken aan moeilijke dingen, kan je zien of je talent hebt of niet
|
kitsch
|
simpel...maar toch mooi
:D Xsanne |
Citaat:
|
mooi hoowr... maar et doet me denken aan zo'n delfs blauw-achtig beeldje waar een boertje en een boerinnetje kussen... :)
maar wel schattig.. (y) |
grappig nagetekent..
|
Wel een beetje cliché, beetje simpel, maar wel leuk op zich...krijgen we meer dingen van je te zien?
|
Citaat:
ja hoor... dr komt nog wel wat |
ik ken dit van kinderboeken, dit is niet jouw eigen steil, denk ik zo. en als dat zo is heb je het ook niet echt spetterend nagetekend.
|
Ik vind m wel lief :)
Als je er eens echt voor gaat zitten, kun je best leuke dingetjes maken denk ik zo! (y) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:04. |