![]() |
je schamen?
Gisterennacht logeerde ik bij een vriend van me. We hadden gewoon een gezellige avond gehad. Hij zou eigenlijk naar huis gaan daarom besloot ik me na een tijdje om te kleden. Hij sliep al ongeveer dus we besloten da thij gewoon kon blijven slapen. Hij was verder te moe of zo om zich om te kleden. Toen ik terugwkam van het omkleden (in mijn BH en slipje, niks bijzonders of zo) merkte dat ik me schaamde terwijl ik daar normaal niet zoveel last van heb. Ik bedoel niet echt schamen maar meer dat ik me niet heel erg relax voelde, eerder een beetje onprettig.
Ik snap niet precies waarom. Voor zover ik weet is er niks tussen ons maar is het gewoon gezellig (en dat is dus echt waar, er gebeurt niks extra's tussen ons). Betekent dit dat ik misschien toch meer gevoelens voor hem heb? Of dat ik op de 1 of adnere manier bang ben voor zijn afwijzing? Wie herkent dit of weet waar dit mee te maken kan hebben? |
Je schaamt je toch wel vaker gewoon, dat heeft iedereen wel, dat hoeft niet persé gelijk een link te zijn naar 'verliefdheid'.
|
oh jah.. .dat zou ik even benadrukken, normaal gesproken heb ik daar dus helemaal geen moeite mee of zo.. als ik gewoon, weinig bijzonders, lingerie aan heb en er logeert iemand bij me dan vind ik dat geen probleem.
dit was dus de eerste keer dat ik me een beetje ongemakkelijk voelde |
Owhh,, hm, maar is dat ook met jongens?
|
Citaat:
ik besef me nu dat ik over kom als een soort van hoer, maar ik zou jullie niet vervelen met uitleg aangezien dat er niet toe doet... het gaat om de vraag die ik stelde in die informatie zou inrelevant zijn.. ;) |
Misschien heb je toch onbewust gevoelens voor hem?
..Of ging je twijfelen over dat hij bij je bleef slapen? Of had je meer van hem verwacht? ....Je heft toch niet bang te zijn dat hij je afwijst ? Ik denk dat je onbewust toch gevoelens voor hem hebt! |
Misschien was hij nog helemaal aangekleed terwijl jij in je ondergoed rondloopt, dan kun je je best wel een beetje genant voelen.
|
Kwestie van wennen. Gewoon vaker jongens uitnodigen en dan in je ondergoed rondlopen, je zult zien dat mensen best behulpzaam kunnen zijn (y)
|
Ik vind het niet zo gek maar volgens mij is het gewoon normaal. Het is toch bloter dan normaal....
|
Misschien is hij uit zichzelf meestal vrij preuts, en reageerde je dara onbewust op? Ik kan me zonder enige gene helemaal uitkleden bij mensen die dat normaal vinden, maar bij mensen die zelf puriteins denken vind ik het al genant om een vestje uit te doen als ik er gewoon een t-shirt onder heb.
|
Ja dat is best raar. Weet je wat ik zo'n onzin vind? die meiden die zichzelf graag in bikini(zo weining mogelijk aan) willen showen maar zodra er een jongen hen in ondergoed ziet beginnen ze te gillen dat vind ik echt de grootste onzin(ze hebben dan normaal ondergoed aan dat niet doorschijnt ofzo :p)
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:56. |