![]() |
another psych meeting??
U mag stemmen over de plaats die u het beste uitkomt. Meerdere stemmen zijn mogelijk!
Gelieve in een reactie te uw keuze te vermelden en te motiveren. Gelieve alleen te stemmen als u van plan bent naar de meeting te komen! hoi... een voorzichtige vraag aan jullie. ik hoorde (las eigenlijk :p) laats iemand zeggen (typen) over een volgende psychmeeting... Nu vroeg ik me af wie er interesse zou hebben voor een meeting. En suggesties waar en wanneer deze dan plaats zou moeten vinden. voor mijzelf komt het voorlopig, tot na de examens iig niet uit maargoed, dat terzake, eerst wil ik wel eens weten of iemand interesse zou hebben...? xxx |
ik heb zeker interesse! geld en tijd is een tweede :o .
|
Citaat:
iig, van mij hoeft het ook nog ff niet, iig niet in de tijd voor en tijdens de examens, daarna wel... en dan kan ik (jij ook? weet niet...) wel gespaart hebben. |
Ik heb wel interesse, alleen heb ik dan iemand nodig om met mij mee te reizen..
*kijkt Miriam heel lief aan* :) Owjah..en moet even kijken of ik er geld voor heb.. Maar interesse heb ik zeker.. Edit: Ik heb gestemd op: - Maastricht (gewoon dichtste in de buurt :p ) - Eindhoven ( 1e keus ) - Utrecht ( 2e keus) |
Citaat:
|
interesse heb
geld en of tijd weet ik niet een ander punt is dat ik niet alleen wil reizen en de plaats waar de meeting hangt er ook van af |
Utrecht. :)
|
Ik heb wel interesse maar het ligt wel aan de datum, plaats, mijn financiele positie en wie er allemaal komen of ik kom. Ik kan btw ook pas na mijn examens.
|
domme vraag maar wat bedoel je met een psychmeeting??
|
Citaat:
komen. (mensen die niet vaak op Psych komen mogen natuurlijk ook komen, lijkt me, maar voor zover ik weet zijn het meestal wel mensen die regelmatig op psych komen, als de meeting er is. ;)) :) |
ok, dat begrijp ik allemaal.
opper es een plaats dan (zoals Anne dus Utrecht opperde?) dan kunnen we gaan afwegen. |
Wat mij betreft: Utrecht, Rotterdam of Den Haag
|
Ik wil op zich best, maar ik moet kijken wanneer ik tijd heb, en of ik tijd heb. En waar het is.
En of ik mag natuurlijk;) |
Citaat:
de vorige meeting was in Rotterdam, vind ik toch nog een behoorlijk eind, evenals Den Haag. Maar ik mag ook geen eisen stellen, dus als er meer mensen zijn die alleen gaan indien het Rotterdam / Den Haag wordt (zeg; leonoor ofzo) dan ga ik daar niet tegenin, en plannen we dat gewoon. maar voor mij kleine kans dat ik kom. Utrecht zie ik wat meer zitten... (of gewoon Den Helder :p) |
Citaat:
|
Citaat:
Das dichtbij voor mij :) Uuhm, Utrecht, Amsterdam? |
Citaat:
|
Citaat:
|
hoewel het voor mij wel es makkelijk zou zijn in Den Helder haha, neigt het wel naar Utrecht denk ik zo.
Zijn er mensen die wegens de plaats Utrecht niet zouden komen omdat dat toch echt veel te ver is oid?! en mensen die misschien een leuke datum weten? |
Geïnteresseerd, ja.
Kunnen, ik denk het niet. :( (Vanuit België... (n) ) |
Citaat:
Zijn er meer Belgen hier eigenlijk? (en zou je evt wel naar Brabant komen?) |
Hm, ik heb wel interesse. Dit jaar mag ik vast wel. :o
Ik ben voor alles op de lijn Den Helder - Alkmaar - Haarlem - Leiden - Den Haag - Rotterdam - Goes :). Eventueel Utrecht. Datum boeit mij niet zo, maar ik heb graag dat Daantje ook komt, dus graag na de examens. |
Heel misschien wil ik wel komen. Dat ligt eraan wie er komen enzo en of de dag me uitkomt.
Den Haag en Rotterdam is toch wel érg ver voor mij. Utrecht is ook ver, maar valt nog binnen mijn marge. ;) Zal ik een poll openen over de plaats? (en dan dit topic daar ff bij in zetten?) |
Den Helder is voor mij maar drie uur reizen en kost me maar 25 euro, dus als het daar is kom ik iig niet. ;) Amsterdam en Utrecht zijn voor mij het overwegen waard. Rotterdam natuurlijk helemaal. En als Quiana komt als het in Den Haag is, Den Haag ook. ;)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik snap dat voor jou Rotterdam prima uitkomt, evenals voor Daan, maar, ik wil niet ego zijn, vorige keer was het ook al Rotterdam... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
oke, nu weer ontopic ;) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
de vorige 2 psygmeets waar ik op geweest ben waren erg leuk maar ik forum de laatste tijd wel een stuk minder dus heel misschien :)
|
Citaat:
zorg jij nou eerst maar dat je geen bruiloft hebt van iemand die je vaag kent :p |
Psychmeeting! Waar gaan we naar toe?
U mag stemmen over de plaats die u het beste uitkomt. Meerdere stemmen zijn mogelijk!
Gelieve in een reactie te uw keuze te vermelden en te motiveren. Gelieve alleen te stemmen als u van plan bent naar de meeting te komen! |
Citaat:
persoonlijk zou ik het leuk vinden je nog een keer te meeten. |
Citaat:
Dit keer zal ik hoogstens m'n eigen bruiloft hebben. ;) :p |
Rotterdam, Den Haag of Utrecht: de rest vind ik voor mij te ver weg en dat word me dan toch te duur (ook met het oog op een ver-weg-wonend vriendje die ik ook vaak wil zien ;) )
|
Citaat:
|
Citaat:
ja okee... dan plannen we die datum niet :p en annee moet zorgen dat ze niet moet werken, als ze wilt komen :p |
ik ga voor Amsterdam en Utrecht.
Leeuwarden zal het niet worden denk... zowel dan weet ik niet of ik kom... twijfelachtig. Zou de bus kunnen nemen over de afsluitdijk, maar denk dat Amsterdam en Utrecht (vooral A'dam eig) mij het beste uitkomen. |
als we een plaats hebben (niet vandaag denk nog maar oke) moeten we ook ff over de datum gaan nadenken en het daarna in de MM zetten. lijk mij dan. xxx
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik heb gestemd op Amterdam, Rotterdam, Den Haag, Utrecht en Middelburg.
Amsterdam is lekker dichtbij, Utrecht ietsje verder, maar ook nog redelijk goedkoop. Rotterdam en Den Haag zijn vanaf hier ook goed te doen, en Middelburg is toch op de weg naar Dana. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:52. |