![]() |
Hardcore
WAT VIND JE VAN HARDCORE,DARKCORE,DOOMCORE
GEEF JE MENING EN GEEF JE TOP 3 HARDCORE DJ'S ALS JE VAN HARDCORE HOU:d GRT.DAANN ADMIN VAN www.***.tk registreer ook |
ik vind minor threat wel gaaf.
|
dj rob vroeger
|
:d
|
ow een top 3
nouja 1. dj rob 2. buzz fuzz 3. yves ofzo |
mijne is
1.dj morg 2.catscan 3.dj outblast |
Even iets wat ik me laatst afvraag. Waarom is hardcore zo wezenloos populair in Nederland? Serieus, minstens 30% van de jongeren hier loopt in kansloze Londsale outfits en een nog veel groter percentage luistert voor zijn/haar plezier naar hardcore. wtf zouden ze het nou echt mooi vinden?
|
jaah hardcore is coming back r&b end hip hop is dead
en lonsdale rullez the world gwoon hardcore word gwoon heel commercieel en iedereen luister en houd der blijkbaar van |
1. Neophyte
2. Rotterdam Terror Corps 3. DJ Paul Braincracking van Neophyte (y) |
Citaat:
ik heb dr vroeger superveel naar geluisterd omdat ik t gewoon coole muziek vond maar wat er tegenwoordig allemaal rondloopt... alleen maar van die sjappies die denken dat racistisch zijn en lonsdale dragen stoer is... ik luister t heel af en toe nog wel s |
Citaat:
|
rot op
|
Tja, ik vind hardcore ook mooier dan r&b en dat hip hop gedoe. Dat vind ik geen muziek. :p Hardcore wel. :D
|
de ondergang
haha doe niej zo leuk |
Citaat:
dude je snapt er ook weer geen hol van he |
Maar "gewone" muziek luister ik toch vaker naar. Maar af en toe is het wel leuk. :)
|
Ik vind kale pillenslikkers die de skinhead uit proberen te hangen nou niet echt hard om eerlijk te zijn.
|
1. Hatebreed
2. Stampin' Ground 3. ? |
Citaat:
|
Citaat:
|
haha dat is de verzinde nederlandse afkorting ofcieel is het nsdap je moet er een p tussen voegen
|
kale koppen niet te stoppen!
|
Oh zulk hardcore :(
dat is echt kut muziek, zekerweten de ergste muziek van alle muziek soorten. het is geeneens muziek. het is gewoon een nummer dat blijft hangen. |
Citaat:
het gaat er gewoon om dat je lekker kan stampuhhhh!!! aldus mijn broer |
@exo hardcore is moelijker te maken als alle andere bagger muziek
|
Citaat:
jij gaat toch ook niet bij elk liedje dat je hoort denken van...hey WAT vind ik hier nou goed aan eigenlijk |
Citaat:
|
Citaat:
Ok ik moet je nageven: van alle bagger muziek is hardcore wel de moeilijkste. |
ik spoor niej hou je bek jongen volgens mij weet jij niej eens wat hardcore is
|
Citaat:
simpelezielen muziek zonder inhoud. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Nou, vertel nou eens welke hardcore je bedoelt dan... Ik snap het niet meer. :bloos: :p
|
Citaat:
en daarom heb ik ook altijd zo'n om aan mensen uit te leggen wat ik goed vind aan iets terwijl zij t strontlelijk vinden |
Qua muziek is er maar 1 hardcore en dat is hardcore punk. De rest is bullshit.
|
Citaat:
ps.thunderdome is wel vet:D |
moeilijk :bloos:
1.angerfist 2. verschillende enzyme dj's (verschilt wel eens, op dit moment Hamunaptra (Y) ) 3. manu le malin! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|