![]() |
Jurassic Park III
Wie heeft hem alleens gezien, en wat vonden jullie ervan?
Ik heb hem zelf in de bios gezien, zelf vond ik hem best lachwekkend. Natuurlijk zijn de eerste twee delen (vooral de eerste) het beste. Maar ik zal je zeggen dat ik wel aanraad om hem te kijken maar je moet niet te serieus zijn. Hou je van monsterfilms, bloed, paniek, spanning, sensatie, uitgescheten zaktelefoons en nog een grotere dinosaurus dan de T-Rex? Kijken dan!!! |
wanneer komt ie op tv?
|
Zo'n vreselijke kutfilm, hele sfeer van Jurrasic park is weggehaald... 1 was tenminste nog orgineel... 2 ging nog wel...
|
heb ik al gezien... leuk voor een keertje.
|
nee kheb hem nog niet gezien, wel deel 1 en 2 trouwens.
ik vind ze wel leuk die jurrasic park films. 3 komt toch binnekort op tv? wanneer eigelijk? |
Ik heb hem in de bios gezien en ik vond het echt een rukfilm. De eerste was schitterend om toendertijd voor de 1e keer te zien. De 2e was gewoon heel erg vermakelijk. Maar de derde... ontzettend slecht gemaakte dino's, geen gore(je moet toch wat als de film toch al kut is?), geen acteren en het einde is het slechtste einde wat ik ooit heb gezien. Volgens mij hebben zelfs aleveringen van Pokemon nog niet zo'n slecht einde.
Maar ik ga hem wel kijken voor de gein :P |
deel 1 is het beste!! 3 is wel vermakelijk maar niet speciaal ofzo.
|
Morgen om 20:30
|
De eerste vind ik geweldig. De tweede vond ik al zwaar tegenvallen en die hoef ik echt niet meer te zien (hoewel, misschien om de muziek nog een keer). Ik heb in een recensie gelezen dat de derde weer wat beter zou zijn dan de tweede, dus ik ga hem morgen maar eens een kans geven.
|
Vooral doen!
Ik heb gehoord dat het einde op twee na slechtste is in de hele film geschiedenis! De twee slechtste zijn die van Snake Eyes en The Bone Collector. |
Ik vind alleen Jurassic Park I goed, die vervolgen vind ik behoorlijk slecht.
|
Ik vond alleen deel 1 het beste en 2 ging nog wel maar 3 ???????
|
Citaat:
|
Wat een gelul allemaal. Deel 1 was de beste, maar dat wil nog niet zeggen dat er niets te genieten valt in deel 2 en 3.
|
Citaat:
|
Over deel 3 is het niet moeilijk om dat te zegggen...
|
Ik heb deel 1 vorige week op tv gezien, deel 2 heb ik geloof ik al een keer gezien, deel 3 niet. Ik denk dat ik wel ga kijken.
|
Zeer vermakelijk, echt zo'n superpopcornfilm zonder enige diepgang, verstand op 0, een paar rennende mensen achtervolgt door dino's...meer is er toch niet nodig voor een leuke avond lijkt me...
Ik vond m leuk :) Ondanks dat het einde inderdaad buitengewoon slecht is, hoewel het verhaal bij deze Jurassic Park er uberhaupt eigenlijk geen reet toe doet :o |
hm deel 1 vond ik het leukst... deel 3 wel het minst denk ik, zo kort ook.. maar als je nu deel 1 vind ik de graphics wat gedateerd :)
|
Ik vind al die Jurrasic Park delen maar slappe aftreksels (n)
De eerste vond ik nog wel aardig, maar 2 en 3... ik weet nu wel dat de T-Rex alle mensen opeet en dat hij gevaarlijk is... |
Heb ik gezien ja. Ik vond alleen de eerste leuk en orgineel, de andere 2 zijn imo een zwak aftreksel. (n)
|
Op zich is deel 3 wel een leuke wegkijker, maar meer ook niet.
Wat ik alleen erg jammer vind is dat ze het peter-pan er bij betrokken hebben.
Spoiler
En ik vind het eeuwig zonde van het afgeraffelde einde :( Ik ga vanavond denk ik wel kijken :) |
Er is trouwens ook al een Jurassic Park IV in de maak:
www.imdb.com/title/tt0369610/ Ze weten maar niet van ophouden. :nono: |
't was niet zo sfeervol meer, en eigenlijk vond ik de sfx wel nep :(
|
Nou, ik ga anders wel kijken! Deel I was superb, en Deel II is een mindere, maar geen slechte opvolger. Deel III heb ik nog nooit gezien, maar daar gaat dus vanavond verandering in komen! :)
|
Citaat:
|
Het eerste boek is vrij Gory. Jammer dta ze het niet op die manier hebben gedaan :P
|
heb 3 ook toentertijd in de bioscoop gezien. sja, geen geweldige film meer natuurlijk, maar k ga toch kijken. 1 heb ik laatst opgenomen, omdat die wel gewoon erg okee is.
|
Citaat:
En ik heb ook wel interesse in dino's, dus. |
in 2005 komt deel vier uit :|
|
Citaat:
Deze kon me al net zo min boeien als deel 2. (n) Hij had wel een super flinter dun verhaaltje zeg. Deel 1 heb ik al vaak gezien en kijk ik met genoegen nog een keer, maar 2 en 3 zijn gewoon saai. |
ik vond t wel een aardige film, voor op tv :) het einde was wel kut idd, ik dacht "er komt zometeen nog een stuk achteraan" maar toen zag ik de aankondiging voor het volgende programma na de reclame :p
wel lieve dino's (y) |
ligt het nou aan mij, of zagen die dino's die ik in de 5 min. die ik heb gekeken heb gezien er nog kutter uit als in Jurassic Park, die inmiddels ook al weer 10 jaar oud is?
|
haha :D ik heb gister echt gelachen :D
wat ontzettend veel fouten zaten er in die film zeg :D die raptors die doodleuk de hele film hun nest verlaten om 2 eieren te zoeken :rolleyes: en dan ook nog onderhandelen, en dat fluitje waar die ene dude direct van die hulp roepen kan nabootsen :D fantastisch :D |
Citaat:
|
Wel leuk.
|
Ik denk dat ik al weet hoe ze aan het einde komen.
''Shit! We hebben geen geld meer voor een massale dino-rampage om de mensen te verpletteren!'' ''Ach, dan laten we maar gewoon een legertje komen, is een stuk goedkoper'' ''Ha ja, da's een goed idee'' ''Hey, we hebben nog redelijk wat geld over.'' ''Zullen we anders nog wat vliegende dino's er in gooien voor de fade-out?'' ''Ja, da's wel een goed idee. Man, dit gaat een echte hit worden!'' |
Citaat:
Ik vraag me toch af: die vogels kunnen toch nu gaan en staan waar ze willen? Zouden ze dan naar het vaste land gaan? Vast iets voor Deel IV... |
In deel 2 zag je op het eind ook al van die krengen.
En Grant zegt niet voor niets ''There's awhole new world out there for 'em'' ;) |
Ik vind deel 3 wel leuk, alleen ik erger me roti aan die vrouw!!! Weet niet hoe ze heet maar ze was zoooo irri!
|
Citaat:
|
wat een muts ja...
verder best leuke film |
Citaat:
|
You should have worn a HAT, Mr. Udesky!
|
Ik vond het wel geinig met Cooper zoals:
Billy: How do you know the Kirbys? Cooper: By our churge. En Dr Grant: Who hit me? Mr Kirby: Uhm... That would be Cooper. En Mr Udesky: Don't worry about Cooper he can handle himself! Even later word Cooper omgevreten door de Spinosaurus. Haha LOSER!!! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Dennis Nedry vond ik best cool.
Met dat stuk van: uh uh uh you didn't say the magic word. En: You're stupid no wonder you guys are exstinct! Eigelijk is hij degene die verantwoordelijk is voor de 'ramp'. Of niet? |
Citaat:
Maar als je doordenkt: als Hammond nooit dat park had opgezet, was er ook nooit wat gebeurt... :) |
Dan is het de schuld van zijn ouders, want die hebben hem een vlooiencircus gegeven :D
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:25. |