![]() |
Broodje Unox
Jaaah wie heeft dit al eens een keer gegeten????!!
Ik vindt het zooo lekker vooral die saus..jam!! :p http://www.broodjeunox.nl/includes/i...o_packshot.jpg |
Het lijkt me niet echt lekker. :o
|
't Lijkt me niets.
|
Is dat gewoon een knakworst/rookworst op een broodje?
(zo ziet het er namelijk wel uit) zo ja: dan hoef ik het niet. |
Lijkt me niet echt lekker eigenlijk.
|
Het lijkt me om eerlijk te zijn dikke vette ranzige zooi. :)
|
hm..het broodje moet in de oven?
het worstje in de magnictron? wij hebben een combi magnictron...dus hoe kan dat ooit :s eerst de ovenlaten afkoelen, en dan worstje er in? dan is het broodje weer koud :confused: |
te lastig om voor te bereiden (n)
|
kheb t gekocht, maar veel te duur voor wat je krijgt.
Die worstjes (dunne rookworst, maar weinig verschil met een bockworst of frankfurter van unox) moet je in de magnetron doen, en die broodjes (afbak petit pains) in de oven. Een hoop werk, en die saus heeft ook nog eens zo veel smaak dat je de rest niet meer proeft. Ook zijn de worstjes veel te groot voor het broodje, of anders gezegd; de broodjes veel te klein. Geen Broodje Unox meer voor mij dus. |
Citaat:
|
Lekker.:)
|
neej...blugh..
|
Het is wel easy te bereiden hoor.. :s
|
Citaat:
hierboven was te lezen dat het één in de magnetron moet en het ander in de oven. Lijkt me nogal omslachtig. Zeker als je, zoals iemand al zei, een combi-magnetron hebt. |
Nog nooit gehad :o
|
Nog nooit gegeten, maar ik kan zelf ook wel een blik knakworstjes openen en een stel bolletjes kopen.
|
als je eerst het worstje doet, en dan het broodje.. het hoeft namelijk allemaal niet lang... lekker hoor!! die saus is inderdaad super!! (y)
|
Citaat:
edit: sorry ik las verkeerd, maar je magnictron moet eerst afkoelen voor dat dat schattig broodje er in kan, en dan moet je nog die oven voorverwarmen, en DAT duurt wel lang |
Citaat:
|
Citaat:
|
Lijkt me echt lekker maar je kan net zo goed een worst kopen en die in een broodje stoppen. :)
|
Citaat:
|
http://www.verkerks.co.nz/Verkerks/b...s/Rookwors.jpg + http://www.just-relish.com/Food/petit%20pain.jpg = http://www.broodjeunox.nl/includes/i...o_packshot.jpg ?
Het lijkt mij zo'n geldverspilling om dat kant-en-klaar te kopen. |
Ik heb het eens gehad op mn werk, maar het is niet bepaald bijzonder. Dat sausje is lekker (pittig) en het worstje smaakt naar worst.
Ik zou het zelf niet kopen, geldverspilling. |
Hmm, ik heb het toevallig in een supermarkt gehad, daar gaven ze ze weg om te testen. Maar mijn worstje was koud :( En verder was het ook niet zo bijzonder. Doe mij maar gewoon een zacht broodje met twee knakworstjes en wat mosterd, veel lekkerder :)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ja ieder ding (je snap me wel :p )is natuurlijk anders!
|
ik koop dan wel aparte worst en broodjes. Is volgens mij een stuk goedkoper en lekkerder.
|
ieuww zo duur voor zo weinig (n)
jongen dan kun je net zogoed zelf een zak broodjes kopen een blik knakworsten en een potje mosterd dan ben je 3 keer beter en goedkoper uit.... (n) (n) (n) |
Citaat:
|
Citaat:
(consumptiemaatschappij) |
Lijkt me erg lekker :)
Maar je kan zelf inderdaad ook zo'n broodje kopen, een frankfurter knakworst erop doen en wat mosterdsaus, is een stuk goedkoper denk ik :p |
Lang niet meer gehad, maar tis wel lekkerrrr jammm :)
|
Nog niet gehad, lijkt me wel lekker
|
ik heb het nog nooit gehad, maar ik snap niet dat iedereen zo moeilijk doet over het bereiden in een combi magnetron. Ik neem aan dat je je broodje niet gloeiend heet wil eten, dus die bak je eerst af. Daarna laat je de magnetron even afkoelen (wat maar een paar minuutjes duurt), en dan doe je die worstjes er even in. Voordat een broodje helemaal koud is ben je algauw 20 minuten verder, en die tijd heb je echt niet nodig om de magnetron af te laten koelen en een rookworst op te warmen...
|
Citaat:
|
Weetje hoe lekker dat is!!!!!!! bij ons in de kantine hebben we ze een keer in de week. die dag is gedoopt tot broodje unox dag!!! MMMHHHH
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:13. |