![]() |
Niet nat
Laatst ben ik door mijn vriend gevingerd.. maar het probleem was dat ik niet nat genoeg was, daardoor was het moeilijk voor hem om zijn vinger erin te krijgen, en ik was wel geil maar ik werd gewoon niet nat. (normaal gesproken wel) achteraf was het een beetje een branderig gevoel en niet prettig. Zijn er meer die hier last van hebben en een oplossing hebben?? Toen ik merkte dat ik niet nat genoeg was heb ik er de hele tijd aan lopen denken hoe ik kon zorgen dat ik 't wel werd, naja dan werkt t natuurlijk zoiezo nie meer :s
|
Heb ik ook wel eens; als mijn vriend dan wat spuug op zijn vinger doet en me daarmee voorzichtig vingert, dan wordt ik vanzelf wel nat :). Of gewoon een tijdlang zoenen, dat werkt ook (maar natuurlijk niet als je je zorgen gaat liggen maken over of je wel nat genoeg bent, ondertussen :))
edit: of beffen, dat heeft hetzelfde effect als een vinger met speeksel. Maar dat moet-ie dan wel willen natuurlijk. |
gewoon beetje speeksel helpt altijd (aangezien je glijmiddel niet altijd bij de hand hebt):p
|
dikke klodder kwijl (y)
|
ligt het aan mij of heerst hier de ilusie dat je bij vingeren je gelijk de vinger in de vagina moet stoppen?
edit: dit is overigens niet 1ste topic waardoor ik dit denk |
Citaat:
|
Citaat:
Overigens, volgens mij is dat gewoon een natuurlijke neiging van jongens, om er maar van alles in te willen steken. :s |
Ik denk dat je er niet teveel over moet gaan piekeren of je nou wel of niet nat genoeg bent. Als je over zoiets gaat nadenken lukt het meestal niet meer. Dus gewoon doen, dan komt dat vanzelf wel allemaal goed!
|
Citaat:
en daarop baseerde ik dus mijn reply Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
edit* ik moet toch eens leren eerst de rest ook nog door te lezen voordat ik ergens commentaar op geef |
Citaat:
|
Krijgen dus meer mensen meej te maken :) !! En heuz niet dat de vinger er altijd IN moet... maar kvin het zelf wel n opwinden ideej!! Al vin ik stimulering van de clit wel een fijner gevoel.
|
mijn vriendin vind het fijner als ik met de vinger erin ga. Dat stimuleert veel meer dan de clitoris.... maybe de g-spott?? :confused:
|
Citaat:
|
Citaat:
uhm tja, ik vind dat idd niet eens fijn @ts: speeksel |
Ik sluit me aan bij sarahbressers :)
|
Het gaat moeilijk
En jij merkt ook al dat je niet nat bemt En geen van jullie komt dan op het idee om wat nattigheid toe te voegen van buitenaf? Is dat verboden dan? |
Citaat:
en dat is niet verboden |
Naja op t ideej wask wel gekomen maar tstaat misschien n btje raarL Eej w8 ff, ff wat speeksel erop doen!
|
Elkaar vooraf gewoon flink opgeilen met zoenen, strelen enz. Als je nat genoeg bent pas verder gaan.
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Misschien moet je hem zelf wat nat maken met een washandje met lauw water ofzo dan gaat het ook wel makkelijk.
|
niet elk meisje wordt even nat. Ik word zelf al behoorlijk nat tijdens het vingeren als ik het zelf doe maar dat is niet bij iedereen hetzelfde. Je kunt ook gewoon spuug gebruiken als het niet lukt.. ben je trouwens wel ontspannen genoeg? ;)
|
Citaat:
(:confused: ) iig, dat valt mij ook altijd op :S |
Citaat:
En erg veel meisjes die dat niet denken! |
Wel, richt een praatgroep op zou ik zeggen!
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:17. |