![]() |
Films met een verrassend einde?
Bij welke films stond je echt perplex na afloop?
|
dit topic bestaat al...
maar for your information: *SPOILER* (kga echt niet alles in een spoilertag zetten): Fight Club Donnie Darko Arlington Road Mulholland Dr. One Eight Seven American History X ook wel redelijk, maar niet echt door het einde op zich Primal Fear Memento Festen (ook niet om het einde op zich) de eerste keer dat ik Se7en zag Mystic River (dat het ook nog echt zo afliep als ik al de hele tijd dacht) The Usual Suspects The Sixth Sense Unbreakable The Shawshank Redemption The Green Mile The Truman Show One Flew over the Cuckoo's Nest K-PAX Heat (die laatste 7 puur om de sfeer op het einde) |
Mja, de eerste film waar ik aan denk: Los Amantes del Circulo Polar, van Julio Medem.
Vast nog wel meer, maar dit einde is me het meeste bij gebleven. |
The sixth sense
Arlington Road |
Het eerste wat in me opkomt zijn
The Others The Hole |
sixth sense vooral.... en the others ook
|
euh..k weet niet meer pcies hoe die heet maarre:
The game met micheal douglas...enne: Vanilla sky met Tom Cruise die zijn wel verrassend.... |
bloodsport :cool: :p
|
Ik heb zojuist gelezen dat Jurassic Park III een verassend slecht einde zou hebben. :D
|
Titanic.
(Sorry, ik kon het niet laten :D ) |
The Sixth Sense.
|
Pearl Harbor
Dat de film na het einde opeens nog drie kwartier langer duurde. :| |
The Usual Suspects (heb het eind 2 x moeten kijken voordat ik het begreep)
A Beautiful mind. Nou ja, niet helemaal omdat het "hè wat?" -moment in het midden van de film zit. |
Citaat:
|
dat weet je toch als je die film (a beautiful mind) gaat kijken...
|
Citaat:
en the others zou een verassend einde hebben als een vriendin het niet al verteld zou hebben toen ik de film nog niet gezien had. |
Normaal gesproken zie ik die zogenaamd verassende eindes altijd van mijlenver aankomen, maar bij Arlington Road had ik dat totaal niet. Meesterlijke film........
|
easy rider
|
Idd: Memento (y)
En er was zo'n film met een verrassend begin (wat indirect een verrasend eind brengt). Weet de naam niet alleen: Was een film met een vliegtuigkaping en dan gaat er zo'n rescue team proberen dat vliegtuig terug in handen te krijgen. Daarin speelt Steven Segal (volgens mij staat zijn kop ook op de cover van de video). Nou dus denk je steven segal zal wel weer het vliegtuig gaan bevrijden (met een hoop bottenbrekerij erdoorheen as usual). Wat gebeurt er? Gaan ze via zo'n slurf wat vast zit aan een ander vliegtuig proberen in dat terroristen vliegtuig te klimmen, maar die slurf scheurt en steven segal wordt naar buiten gezogen om te pletter te vallen. Dit gebeurde geloof ik al na de eerste 5 minuten. Ik dacht echt: WTF?!? :eek: Heel origineel! |
die heb ik ook gezien ja :D dat met seagal.
|
The Empire Strikes Back :P
|
Citaat:
|
Minority Report
|
Citaat:
|
de eerste film waar ik dan aan denk ik american history x.
|
Texas chainsaw massacre 1 (na het zien van deel 2 de week ervoor). Omdat het script bijna precies hetzelfde is. Het verrassende zat hem in het onverrassende...
(kan iemand bevestigen of dat bij de laatste texas chainsaw massacre WEER het geval is? ik heb geen zin om mijn geld/tijd nl te besteden aan iets wat ik al gezien heb :D ) |
identity
|
idd The Others
+ La Stanza del Figlio |
Citaat:
bij irrèversible had ik ook zoiets van: ok... :| |
Terminator 3
|
Citaat:
|
The Recruit.
|
haha, dat vond ik echt een kut einde (the recruit)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Shrek had dat op zich ook wel...
|
thomas crown affaire
(trouwens donderdag<geloof ik> op tv) |
Heel veel films zijn al genoemd, dus die ga ik niet herhalen.
Ik wil twelve monkeys aan het lijstje toevoegen. |
The Others
The Sixth Sense Moulin Rouge! Reservoir Dogs Psycho (eigenlijk het begin, nooit gedacht dat die vrouw neergestoken zou worden :s) |
Citaat:
|
Final Destination 1, en Unbreakable.
In Unbreakable had ik nooit gedacht dat Samuel L. Jackson een terrorist was die aanslagen pleegde om Bruce willis te vinden. Dat kwam wel als een verrassing. |
Citaat:
Kleuter. |
Citaat:
|
Citaat:
Ga huilen meneer- ik-kan -geen-meisje-krijgen-in-mijn-leven. Misschien kan jij wel de held gaan uithangen, als je een hele waslijst van films hier neerplant. Of nee, blijf jezelf liever maar schraal slingeren aan elke elke tepel die voorbijkomt. Zieligerd. |
fight club
se7en memento de clue van the sixth sense was mij al verteld :( |
Citaat:
|
ik ga Magnolia even aan het rijtje toevoegen
Spoiler
|
Witness for the prosecution: een briljant slot. Ik heb hier diverse goede films zien staan die ik weleens gezien heb maar deze film slaat alles.
|
Citaat:
Wie bepaald er wat goed is dan? |
Ik moest unbreakable ook nog eens een keer zien, maar dat heeft eigenlijk weinig nut meer na die spoiler ja. :(
Is geen ramp want er zijn nog tig andere films die ik ooit eens moet zien. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:11. |