![]() |
[FEAT] Image Resize JavaScript
Ik denk dat iedereen wel de javascript op het Fok!-Forum kent die de plaatjes automatisch resizen als ze een bepaald aantal pixxels bevat.
Is het misschien niet handig om dat hier ook te gebruiken? Of om anders gewoon de img tag uit te breiden zodat je zelf with en/of height in te voeren is? |
Citaat:
|
Ik heb met mijn monnik in NWN ook een coole feat gekregen; Zen-archery.
|
http://forum.fok.nl/templates/foksilver/images.js
Hier staat de code die hun gebruiken, bouw hem om en flikker de verwijzing bovin elke showthread.php naar dit javascript bestand, voeg een regeltje toe aan de body (onclick="check_images();") en de functie werkt. Zet er evt. eigen vars in zodat je geen gezeur krijgt, eventueel een credit-vermelding erin zetten. |
hmm... zal toch even eea met Jon overleggen...
http://www.harunyahya.com/kids/pictu...er1024/cat.jpg dit is een testplaatje |
Citaat:
Skill: 5 Offensive Doctrine Panzer Leader |
Citaat:
|
Citaat:
Dan gaat er iets niet goed :p |
Citaat:
Als iemand anders het wil doen: LET OP: Er staat een replacement gedefinieerd. Deze moet je aanpassen als je het template aanpast. |
Mooi werk, ben helemaal voor (y)
|
Citaat:
at is het probleem dan van <body onload=""> gebruiken? En het testplaatje word neit groter bij erop klikken ;) |
Citaat:
|
Citaat:
Ik zet hem nu op onload. Als dat problemen veroorzaakt gaat hij terug op onclick... |
Citaat:
Hier doet ie het iig prima nu :) |
Citaat:
|
http://forum.scholieren.com/showthre...0#post10091920
zo'n image ziet er niet mooi meer uit als t gerisized is bijvoorbeeld :o |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Moet denk ik wel opgelost worden, maar het script mag van mij iig wel blijven.. Een hele veruitgang vind ik :) |
Citaat:
(Hoe groter het plaatje, des te meer vervorming.) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
ipv de grootte die er nu voor staat |
Citaat:
De groote staat nu toch goed.. 500px ofzo :s |
Ik ben nu aan het kijken of er een mogelijkheid is om het script ook FireFox geschikt te maken.
|
Hij hangt duidelijk op de OnClick() functie waarin een pop-up wordt geopend, iemand een suggestie om dit probleem op te lossen?
|
zou 't een mogelijkheid zijn om dit in je profiel aan of uit te kunnen vinken? :s
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; en-US; rv:1.6) Gecko/20040206 Firefox/0.8 |
Citaat:
|
Citaat:
Dat bedoel ik dus met updaten van de software ;). |
Citaat:
Lijkt er verdacht veel op. ;) Martin, heb je tijdens het updaten wel je profiel leeggemaakt (iig de Chrome directory)? Anders werk je met een verouderde chrome. Zo niet, kun je een screenshot posten hoe het er bij jou uitziet dan? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
deze schijtfunctie zit er meteen in, maar php regelcodering e.d. komt er nooit van, terwijl daar, volgens mij, toch ook kant en klare code voor is...
tssk |
Citaat:
Andere weergave van PHP-code wordt overschreven bij een update, ImageResize niet. |
Citaat:
Toch is het hack-op-hack systeem van vBullitin verre van netjes, een mooie modulaire opzet zou beter zijn. Maarja... |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik draai ook Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; en-US; rv:1.6) Gecko/20040206 Firefox/0.8.
En het werkt prima bij mij, behalvew die popup.. Martin, als je op MSN bent, spreek me dan even aan :) Ik zou het onlick gedeelte namelijk anders doen.. |
Probeer het anders eens zo:
Maak van de functie WareGrootte: Code:
function WareGrootte(afbeelding){ Code:
afbeelding.onclick = WareGrootte; Code:
afbeelding.onclick = WareGrootte(afbeelding); (Zorg wel voor een backup) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Doe eens: Code:
function WareGrootte(afbeelding){ |