![]() |
Spybot - Search & Destroy
argh! niet echt heel noodzakelijk maar toch wel erg handig.
Ik gebruik dit progje weekelijks maar nu opeens als ik hem open dan start hij op maar sluit zichzelf gelijk weer af :/ kan het zijn dat hij conflict heeft met ad-aware? iemand een ideetje? |
weet niet wat het is, maar denk geen conflict met ad-awar
heb ze ook beide ooit geinstalleerd gehad en spy-bot geeft dan toch zon pop-up over samenwerking met ad-aware? |
Citaat:
en ik heb hem al keer opnieuw geinstaleerd..werkt ook niet... fout je in reg? |
Spybot over ad-aware:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
en over het netwerk heen kan je ook niet gebruiken :s |
Compleet out-of-the-blue ook. Heb er nog steeds geen oplossing voor gevonden. Bah.
|
Ik vind Spybot niet zo goed, ik had eerst een Spybot scan gedaan, en daarna een AdAware, en Spybot had nog een paar dingetjes (voornamelijk cookies, maar toch) laten zitten, die AdAware er wel uit pakte. Daarom gebruik ik alleen nog maar AdAware.
|
Ik heb hetzelfde probleem, maar dan met Advance Internet Eraser. :(
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Download dit:
http://spybot.eon.net.au/files/resetsettings.zip voer het uit en tada!!! Even de site van de maker checken is ook erg moeilijk voor sommige mensen. [edit]zie ook deze pagina.[/edit] |
Ik gebruik spybot ook op meerdere computers, en op 1 computer scant ie tot een bepaald punt en dan gaat ie niet verder, terwijl hij wel die indruk wekt zeg maar (hij zegt niet dat ie klaar is ofzo), en uiteindelijk reageert het hele prog niet meer.. Ook hier werkt herinstalleren niet..
Iemand? |
Probeer de download hierboven ook eens. Het zet gewoon alle instellingen terug naar de standaardinstellingen, dus misschien dat het ook voor jou nuttig is.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
En wil je in het vervolg alsjeblieft een tag gebruiken op S&M, dus bijvoorbeeld "[Spybot S&D]Sluit meteen af na opstarten".
De fb's zeggen er niks meer van, dus heb ik besloten mensen er zelf op te wijzen. |
Ik gebruik ze allebei en ik heb nooit problemen dat ze elkaar in de weg zitten.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:37. |