![]() |
mc drive
hmmz weet niet goed waar dit thuishoort, dus dan maar hier...
weet iemand of de mac in Sittard een drive heeft? |
Ja, die heeft een McDrive.
|
thnxx.. en venray
en weert en kerkrade en kessel en landgraaf??? de site van mcd is goed, maar of al die mcs drives hebben is nergens te vinden....... :s |
en mc echt?
|
Dat kan ik je echt niet zeggen, ik weet alleen dat die in Sittard een McDrive heeft, en die in Maastricht bij de Geusselt.
|
Heb je honger?
|
Citaat:
|
nee, ik zoek een andere mc om bij te werken per september. eisen zijn: drive!!!!!!! en geen meerdere verdiepingen...
maar ik kan niet vinden of die mcs een drive hebben..... |
Citaat:
|
Waarom per se een Drive? En waarom geen meerdere verdiepingen? :confused:
Sittard heeft maar 1 verdieping, dat weet ik wel. Geleen heeft ook een McDrive, en ook maar 1 verdieping. |
Alle McDrives hebben slechts één verdieping, geloof ik. Staat er een emailadres op de site van McDonald's, waar je informatie kan vragen?
|
ik werk nu al bij mc donalds, en ik vind drive leuk. waarom zou ik dan gaan werken bij een mc zonder drive???
daarnaast vind ik het niks als een mc meerdere verdiepingen heeft. je bent gelijk het overzicht over je restaurant kwijt. en nee, op de site kan ik het zo niet vragen.... daarom vraag ik het ook hier. ! |
Op de site staan wel telefoonnummers van die vestigingen. Bel ze even op.
|
Citaat:
Dan naar 'Over McDonalds' en dan 'Contact'. Daar kun je via die site vragen stellen. |
ik weas eigenlijk niet van plan om ze allemaal te bellen. Alleen diegene die een optie zijn.... moet ik natuurlijk wel eerst weten welke een optie zijn....
|
ja, dan kan ik mijn vraag stellen. en dan... sturen ze een brief met alle mcs met een drive. Dat duurt minstens een week. ik denk, ik vraag het hier even... mensen uit heel nederland die allemaal wel eens bij de mc komen, kunnen me vast wel helpen...
|
weet iemand of terneuzen een drive heeft?
|
Die week kun je toch wel wachten? :confused: En misschien duurt het wel helemaal niet zo lang.
|
Hoeveel Mac's zullen er bij jou in de buurt zijn? Denk even logisch na.
|
hoeveel mcs bij mij in de buurt???
4 in breda, 1 in oosterhout, 2 in bergen op zoom, 1 in roosendaal, enzenzenz |
Wil je echt zo ver reizen voor een baantje?
|
je mist het verhaal denk ik...
ik ga niet reizen voor een mcdonalds. Ik wil in juli of september fulltime gaan werken bij een mcdonalds. daar waar ik aangenomen wordt ga ik dan ook in de buurt wonen. het maakt me niet uit waar als ik maar uit breda weg ben.. dat is het |
Vast wel.
|
Citaat:
|
ohw, waar??? vlakbij ziekenhuis of niet?
|
Citaat:
|
Ongetwijfeld
|
Citaat:
ik ben blij dat ik bij de mc weg ben ms a16(bij dordrecht) en bij Hendik Ido Ambacht hebben ook drives |
Morgen staan ze er in ieder geval niet meer. :evil:
|
Citaat:
|
ja, ik bedoelde de mc in het plaatsje echt.
dankjewel |
die van Venray heeft een drive ja :)
|
als je erdoor rijdt, moet je wel met veel nadruk vermelden dat je het mee wil nemen:P
|
Citaat:
ik zou de macdonalds niet als restaurant willen typeren :p |
Citaat:
|
Weert heeft geen drive, Nederweert wel.
|
Ja.
|
Hasselt heeft ook geen McDrive... (n)
|
ik heb zin in mc donalds..