![]() |
Klein
Niet weten wat je zoekt
Totdat je het vindt Niet weten wat je raakt Totdat het jou treft Teveel gaat voorbij Zonder je beseft Zie die kleine dingen Ze zijn te vaak zo fijn Je moet ze niet vergeten Al zijn ze nog zo klein Wanneer je dit ziet Besef je dat je leeft Het gaat niet om bezit Maar juist om wat je geeft |
Hmmmm ik vond je eerste twee strofes niets, maar je laatste erg aansprekend, wat op zichzelf los een mooie wandspreuk zou kunnen zijn.
|
Een beetje (oneerbiedig gezegd) wat sinterklaasachtig. Maar op een of andere onverklaarbare reden ;) vind ik hem geweldig.
yot. (Y) |
Mooie boodschap:)
Ik vind het eigenlijk gewoon wel mooi:p |
Citaat:
|
Ik schrok me rot bij de eerste zin :P
Deed me denken aan een gedicht dat ik ooit geschreven had. Schreef nog wel eens gedichten tussen 1994 en 1997. :o Di's m: Het gezochte Altijd zoekend naar iets Niet vinden wat je aan het zoeken bent Niet weten wat je aan het zoeken bent Teleurgesteld omdat je het niet vindt. |
Citaat:
Als je nog eens verliefd wordt of zo, is dit gedicht er heel geschikt voor. Ik zie er wel een liefdesgedicht in, met dat in je achterhoofd vind ik het gedicht heel mooi. Tof Wolter! (y) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:13. |