![]() |
Vloek jij wel eens?
En zo ja, waarom?
Voor de grappenmakers onder ons: in dit topic hoeft niet gevloekt te worden. Dank u :) |
wat denk je :P
|
Niet zo vaak, en ook niet heel erge woorden. Meestal gewoon 'shit' ofzo (of is dat geen vloeken?).
Erger vloeken doe ik als ik me heel hard ergens aan stoot, of als ik een aantal pagina's heb getypt en het is ineens allemaal weg, en meer van zo'n soort dingen. Gelukkig gebeurt dat niet zo vaak :) |
Ja, en meestal is dat uit frustratie. als het totaal niet loopt als ik het wil.
|
ja, omdat mijn woordenschat niet groot is.
|
Ow zovaak :D Waarom? Omdat "pot vol drie dubbeltjes" niet de lading dekt.
Waar ik zo gestoord van wordt is dat je niet eens in een normaal gesprek over vloeken, geen voorbeelden van vloeken mag zeggen want dat is vloeken?! Daar heb ik me altijd al aan ergert. Wat is dat toch? |
Dagelijks zeer regelmatig. :D
|
iedere dag wel omsat iemand itti is of er iet niet lukt
|
ik vloek redelijk vaak,meestal is het omdat iets me niet zint of omdat dignen niet lopen zoals ik wil,ik gebruik hierbij eigenlijk alleen het woord "kut" :)
|
Ja, als iets echt heel irritant is (als iets bijvoorbeeld niet lukt ofzo).
|
Ja, wel eens, maar ik kan me vaak beheersen.
|
fuck yeah
;) |
Vrij vaak.
Kut en godverdomme komen er vrij vaak uit bij mij. :bloos: |
Citaat:
|
ik vind vloekwoorden met God en Jezus ..helemaal niet cool!ik probeer het vloeken in het algemeen wel te beperken.
Alleen nu en de komende dagen zal ik geregeld veel vloeken....dat is om een reden.. |
Citaat:
|
Soms 'shit' en de laatste tijd weer meer 'kut' (dat had ik bijna helemaal afgeleerd). Echte godslastering spreek ik sowieso nooit uit en typ ik slechts zelden.
|
Ja
Vooral als iets niet lukt of niet snel genoeg lukt :o |
Wat is dit voor een vraag? Dat deot (denk ik) bijan iedereen wel.
Maar ik vloek nooit met "kanker" Dat si zóó (n) . |
I yiddlididlidon't.
|
Best vaak :o
|
als ik val, iets laat vallen, iets kwijt ben, iets helemaal misgaat wel ja.
|
ja, te vaak.
godverdomme, kut, shit en tering zijn favoriet :o |
ja redelijk vaak...
|
Nee, nooit (A).
|
Af en toe om wat frustratie te uiten. :o Ik plak nog wel eens 'fokkin' voor woorden, of 'shit', 'wtf' ook nog wel eens trouwens.
|
Citaat:
Citaat:
|
bijna altijd, zelfs als het positief bedoelt is
|
Uhm ja wie niet?! meestal als iets me niet lukt, of als ik me ergens aan irriteer..meestal zeg ik "kut", "fuck" of "shit". Schelden met kanker of iets dergelijks doe ik nooit dat is zo laag (n)
|
Zelden en dan moet er ook echt iets aan de hand zijn, niet als stopwoord ofzo.
|
wie vloekt niet :confused:
|
uh..laat ik zo zeggen dat ik het woord kut wel bijna overal voor kan gebruiken :o
|
van de 3 zinnen die ik zeg, is er ongeveer scheldwoord in te vinden :bloos: kscheld btw nooit met kanker ofzo, dat kan niet vind ik
|
ik vloek echt veel denk ik..
en dan vooral het woord kut :| |
Citaat:
|
Vrij vaak, maar het ligt ook wel aan mijn bui.
De ene dag ben ik ook wel groffer als de andere dag. :p |
Ja. Kan verschillende motieven hebben.
|
ik scheld alleen maar :bloos: tege alles en iedereen de meeste zieke dinge :s paardehomo bijv :s (vraag me niet wat et is)
|
Citaat:
|
Citaat:
Misschien komt het grover over ofzo, als je het leest. Het zijn krachttermen die je gebruikt als je je woede of frustratie ergens over uit wil drukken, maar als je ze 'zomaar' leest zijn ze grof. Maar dan nog ben ik het met je eens hoor. Het slaat nergens op om scheldwoorden in zon topic achterwege te laten. Anyway: ik scheld amper met ziektes, dat vind ik geen pas geven. |
Wel eens, wel eens..
Heel regelmatig, maar ik ben er ook niet trots op ofzo. Ik vloek gewoon veel te veel. Krijg ook constant commentaar van mijn ouders, omdat het gewoon geen gehoor is. Meestal omdat ik ergens boos over ben, of geïrriteerd. En dat is nogal vaak, dus dan krijg je dat;) Ik vloek niet echt met ziektes, heel af en toe, maar met uitgeroeide ziektes. Als mensen in mijn omgeving met kanker vloeken krijgen ze de wind van voren van mij, omdat ik vind dat je dat niet kunt maken. En omdat ik mensen verloren ben aan kanker. |
Jahoor, dagelijks. :bloos:
|
neej nooit
|
Ja hoor.
|
ik heb dagen dat ik chaggie ben en voor elk worod 'fucking'zet.. maar ik probeer me altijd in te houden.. ik hou het vaak bij geslachtsdelen, uitwerpselen en godsbeledigingen :p
|
Citaat:
|
Godverdomme alleen als ik mezelf erg pijn doe ofzo, kut wel reeglmatig maar dat is meer een stopwoordje. Net als shit enzo.
|
Gij zult de naam van de Heer niet ijdel gebruiken. Stelletje zondaars, branden zullen jullie.
|
Citaat:
HOEREN ZIJN TE VERVANGEN !!!!! :mad: :mad: dat mag dus niet :bloos: |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:57. |