![]() |
Zou je iemand anders willen zijn?
Stel, het staat vast dat je na je dood iemand anders word, geïncarneerd dus. Zou je het er op wagen en 'zelfmoord plegen'?
|
Nee, je kan het altijd slechter treffen :cool:
|
Nee, ik ben tevreden.
|
waarom zelfmoord plegen? Dood ga je toch..
|
Als je gelooft dat reïncarnatie bestaat en je dit leven toevallig niet zo leuk vindt (hoewel je het zelf misschien wel hebt gekozen als we er even van uitgaan dat reïncarnatie bestaat en dat je mag kiezen) waarom zou je dan meteen zelfmoord plegen als je iemand anders zou willen zijn? Ik doe het niet
|
Citaat:
|
Ligt eraan. Merk je vanuit je 'oude ik' dat je een 'nieuwe ik' krijgt? Of heeft je 'nieuwe ik' geen benul van je 'oude ik'? In het laatste geval zie ik niet in waarom ik het zou doen. En in het eerste geval ligt het er natuurlijk helemaal aan als wié ik terug zou keren.
|
neeh :D
|
Kzou de rol van Bush weleens willen overnemen.
En ik zal niet regeren met de zachte hand.... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
nee.. het kan altijd slechter
|
Simpel leven, tevreden zijn met een eigen hut, door hard werken verkregen eten en een bed om 's nachts comfortabel in te slapen. Nergens over na hoeven denken, me nergens aan hoeven ergeren, me slechts verheugen op mijn maaltijd en mijn bed dat wacht. :)
|
Dood ga ik toch wel, ik vind het niet erg om even te wachten.
|
Citaat:
|
Ik zou geen zelfmoord plegen, maar ik wil wel graag miljonair zijn:P Wie niet?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Gebreken blijf je toch houden, en als ik zo rondkijk best tevreden met mezelf. :)
(dit is even goed voor je ego :D) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Nee, ik vind het wel goed zo, en ik zou geen zelfmoord plegen om dan in iemand anders te reïncarneren.
|
ik wil niet 'iemand' worden, alsjeblieft, dan liever een dier. Een schildpad ofzo.
|
Neh stel dat je het nog veel kutter treft. Ik ben nu best tevreden. Als ik na mijn dood weer reïncarneer als een veel gaver persoon dan is dat leuk meegenomen :). Maar om nou zelfmoord te gaan plegen neh.
|
Ik ben wel tevreden met mezelf en hoef niet zo nodig te ruilen :)
|
Citaat:
|
Citaat:
ik zou et niet doen.. je weet nooit wat voor leuke dinge je dit leve te wachten staat.. en dat andere leve krijg je tog wel als je in reïncarnatie glooft |
Nee.
|
Nee :)
|
Nee, ik vind dit leventje best wel leuk.
|
Nee
|
neej ik vind het wel goed zo
|
Ja, mijn kat. :cool:
|
Ik zou graag wel mezelf willen zijn. Stoer toch? :cool:
|
Voor een dag of wat lijkt me dat wel plezant.
|
mwoah...k denk t wel...gokje wagen..valt t tegen? nog maar een x dood..net zolang tot je tevreden bent...
:rolleyes: |
Het ligt er aan wie ik na de reincarnatie wordt
|
wie weet..
|
Misschien wel. Ik bepaal het wel op mijn sterfbed.
|
Nu zeker niet. Dadelijk kom ik terug als domme HBO-student, moet je voorstellen.
|
Citaat:
|
Ik kijk wel uit, voor je het weet ben je een kanarie :eek:
|
Nee, ik had het heel wat slechter kunnen treffen.
|
Nee, geen zelfmoord plegen, ik zou gewoon doorleven en sterven maar ik verheug me dan toch al op een tweede leven, dan ben ik misschien heel iemand anders (niet zo braaf, lief, pas 1 relatie gehad, heel stil etc.) bijvoorbeeld iemand die elk jaar maar net over gaat, alleen maar denkt aan lol maken, veel vriendinnen heeft etc. zo'n leven zou ik ook wel eens willen hebben...
|
Nee, laat mij maar mezelf zijn.
|
Ja.
|
Ik ben uitermate tevreden met mezelf. :cool:
(geloof je 't zelf?) Nee, ik zou de gok niet wagen. Dat zie ik dan wel na m'n dood. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:27. |