![]() |
Apocalypse, het einde der wereld
Volgens de Jehovas is het einde der wereld nabij. In het jaar 2034 zal het eindelijk zo ver zijn. Het moment waar die mafkezen op hebben gewacht.
Maar stel nou als er in dit jaar de wereld echt zou vergaan. En dat weet je nu. Wat zou je dan nu nog allemaal willen willen doen? Want die lange termijns planningen zijn nutteloos. ;) |
ontmaagd worden :p
|
Citaat:
HAHAHA met ieder willekeurige kerel? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Nog iets proberen te betekenen voor wat mensen zodat ik niet het gevoel heb dat ik m'n tijd heb verspild.
En verder lol hebben, reizen en van alles en nog wat |
Geloven Jehovah's getuigen niet in het einde van de wereld zodra iedereen verlost is????
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
nee ze proberen zo veel mogelijk mensen te bekeren, voordat de wereld vergaat. Alleen de jehovas komen in het paradijs terecht :rolleyes: |
Dat duurt nog 30 jaar. 30 jaar vind ik te lang om nu al helemaal plannen over te maken.
Ik zou dus gewoon verder gaan met de dingen die ik al van plan was. Het 50+-zijn vind ik niet de belangrijkste periode in mijn leven. Ik wil het best meemaken, maar ik zou het liever dan mijn 20+-jaren missen, ofzo. (en dit is erg omslachtig geschreven ja :p) |
Citaat:
|
Citaat:
ja man En het zijn sukkels die hun hele leven erg sober leven. Gewoon je leven verspillen maarja het is hun geloofsovertuiging |
Maar zal er ook iemand kinderen nemen. die zullen namelijk niet zo lang leven ;)
|
Citaat:
|
joh, wat mij betreft komt die Apocalypse nu. Ik zal dan toch weinig tijd hebben om daar over na te denken. En nu heb ik er geen zin in.
|
Hetzelfde doen als ik toch al van plan was :). Ik zou het punt een toch niet geloven en als ik het uiteindelijk wel moet geloven zou ik lekker roekeloos worden die laatste jaren :cool:.
|
komt ie niet nu dan? van mij mag het hoor. niet alsof nu alles zo geweldig is. dan hoef ik tenminste niet meer na te denken over wat ik nog zou willen.
|
Citaat:
|
de aarde zal kapot gaan door de aura van n planeet die over enkele honderden jaren hier langs zal komen... dus vrees maar niet... tenminste dat geloof ik als satanist.
(mensen die hierover meer willen weten, maak maar een nieuwe topic en stuur een PB) |
Citaat:
|
kvind ze wel koddig, die jehova's
|
Citaat:
Volgens mij is het bij christendom niet zo. In de bijbel staan stukken erin worden waarbij de ongelovige vreemdeling die erg goed van hart is geprezen en een gelovige die slecht is vervloekt. dus als je super goed hebt geleefd kom je er ook wel volgens het christendom. denk ik :rolleyes: |
Citaat:
|
ja
|
Wereldreis ofzo
|
Niks.
|
Alle mooie architectonische gebouwen hebben gezien die vroeger zijn gemaakt :)
|
Ik leef dan gewoon door zonder een speciaal ding te doen ofzo.
|
uhm...
eh.. geen idee vast iets van een wereldreis |
ik zou al me dinge die ik vind of denk van mense vertelle en alles wat er in me opkomt:D
|
Naar Japan of Mongolië gaan :)
|
Het merkt me op dat veel mensen willen reizen.
Ik zou liever een ruig en gevaarlijk leven willen leiden. Lekker vaak oog in oog hebben gestaan met de dood. Dus lijkt mij het beste om de criminele sector in te gaan. (y) Zo krijg je het gevoel dat je echt hebt geleefd. |
volgens de maya´s is het in 2012...
|
Citaat:
:eek: :eek: :eek: waahhh nog eerder :eek: |
Citaat:
|
Jehova's bekeren tot het Christendom, of een ander geloof. :cool:
|
Leuk, dan ga ik dood. En? Of dat nou in 2034 of 2060 is maakt rond die tijd toch niets meer uit, dan hebben de wereld al opgeblazen.
|
Wat een onzin, ieder jaar wordt de ondergang van de wereld voorspelt. Dus waarom zou ik die Jehova's geloven (nou heb ik het ook niet zo op ze sinds ze langskwamen toen ik net wakker was :o ). Maar wat ik zou willen doen...ik zou nog een keer terug naar Rome willen :)
|
Citaat:
|
Ik zou gewoon door blijven leven. :o En als ik ga, dan ga ik groots. (y)
|
Zolang ze maar niet een paar kernwapens kapen vind ik het trouwens wel ok
|
Volgens mij zou de wereld al een aantal keren vergaan moeten zijn in het afgelopen decennium. Volgens Nostradamus in ieder geval in 2000.
|
De wereld is al lang vergaan
|
* zijn naam was nostradamus
en hij kon heel goed voorspellen daar kon je hem bij wijze van spreke midden in de nacht voor bellen* |
Citaat:
(Y) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:10. |