![]() |
[Algemeen] Distributed Folding
Ik ben de laatste tijd bezig met D2ol, dat is een project waarbij mensen processortijd ter beschikking stellen om moleculen uit te rekenen die bepaalde ziekten kunnen veroorzaken.
Aan de hand van deze gegevens gaan de wetenschappers weer aan de gang om geneesmiddelen te vinden tegen o.a. Sars en malaria. Als je geinterresseerd bent moet je eens even op tweakers.net kijken. Als je vragen hebt, pm ze even of plaats ze hier, je kunt ook in het forum van tweakers.net kijken, bij de tag [D2OL]. |
:confused: en wat moeten wíj daarmee. :confused:
|
Meedoen natuurlijk.
|
Ik vind het een verkapte vorm van spam...
|
Citaat:
|
Ja, vertel het eens, trilo!
Maar goed,..ik verspil liever mijn processor aan andere dingen. Maar aan de andere kant,..de mensheid helpen is altijd goed! |
Citaat:
Er word weinig info gegeven alleen dat je daar moet gaan kijken... |
ik kende het al, als ik zo graag mee zou willen doen had ik dat wel uit mezelf gedaan, dit draagt daar echt neit bij hoor :)
|
Ik geloof trouwens niet in dat soort zaken.
Er word weinig cpu kracht gebruikt.. Dan is het naar mijn idee nuttiger om een PC bij te zetten en die volledig te gebruiken.. Ze claimen 0.01% van je CPU te gebruiken vaak.. Zet er dan een budget PC bij.. |
Tja, jammer als je het niet leuk vind. Het had best leuk geweest als je meegedaan had.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:52. |