![]() |
Ralph Inbar overleden
Ik hoorde het net op de radio. 65 jaar geworden.
Ik wist dat hij al een heel tijd geleden was opgenomen wegens hartklachten oid, maar voor zover ik wist was het daarna weer safe. Lang niet iedereen zal zijn programma's leuk hebben gevonden, maar toch keek ik vroeger altijd Bananasplit. En hoe je het wend of keert, hij is altijd een grote tv-personality geweest :( |
Ik hoorde het ook net op rtlBoulevard..
triest.. |
:| :(
|
Jammer, maar ja je moet een keertje doodgaan :evil:
|
Triest voor zijn familie (neem ik aan)
Verder laat het me best koud... |
Is het geen grapje dan??? Dat ie op de dag van de begrafenis, plotseling binnen komt lopen......
|
Triest, maar het is niet anders. Ik moet eerlijk zeggen dat het me niet zo raakt.
|
Triest, maar het doet me eigenlijk weinig tot niets
|
Wat sneu nou.
RIP Ralph Imbar. |
Kende hem niet.
|
Citaat:
Het is jammer :( |
Zielig voor z'n familie :(
|
Citaat:
Tja, ik vind het vooral jammer omdat hij toch tot die bekende nederlanders van de oude garde behoorde: Hennie Huisman, Ron Brandsteder etc. Allemaal toch van een veel hoger niveau dan de huidige.(Ja, zelfs die bal van een Ron :o) |
Goh, hij was nog helemaal niet oud... zonde wel
|
Jammer. Bananasplit vond ik altijd wel erg leuk.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Jammer. :(
|
Citaat:
Maar idd erg jammer, vond het een sympatieke man, op zich best wel een tv-personality Jammer, God hebbe zijn ziel :) Citaat:
|
Citaat:
|
Ja, de bananasplit man is dood. :(
Ik vind het echt jammer. |
:( Erg triest natuurlijk, maar het raakt me nauwelijks
|
Jammer, die reclame laatst van hem was toch wel humor :cool: en Bananasplit heb ik vroeger ook gekeken..
mja :( |
Heeft ie t toch nog lang uitgehouden aan die dakgoot.. :o
Edit: Erg triest uiteraard.. :( |
+rip+
|
rip
|
rust in vrede..
even apeldoorn bellen.. :rolleyes: |
ik vond het een geweldige kerel
|
Citaat:
|
:(
|
Citaat:
Hum. Nee, het is tragisch. Ook al vond ik hem lang niet altijd leuk, hij nog wel ff door mogen gaan. |
Sneu :(
Ik hoorde het bij barend en van dorp. Jammer want het leek me een aardige vent, en hij was ook nog niet echt oud. |
stom.... :(
ik las het op teletekst, ik keek altijd met veel plezier naar zijn programma's. |
Wel vrij jong, op 65 jarige leeftijd. Jammer, hij maakte altijd leuke programma's
|
Citaat:
RIP Ralph Imbar |
kan er niet mee zitten, eigenlijk...
|
Die reclame was leuk, zijn programma niet, hij was wel ok, maar het maakt voor mij niks uit eigenlijk. Zielig voor zijn omgeving en fans (als hij die had), rip. En nu weer terug naar de aanslag in Spanje.
|
De populairste Jood is dood.. :p
|
Rest In Peace, Ralph!
Jammer, vond het een goeie kerel. |
Voor nietbekende nederlanders is het ook een erg lullige leeftijd. Heb je je hele leven lang gezwoegd om dan op je 65e lekker van je pensioen te genieten, ga je dood :s
|
Ik heb Ralph Inbar eigenlijk nooit als een groot televisiepersoonlijkheid gezien, maar bananasplit vond ik wel leuk.
xx |
Mwah, grootheden had je ook in verschillende klasses eigelijk :)
Ivo Niehe is bijvoorbeeld ook een grote tv personality, maar toch weer anders dan bijvoorbeeld André van Duijn ofzo. |
Citaat:
|
:| :(
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:40. |