![]() |
Bevrijdingsfestivals
Ik zie net dat op die van Wageningen [spunge] komt! In Haarlem heb je dr ook een maar de line-up daarvan is bagger. Waar gaan jullie heen?
|
Zijn die line-ups nu al bekend?
|
blijkbaar
|
Waar dan...zie ze niet op de officiele site staan...ben wel benieuwd welke bands het altijd zonnige Groningen aan gaan doen dit jaar
|
Ga wel weer in Groningen :p
|
Citaat:
|
ja jezus man
tis alweer bijna mei dat gaat echt snel :| |
ach ja bevrijdingspop Haarlem mag misschien een ruk line up hebvben maar t is toch mn voortuin he, dus waarschijnlijk ben ik daar wel weer te vinden zoals altijd
|
Citaat:
|
Citaat:
|
draag jij bij aan de sfeer met je zatte kop?
|
Citaat:
|
mark zei dat ik een lompe opmerking moest maken! blame mark!
nee, maar [spunge] is zooooo cool! <3 |
Spunge is cool, zal eens kijken.
|
Citaat:
mag ik een lompe opmerking maken tegen mij vriendje of mag dat niet.., ska0s - Mad Monkey Alley. - zegt: uh, sja? ja, i guess Oh How I Wish I Was Your Cat zegt: mwuah ska0s - Mad Monkey Alley. - zegt: als 't terecht is |
Citaat:
|
Wageningen natuurlijk!
(daar woon ik ook..8-)) |
Roermond :D
|
zegt de naam bevrijdingsfestival niet genoeg?
[fbmodeoff] als [spunge] komt, ben ik er ook misschien wel. |
ut zal wel weer haarlem worden
|
Citaat:
|
Citaat:
en sorry angelaa |
waar lag wageningen ook al weer?
nah boeie, waarschijnlijk moet ik toch werken |
[spunge] >3
|
waarom de hele tijd die "[ ]"? die bandleden worden echt niet boos als je ze niet neer zet hoor :)
|
kicking piggeeonnsss
uit mn ska tijd <3 |
Haarlem natuurlijk.
En de line-ups zijn nog lang niet bekend hoor. |
nou alsof het zooooo ver weg is
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Zei ik: de volledige line up staat op...blablabla!? NEE DUS! Nou dan... :evil: |
ghehe tering ik ben brak ik had dit eerst al in n verkeerd topic gepost :s :D
maar ja Carp Christensen, Tim Hart, Beth Kultur Shock Miss Djax Olabola Sheer, The Solid Rocket Boosters Splendid*69 Vliegende Panters hebben tot nu toe voor Haarlem toegezegd |
Citaat:
:cool: |
ach dit is nog lang niet de volledige line up
dit vult nog niet eens een podium en er zijn er twee ik weet dus nog niet welk festival ik ga bezoeken |
Maar Haarlem is een leukere stad (a)
|
Citaat:
uhm.... nee, ik denk het niet. |
Citaat:
|
Citaat:
maar nijmegen 0wnt. haha klets en toen viel er een kleuter met z'n hoofd op de stoep :D:D ok, maar euh...ja....en toe was ik m'n verhaal kwijt (n) |
Citaat:
|
Citaat:
haha, begin ze maar vast te tellen. Nijmegen heeft er 22 |
line-up in haarlem is altijd bagger, maar de line up is op alle bevrijdingsfestivals bagger. Daar gaat het me ook totaal niet om. Ik ga dus naar haarlem, net zoals de voorgaande 21 jaar :cool:
|
Citaat:
'ik ga echt naar haawwrrlem hoowwrr, ik ga echt niet naawwrr een andewwrr festival' :p |
Citaat:
|
Bevestigde artiesten in Haarlem:
Bjorn 'Stringmachine' Berge Carp Christensen, Tim Embankment Extince Freeloader Hart, Beth Kocani Orchestra Kultur Shock Maladjusted Miss Djax Nicemom Olabola Sheer, The Skabalters Solid Rocket Boosters Splendid*69 TrenchcoaT Vliegende Panters |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:23. |