![]() |
[CG] Samus
Een quick collab tussen mij en iemand anders, ik heb dus de kleurtjes toegevoegd...was eigenlijk uit verveling aangezien we allebei nog op waren om 3 uur snachts XD, maar vond em wel grappig geworden.
http://members.lycos.nl/physion/Fini...s%20colors.jpg |
Erg cool, pretty neat. Komt er ooit ook nog een Assasin (Diablo II: Lord of Destruction) tekening in een stijl zoals deze? :p
|
:confused: Kan opeens uitvergroot worden, cool.
Mwah, met helm was wat mooier geweest denk ik. Stijl doet me denken aan de eerste power Unlimited strips. Haar pantser lijkt eerder steenachtig dan metalig. Beetje grauwe kleuren, normaal is ze wat feller, dacht ik. Wel mooi in your face shot :) |
Samus (y)
super gaaf, maar morridin heeft wel gelijk over het pak. het rood moet wat roder |
Citaat:
|
ik vind dat zij een beetje "eng" staat. Verder vind ik hem heel leuk :)
|
Vind deze vergeleken met je andere stuff, niet zo mooi eigenlijk.
De houding niet, en de lineart vind ik ook niet zo best, of de kleuren zitten er niet goed over. |
stuff
|
Citaat:
Ennne ik denk dat je er even op moet klikken, zo te zien zijn ze overgegaan op een crop systeem waardoor de kwaliteit verbaggerd :/ |
tis leuk wel leuk, wat een naaistreek dat ze nu alles paint-style croppen :(, dit is echt lelijk namelijk, komt vast door al die noobs die zelf niet weten hoe ze moeten croppen en daardoor van die 1200*1600 plaatjes uppen :D
|
dope (y)
|
je zou toch verwachten dat de photoshop experts hier toch het verschil zouden weten tussen scalen en croppen :o
|
Whehe, zeik niet XD
|
:p
|
Citaat:
Wat dom van me :p Nu ziet het er eens stuk beter uit! Vind alleen de houding toch niet zo leuk. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:36. |