![]() |
"Koppelingen van het brein"
Ik kreeg een doorstuurmailtje van een ex-klasgenoote van me waar een test in zat.
Die test heb ik gedaan, en was verbaast over de 'uitslag'. hier kun je de test ook doen. Spoiler pas lezen als je de test gedaan hebt! En ook niet doorscrollen! Eerst de test doen! (als je die wilt gaan doen, tenminste ;))
Spoiler
Verder nog een poll om te kijken of ze eigenlijk wel gelijk hebben met die 98% en 2% |
ik had een blauwe schroevendraaier :s
|
Rode waterpomptang
|
Ik was te nieuwsgierig. :bloos: :(
(Doorgescrolld. :o) |
Citaat:
Spoiler
edit: Oeh sorry moeten niet zeggen wat de uitkomst is :o Ik vraag me af hoe dit zo tot stand zou komen, bij 98 %. |
ja, nou moet nu niet iedereen zeggen wat ie had enzo!
want dat kan de gedachten van anderen beïnvloeden enzo.. en ik was meer benieuwd naar hoe dat kan.. dat 98% aan een
Spoiler
|
ik dacht ook aan rode hamer,
maar ik kende dit al. (kwam ik achteraf achter). |
Rode hamer. Maar ik vraag me af of bij deze test geen semantische structuren geactiveerd worden...
|
Ik kende hem al, maar toen had ik ook:
Spoiler
|
ik niet
|
Citaat:
|
Ik had een blauwe hamer.
|
Zwarte schroevendraaier
|
Ik weet niet wat ik zou hebben, want je had me al verteld wat het moest zijn voor ik em kon doen ;)
|
Citaat:
Ik heb dus gestemd dat ik bij de overige 2% hoor, maar ja... das niet helemaal waar. Ik dacht nl. wel aan een hamer. |
lol rode hamer idd...
|
Paarse boor.
|
Citaat:
|
62.50% behoort tot de 2%???? :P
|
Ook ik zit bij de 2% Ik dacht aan een groene zaag
|
Ik had een gele zaag
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik dacht aan een zwarte hamer
|
Citaat:
|
@Kruimen:
Ik snap et, dankjewel :) Alleen hoe kan het dan, dat je door een paar sommetjes maken dan aan een
Spoiler
Ik bedoel.. een stuk gereedschap staat denk ik niet echt dicht bij de wiskunde in mn hersenen, of wel? |
dacht eerst aan een gereedschap, en toen aan een kleur, ik wist niet dat je het gereedschap een ''kleur'' moest geven
ik dacht aan een zaag en een gele kleur |
Ik niet. Ik snap ook echt niet hoe ze op dat idee komen :confused:
Ik zou zeggen iets blauws, vanwege de achtergrond vh scherm ofzo.. als ik dan toch iets zou moeten zeggen. Hoe komen ze daarop? Uhh trouwens.. ze zeggen zelf dat je een gereedschap moet verzinnen.. ze vragen niet gewoon van "waar dacht je aan?". Misschien denken mensen bij gereedschap gewoon al snel aan een hamer.. Ik had trouwens ook niet door dat de kleur en het gereedschap met elkaar in verband moesten staan. |
Ik dacht beitel en groen... die test klopt in mijn ogen dus voor geen meter.
|
Jup ik hoorde bij de 2 %...
Ik dacht aan een gele schroevendraaier :D nu weet ik waarom mensen mij soms 'vreemd' noemen :p |
ik heb gestemd dat ik bij de 2 % hoor
want ik dacht aan een blauwe hamer. |
zwarte zaag...
|
Citaat:
Overigens zet ik mijn vraagtekens bij die 98%. Ik kan me voorstellen dat rood en hamer beide dominant zijn, maar niet dat ze bij bijna iedereen 'boven' komen. Ik denk dat het werkelijke percentage stukken lager zal liggen. |
ik dacht aan een groene schroevendraaier
|
Ik dacht aan een oranje knijptang. :|
|
ik blauwe hamer. Die wordt ook wel vaak genoemd trouwens...
|
Ik dacht aan een blauwe schroevedraaier.
|
Citaat:
|
ik had ook een blauwe hamer... :D
|
blauwe moersleutel
(kende m al, k zei eerst ook rode hamer) |
groene hamer :cool:
|
als ik dit zo hoor dan lijkt het erop dat die 2% om 98% niet echt klopt, teminste niet op dit forum.
|
zwarte hamer :cool: bijna goed lol :D
|
Ik dacht aan een gele beitel. Bullshittest lijkt me.
|
blauwe hamer :D
|
Citaat:
een hamer is toch gewoon het eerste wat er in je opkomt. En die 98% zou hier inderdaad niet kunnen kloppen, maar ik denk dat veel mensen em al gedaan hebben; je krijgt em best vaak doorgemaild.. |
rode boor ..
|
Citaat:
|
kdacht aan een gele hamer
had maar 2 optelsommen gedaan :) |
Ik had ook rode hamer, maar ik geloof echt helemaal niets van die 100%. Rood is gewoon een hele opvallende kleur en ik denk dat als je aan 100 mensen vraagt om een kleur te noemen er ook bovengemiddeld veel zullen zijn die rood zeggen. Een hamer is denk ik ook een vrij (om niet te zeggen heel erg) bekend gereedschap.
Ik geloof dus wel dat relatief veel mensen rode hamer zullen zeggen, maar niet 98%. Waar baseren ze die waarde eigenlijk op? |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:58. |