![]() |
olily sjaaltjes
Wat vinden jullie van olily? Ik vind ze koel! Ik heb er nog maar 1. Ik ben nu aan het sparen voor een tweede. Best wel veel geld voor zo een klein stukkie stof:(
|
Ja, belachelijk he wat ze er voor vragen? Zullen we misschien samen voor eentje sparen? Dan kunnen we m delen!
|
:| wat kosten die dingen dan?
|
mijn vader gebruikt de oude olily sjaaltjes van mijn moeder als poetsdoek voor zijn antieke meubeltjes! :D
|
:rolleyes:
|
olily klinkt een beetje als olijfolie, maar das helemaal niet zo duur bij de Albert Heyn hoor
|
is het niet oililly overigens?
|
ik vind ze echt zo vreselijk lelijk!! though olily opzich soms leuke dingen heeft zijn die sjaaltjes niet om uit te staan!
|
waarom zeg je niet gewoon alhoewel?
|
Damn die dingen zijn toch niet zo duur? dacht altijd dat die dingen een euro of 20 waren?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik vind ze niet echt super omdat heel veel mensen er mee lopen. Het is niet origineel meer! En het motief vind ik af en toe een beetje truttig.
|
Citaat:
|
20 euri voor een lapje (gruwelijk lelijke imho) stof?
hmm...daar koop ik 2 broeken voor |
Dan heb je vast mooie broeken (Y)
|
duur en ze zijn volgens mij ook al uit
maar dat kan aan mij liggen |
ik vind ze zâh gruwelèk lèlijk..
|
Niet mijn smaak..
|
Citaat:
|
20,- vind ik wel veel voor een foute sjaal..
Maar om nou voor 20,- te moeten sparen, dan heb je wel erg weinig inkomsten... |
Ik vind het verschrikkelijk lelijke en ontzettend foute dingen
de meisjes die er mee lopen zijn over het algemeen de personificatie van truttigheid |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar het zijn inderdaad truttige dingen, dat geef ik toe. Wat ik nog erger vind overigens, is het feit dat ze al jaren heel erg uit zijn. :D |
ohja, die worden helemaal hip deze zomer! :cool: (y)
|
Citaat:
|
Ja ach, wat is te veel geld. Het is een kwestie van vraag en aanbod, en voorzover ik weet worden die dingen niet in sweatshops on the Malaysian border gemaakt, dus het is aan die veertienjarige kakgrietjes om te bepalen of ze hun bij de C1000 zuurverdiende loontje eraan willen spenderen.
|
Citaat:
ja idd als zij hun geld er aan willen uitgeven moeten ze dat vooral doen hoor maar ik zal ze wel voor gek verklaren maar ja ik geef ongeveer al mn geld weer aan bier en wiet uit dus in de ogen van sommige mensen verspil ik mn geld weer |
Citaat:
|
ik wil foto's in action zien
|
ik vind ze opzich wel grappig, bij een vrouw van jaar of 30/40 ofzo en sommige classy girls staat het oowk wel..
maar vaak word het gedragen op grond van: ik wil bij mij groepje horen, en vandaag doe ik dat doormiddel van me polo en me oilily sjaaltje... :rolleyes: |
Citaat:
of het is weer retro :rolleyes: |
Citaat:
|
Citaat:
|
bij ons is het trouwens hardstikke in hoor en ik woon in de randstad!!!
|
Citaat:
|
Als je die sjaaltjes met recht wilt dragen moet je 20 euri peanuts vinden ;)
|
maar wat zijn dat dan die peanuts??
|
Als een bepaald bedrag peanuts voor je is betekent het dat je dat heel erg weinig geld vindt, zo weinig dat je het niet eens merkt. Het betekent hetzelfde als walking-around money.
|
ow hahaha ik snap het al.
nou dan vind ik het peanut! :D :cool: :evil: |
Citaat:
nou dán koop ik er 1 :rolleyes: (n) |
Citaat:
dankjewel jij hebt ook een supergave nick, harry potter is een van mijn lievelingsfilms!!! heb je msn? |
Citaat:
|
truttig en walgelijk :nono:
|
Het is trouwens Oilily.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Pff heb er wel een aantal vind ze inderdaad bijzonder truttig, kan leuk zijn (y) Ik snap niet dat je die dingen nu nog wilt kopen, je kan net zo goed gewoon op de markt een soortgelijk lapje kopen op zich, komt op ongeveer hetzelfde neer..
Ik heb er nog wel een aantal liggen die ik nooit meer omheb (felgroen, geel en turkoois (?)) Toen vond ik ze wel leuk, heb nu alleen een bordeaux die ik vaak wel omheb :) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:22. |