![]() |
Mando Diao
ik heb ze de laatste tijd eens wat beter beluisterd.
oh, wat een prachtband zeg. ik zou het omschrijven als the hives meets oasis meets the beach boys meets the stones. erg retro dus, en niet echt iets nieuws, maar oh wat een leuke liedjes. downloadtips; -the band -sheepdog -motown blood -p.u.s.a. |
ik vond alleen 'the band' leuk, en de rest van mn mp3s heb ik, na 3x luisteren, verwijderd. Op lowlands vond ik ze ook niet echt super.
|
up.
|
ik zal eens kijken/luisteren lalala.
|
Ze zijn inderdaad heel vet. Ze hebben veel vrolijke leuke optimistische nummers. :)
euhm.. Mando Diao - Lady was een nummer van een bepaalde reclame, weet iemand toevallig nog welke dat was? :) |
Ze waren net nog in Nederland, was je erbij?
|
dezelfde avond als lost prophets idd. aan de andere kant, niet echt iets om heen te gaan lijkt me..
|
sheepdog & the band zijn wel grappige nummers, leuk voor in het rockcafe I guess
|
ik heb een paar mp3tjes, doet me erg aan the libertines denken
niet echt heel speciaal ofzo maar wel leuk om af en toe te luisteren |
ik ben nieuwsgierig dus ik ben al bezig met downloaden
|
Citaat:
maarja, hm, ik heb ze dus eigenlijk pas deze week 'ontdekt' dus was ietsje te laat. ik hoop dat ze nog een keertje komen spelen, dan ga ik wel kijken denk ik. (Y) |
en in melkweg en in de helling, stonden ook op lowlands
|
Was super op Lowlands, maar ik moet toegeven de cd weinig te luisteren... Sheepdog en Lady zijn wel de leukste nummers vind ik...
|
oke, die gozer die zingt in de liedjes "the band" & "sweet ride" etceterrra, gatverdamme wat een lelijke stem, little boy jr is wel cutieputie maar de rest meh
|
sheepdog heeft toch de nodige potentie, wederom een leuk bandje
|
|
Ik ben vorige week naar het concert in de Helling geweest. Ik vond het super! Ik heb twee weken geleden voor het eerst iets van hen gehoord en heb gelijk de cd gekocht (en kaartjes voor het concert!) Ik word er gewoon heel vrolijk van, en dat is natuurlijk altijd goed!
|
ja ik dacht dus misschien is het wat anders dan al die 13 in een dozijn bandjes maar dat bleek dus niet zo te zijn, jammer genoeg. maar met die knapen zou ik wel eens een dubbele chocomel willen nuttigen (y)
een oude vertrouwde pimp truc die immer werkt |
Ik heb Mando Diao op Lowlands gezien en ik kan er redelijk kort over zijn: wat is dat een akelige kutband. Ik ben nog nooit bij een optreden in slaap gevallen, maar daar wel. Heel naar, heel heel erg naar. Gelukkig kwam daarna the Blood Brothers, da was echt n opluchting.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:41. |