![]() |
tanden bleken
weet iemand of je dat echt bij de tandarts moet doen of dat die pakketjes van de drogist ook goed werken???
|
nee deze werken niet goed... je kan beter gaan laseren...
|
Beter bij de tandarts, kost wel een paar honderd euro.
|
Het is heel erg slecht voor je tanden om ze te bleken met die middeltjes, als je echt wittere tanden wil zal je het idd bij de tandarts moeten laten doen, wat zoals al gezegd is, niet goedkoop is.
Als je het toch met die drogisterij middeltjes wil doen zal je glazuur er af bleken, wat gaatjes veroorzaakt. Als je rookt of thee of koffie drinkt kan je Smokers kopen (drogist), dit is een schuurmiddel wat je 1 a 2x per week gebruikt en minder schadelijk voor je tanden is, bovendien werkt het echt fantastisch! |
en ik neem aan dat dat alleen voor rokes is en mensen die veel koffie drinken..
|
Citaat:
Citaat:
|
Ik heb nu bij de tandarts een bitje laten happen..
en daar heb ik nou een bitje dus van en daarbij soort gelei die je dan in dat bitje moet doen en dan een nacht inhouden en dat 4dagen doen en je ziet gelijk na 1 dag al verschil, maar hoeveel het kost?? geen idee.. niet eens naar gekeken.. :o |
Citaat:
|
Rond de 300 euro. Ik zou zeggen, laat die vakantie deze zomer maar hangen.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Als je dat bij de tandarts laat doen, blijt dat dan voor altijd zo? Of gaat het weer geler worden na een tijdje?
|
OP den duur zul je dat uiteraard weer overnieuw moeten doen bij de tandarts, je blijft niet je hele leven een wit gebit dragen door die ene keer.. ;) :P
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Dat bitje happen ken ik, had mijn zus ook! Krijg je zo'n gebitje met spul dat je daarin moet doen en je krijgt zo'n color setje om te kijken hoeveel witter je tanden zijn geworden..
Best grappig maar of het nou werkelijk effect heeft.. :rolleyes: |
De kleur van je tanden staat al bij je geboorte vast.
Je kan je tanden ook nóóit wittern krijgen dan dat ze als klein kind waren. In de loop der tijd worden tander donkerder van kleur door alles wat we eten, drinken en roken. je kan dan je tanden (nogmaals, door de tandarts!!) laten bleken zodat je je oorspronkelijke kleur weer terug krijgt. Zodra je weer in je oude gewoonten valt, zullen je tanden weer verkleuren, dat duurt natuurlijk wel een aantal jaar (mits je niet rookt en geen koffie, thee en rode wijn drinkt) |
Dat zeggen ze ja, als je je tanden fatsoenlijk poetst en van die rokersmiddeltjes gebruik (ook voor koffiedrinkers e.d.) behoud je die kleur toch wel?
|
Zoals ik het begrepen heb wel ja, maar toch kleuren je tanden in de loop der jaren wel ietsje, doe je niets aan..
Ja, als je een bekend persoon in Amerika bent laat je je tanden elke week bleken en loop je op je 40e met een kunstgebit (n) Als het niet heel erg is, kun je het het beste maar accepteren denk ik. En absoluut als thee/koffie/rode wijn drinker of roker met bv. Smokers poetsen, doe ik ook af en toe en werkt echt fantastisch! |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:07. |