![]() |
KoninginneDag en -Nacht?
Wat zijn jullie plannen?
Waar ga je naartoe? Post hier alles wat je gaat doen of waar je wel naartoe zou willen....... Voor mij zal t wel Amsterdam worden Feestjes waarvan ik tot nu toe gehoord heb en die me interesseren: -House/Garage party voor t Marriot(leidseplein....) -Hiphop/R&B(Urban dus) voor de 020 Owja en in de Nacht misschien ook Amsterdam, bijv LUXURUSH: http://www.chemistry.nl/portal/image...rush_flyer.jpg Line-up: o.a. Chuckie, Real el Canario, Irwan, Roog, Victor Coral, Brian S, Gene Farris, D'Juice le Sweet, Disco Ed, Jermaine S. |
als het nog doorgaat ook in adam...ligt aan lompo de clown
|
Citaat:
tuurlijk kan je nog hierheen komen met koninginnedag aap (y) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik zal vast wel weer ergens in Amsterdam zijn :cool:
|
the Minds, spuistraat
openlucht free punk fest |
Citaat:
Daar kom ik ook wel eens :) |
Koninginnenach....de usual plans...veel zuipen en feesten in Den Haag. Bandje kijken in de confi als daar nog binnen te komen valt en that's it.
|
Mayday 2004: Team X-treme
30-04-2004 Westfalenhallen - Dortmund [GER] Line Up: AREA 1 Agoria (Lyon) Angelo Mike (Warsaw) Chris Liebing (Frankfurt) Dave Clarke (London) Dero (Buenos Aires) Karotte Marc Spoon (Frankfurt) Marco Bailey (Brussels) Michael Meyer (Cologne) Michel de Hey (Rotterdam) Paul van Dyk (Berlin) Takkyu Ishino (Tokyo) Tomcraft Westbam (Berlin) Live: Alexander Kowalski (Berlin) Elektrochemie (Berlin) Lexy & K-Paul (Berlin) Members of Mayday Nena vs. Tok Tok Zombie Nation (Munich) AREA 2 Disco Boys (Hamburg) DJ PI (Saarbrücken) DJ Taucher (Frankfurt) Ferry Corsten (Rotterdam) Loco Dice (Düsseldorf) Mike Litt (Cologne) Moguai (R´Hausen) Senad (Saarbrücken) Tillmann Uhrmacher (Frankfurt) Timo Maas (Hannover) Tom Novy (Munich) AREA 3 Gunjah (Dresden) Hardy Hard (Berlin) Jeff Mills (Detroit) Kid Alex (Hamburg) Leon Sega (Athens) Röyksopp Superpitcher (Cologne) Live: Northern Lite (Erfurt) More info at http://www.mayday.de Should I Say More? :o |
overdag zowiezo naar a'dam, wat ik snachts doe weet ik nog niet
|
Hmz... ik zal denk ik alleen 's avonds de stad in gaan. Aangezien het op vrijdag is en het 's avonds op vrijdag leuk is, zal ik wel tot een uurtje of 3 gaan, in tegenstelling tot andere jaren, dan is het tot 1 uur of zo en dan heb ik het met Koninginnedag gezien.
Maja, een echt Hollands feest. Minder voor ons Limburgers... |
den haag stad.. egt altijd onwijs gesellieYii.. :D
|
Ik denk (hoop) dat ik weer naar Amsterdam ga, met mijn vriend en misschien nog andere.
|
Waarschijnlijk ergens in Amsterdam :)
|
Woon in groningen en we zijn uitgenodigd om met onze reggae band in de ierse pub te spelen op koninginne nacht. Super tof.
Dus word een hele volle pub, goeie muziek en veel plezier. Als je in groningen bent: Het katte diep: O'Caighlleys. De dubbendemannen spelen daar. Ik ben de drummer. :D |
Jongens op koninginnenacht ben ik jarig, ik wil graag grote en dure cadeau's! :evil:
|
Carp
Christensen, Tim Hart, Beth Kultur Shock Miss Djax Olabola Sheer, The Solid Rocket Boosters Splendid*69 Vliegende Panters hebben tot nu toe voor Haarlem toegezegd |
hm het is te vroeg, k heb in t verkeerde topic gepost :s dom
en de wijzigings functie doet het niet om een of andere reden hier op school |
Beetje door Amsterdam zwerven. Is altijd erg gezellig en ik ga met dat soort dagen bij voorkeur niet naar een feest of kroeg.
|
Goafeestje.
|
Stomme vraag mss..mr aangezien ik in belgie woon en nog nooit vrij had op 29 en 30 april ..:
Zijn er in A'dam ook optredens van bekende groepen of heb k dat verkeerd..? En Koninginnenach is in den Haag op de 29ste, is dat in A'dam op de 30ste (de avond van koninginnedag?)? |
Citaat:
xxx Eve |
Nacht lekker uit enzo in amsterdam.
en dan de dag leuk werken in de Swirl met mijn brakke kop... |
koninginnenacht ga ik naar andy c & total science :)
taco, leuk dat je gaat optrede (y) de dubbende manne zijn :cool: |
Citaat:
Koninginnenach is altijd voor koninginnedag, tenminste voor zover ik weet is dat overal zo |
Citaat:
|
100% zeker in utrecht :D
|
overdag altijd zuipen..kan me niet schelen waar..zolang t zonnetje maar schijnt en 's avonds dit jaar Hellbound denk ik.. dat was volgens mij op koninginnedag
|
Zoals nu gepland hebben we op 29 april ons eindexamen gala :( Maar we doen er alles aan om dat te verzetten (schoolleiding beetje tegen)
Anders ga ik me in Utrecht vermaken. En de 30e de gebruikelijke koninginne dag concerten met de harmonie |
en vergeet het museumplein in adam nie!! wat is het toch leuk als je bij amsterdam woont en je als je moe bent van het feesten ff 1 minuutje naar je oma kan lopen om uit te rusten :P :) (y) :cool: :D
|
Ik weet t nog niet.
Misschien naar Amsterdam Ligt eraan wat mn ex gaat doen denk ik :D |
Ik heb op 29 april een verjaardag. :s
|
Ik zit in Rome.. :o , dus ik pak het weer gewoon volgend jaar mee.
|
Moet werken. En zelf optreden.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Eindhoven lichtplein natuurlijk
Orange Light District 2003 (Lichtplein) 30 april • Zodiak Stage (elektro/techno/acid) • 14.00 DJ Saint • 16.00 DJ Lamot • 18.00 live Solid Decay • 18.30 DJ Bor • 20.30 DJ Zodiak • 22.30 DJ Rick Angel • Pink Stage (lounge) • Hosted by De Pink, various positive musical vibrations • Samplism Stage (hiphop/B-boy/dancehall) • Hosted by RIAGG • 14.00 DJ Dave • 14.30 DJ Tape • 15.15 DJ BZRK & Mirage live Mc Bob-balistic & DJ Fonz • 16.15 DJ Daan • 17.00 DJ Mace & L-evation • 17.45 live Crucial sounds • 18.30 Open Mic • 19.00 DJ Deadly • 19.45 live Smokey & Y’s. D’mon & Shine • 20.15 DJ I.N.T. • 21.00 DJ Phenc • 21.45 DJ Kid Sundance • 22.30 DJ Edzone & Dirk Diggler |
Oranjepop Nijmegen schijnt leuk te zijn volgens mn broer dus gaan we daar eens even koekeloeren...
|
Op Koninginnenacht ga ik allerwaarschijnlijkst nar RUSH!!!
Alles is eigenlijk al in de spreekwoordelijke "kannen en kruiken". Yoehee! |
t word, rush, kerkplein, eindhoven of... :o
|
groningen! ik ga naar dat 3voor12 gebeuren in simplon, lekker gratis, en lekkere muziek.
|
Citaat:
enig idee wat er komt? |
gewoon simpelweg in Arnhem
|
Citaat:
SPUD BENCER MARIELLE WOLTRING FURTIPS GEM JANEZ DETD THE PROOV MIMEZINE OLABOLA Voor mij in ieder geval onbekende namen... |
zal wel weer museumplein amsterdam worden:p
|
Citaat:
de hardheid :cool: beyond93 oil abaco edit: oil heeft afgezegd |
Het zal wel weer een leuke nach worden, met een aantal halve liters. Het gebruikelijke ritueel dus.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:48. |