![]() |
[suggestie]Soort van handleiding voor dit forum.
Ik vindt dat er te weinig informatie wordt gegeven over de functies van dit forum. Er is wel een onderdeel veelgestelde vragen, maar daar staat lang niet alles in. Zo weet ik bijvoorbeeld nog steeds niet hoe je een stukje tekst maakt dat zichtbaar wordt als je het selecteert. Ik vind dat er een soort van handleiding moet worden geschreven (wat ook best grotendeels uit het huidige veelgestelde vragen mag bestaan) waarin precies staat hoe mensen moeten en kunnen posten.
Dit zou denk ik bij veel forummers veel verduidelijking opleveren. |
Een kant en klaar overzichtje van de tags? Moet kunnen denk ik.
|
De VGV en de forumFAQ geven op dat soort zaken een duidelijk en eenduidig antwoord, me dunkt.
Een spoiler heb je ook alleen nodig op het Films, TV & Radio-forum, dus alleen daar wordt uitgelegd hoe je de SPOILER-tag gebruikt. |
niet eens zo'n slecht idee denk ik. mensen die nog altijd komen vragen hoe je een foto moet posten, mensen die niet kunnen linken, die vragen hoe bepaalde tags werken (spoilers en kleuren etc). Zou mischien helemaal niet zo onhandig zijn om dat eens netjes op een rijtje te zetten. De vraag is: leest metn dat dan ook voor men begint te vragen?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar staat daar ook echt alles in? Heb niets gelezen over spoiler tags... |
Citaat:
|
Citaat:
Het moet dus niet alleen over de codes gaan, maar over alles bij het starten van en replyen op topics. |
Citaat:
Maar, er is al een FAQ, dus waarom er een bijmaken.. En zelfs die er nu is die leest niemand, dat bewijst dit topic maar al te goed, dus ik zie het nut niet.. |
Nog iets wat me net te binnen schiet. Ik weet ook nog steeds niet precies wat precies de kleur van het mapje voor een topic betekent. En in het begin wist ik ook niet wat dat gezichtje en dat slotje betekenden.
Er is echt grote behoefte aan zo'n dergelijke handleiding. |
Citaat:
|
Misschien kan je een handleiding maken voor het gebruik van een computer want dat is ook nodig om op dit forum te geraken.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Heb al de nodige wijzigingen aangebracht en nu weer on-topic aub.
|
Citaat:
Er is behofte aan mensen die de handleiding lezen... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Dikke onzin, alles staat al in de BB-FAQ (ik heb hem toendertijd zelf vertaald). Er staat inderdaad niets in over de spoiler-tag, maar hier kan wel iets over worden toegevoegd lijkt me.
|
Citaat:
Dat heb je toch binnen drie tellen door, lijkt me? :bloos: Ik bedoelde er verder niets mee heur. :) |
waar kun je dit prachtige 700 pagina's dikke boek bestellen? En zit er in de bijlage al het FB voorstel-topic?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Kijk ik zeg niet dat ik geen vermoeden had wat de kleur van die mapjes betekent, maar het was me gewoon niet 100% duidelijk. En dat stukje in de faq heb ik wel degelijk ooit gelezen, maar dat was erg lang geleden en toen vroeg ik me af wat het verschil was tussen geel en oranje (en voordat jullie gaan zeggen dat dat gewoon samen één kleur is:toen was ik dus nog wel n00b op dit forum). Daardoor is het me altijd een beetje onduidelijk gebleven, maar dat zit nu wel goed. Verder heb ik gezien dat de spoilertag is toegevoegd in de lijst met codes dus daar ben ik nu ook tevreden over.
Wat mij betreft mag dit topic gesloten worden. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:06. |