![]() |
Namaak
Vinden jullie niet dat er na the lord of the rings andere films komen, waarin ze de special-effects (de gevechten enzo) willen nadoen? Ik zie dat echt duidelijk in de trailer van King Arthur, en in Troy zie je ook zo een groot leger meteen.
|
alsof lotr de eerste film met massaveldslagen is
|
idd. LOTR is wel een van de eerste films met grootschalige veldslagen met behulp van CG die er nog enigszins realistisch uitzien (en daar kan je nog over debateren). Dankzij CG kan je gewoon dingen realiseren die physiek te duur of gewoon onmogelijk zijn. James Cameron heeft laatst gezegd dat hij na het zien van Return of the King ook weer een film wil maken met veel special effects, dus ik ben benieuwd.
-edit typos- |
Omdat LOTR een van de eerste films is met dat soort veldslagen betekent toch niet dat in andere films geen grote veldslagen mogen voorkomen??
Lekker boeiend hoor, of ze de techniek die is gebruikt overnemen of niet. Mij maakt het niet uit zolang het verhaal maar orgineel is. |
Goh, in Troy komt ook een leger voor. Het lijkt wel heel erg veel op LotR. :rolleyes:
Ohja, Orlando Bloom komt ook in beide films voor. Vette namaak! :rolleyes: |
het valt me wel op maar the lotr heeft zoveel elementen dat je moeilijk niets kan naapen. De grote verslagen horen nou eenmaal bij bepaalde films. ik stoor me er niet aan.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:08. |