![]() |
[Euro 2004] Met Oranje mee naar Portugal!
He beste Oranje-fanaten,
Vorige week kreeg ik een brief van de Oranje Supportsclub dat ik met Oranje mee mag naar het Europees Kampioenschap. Ik ben ingeloot voor de derde poulewedstrijd Nederland- Letland op 23 juni in het stadion van Briga (Briga Municipal). Ik heb als enige binnen me vriendenkring een kaartje kunnen bemachtigen. De kans om eindelijk na 20 jaar een groot toernooi live mee te maken, laat ik mij niet ontglippen. En daarnaast ben ik nooit in Portugal geweest en wil ik daar een beetje kunnen luieren, en misschien zelfs nieuwe mensen ontmoeten! ;) Ik ben al een beetje aan het rondkijken voor een leuk goedkoop hotelletje en een betaalbare vlucht. Ik kan ook via OAD-reizen, op advies van de Oranje Supportersclub, een voetbaltrip nemen, maar of ik dat doe, is nog even afwachten. Ik vroeg me af of er nog meer gekke voetbalfanaten van dit forum er naar toe gaan. En zoja, naar welke wedstrijd? En hoe zal je voetbaltrip eruit komen te zien. Dit topic gaat overigens niet over het Nederlands Eltfal. Misschien heeft dit topic ook niet zozeer met 'sport' te maken, maar aangezien hier op dit subforum de doelgroep zit, zet ik dit draadje maar hier! Gegroet, M. Arnoldi :) |
Leuk voor je (Y)
In 2006, wanneer we echt voor de titel meedoen, pak ik mijn kans wel. Dan kom zeker en vast wel aan kaarten...... |
Ik ga zelf niet, had wel heel erg graag gewild maar helaas..
Ik ken 2mensen die wel heen gaan, 1tje loopt op dat moment stage in Portugal en een ander is gewoon een kennis van me die naar Nederland - Duitsland gaat en hij heeft 2kaarten voor de finale. Wat USPalermo al zeght, ik probeer in 2006 kaarten te krijgen voor Duitsland, lekker dichtbij en net zo'n feest. Hou niet echt van die Oranje gekte maar voor een keer, ach boeie.. |
Vriend van me zus gaat wel naar Nl - Duitsland en nog 3 wedstrijd.. Hijs vertegenwoordiger en hij mag met al die bedrijven mee wedstrijdje kijke :s Terwijl die gozer gene fuck om voetbal geeft :(.. Wat is het toch ook een Bobo-toernooi
|
Citaat:
|
Bij de FIFA zijn het allemaal bobo's en de UEFA is een wannabe-FIFA... Dus ja, wat wil je.
|
Leuk voor je dat je gaat.
Maar persoonlijk vind ik het nix. Geen leuks sfeer met al die leipe mensen met hun pruikjes en hoedjes en harmonietjes. (n) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
k hou heel erg van beetje sfeer tijdens voetbalwedstrijd.. K ga er zelfs voro naar het stadion, maar het moet niet té gemaakt zijn met Teletoeters en Cliniclowns.. Vond het wel goede van Youp van het Hek in zn allerlaatste conference.. De Cliniclowns? Die komen toch alleen als je dóód en dóod'ziek bent :)
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik kan ook begrijpen dat die toeters en bellen een circusgehalte met zich meegeven. |
de schotten, die hebben pas sfeer in het stadion (Y)
dweilorkesten en dwazen die hun gezicht oranje schminken.. :/ hmm nee maar leuk voor je dat je erheen gaat, ik zou het zonde van mn geld vinden, zeker een poulewedstrijd tegen letland... en zo leuk vind ik portugal ook niet :p |
gaan de Teletoeters ook?
|
Citaat:
Ze zeggen zelf trouwens dat het publiek het helemaal geweldig vind..in thialf misschien ik vind het iig gruwlijk irritant. |
Citaat:
wow! nog gratis ook?? dat wist ik niet, maarja wel beter voor die gasten, daar wil ik ook wel 90 minuten een btje op een trompet blazen :D maarja inderdaad wat je zegt, ik heb nog nooit één positieve reactie over de teletoeters gehoord.... en altijd maar weer diezelfde melodien.... :confused: |
Mijn tijd komt nog...
|
Citaat:
|
Weg met Jantje pils. Weg met de teletoeters.
Die onzin-luitjes maken het Nederlands elftal kapot!! Uitfluiten die miljonairs, schelden, spugen, maar niet van dat: huphollandhuplaatdeleeuwnietinzijnhempiestaan onzin-gezang... |
mee eens...
|
Citaat:
!!!!!!!!!!!! ADO!!!!!! (y) |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:27. |