![]() |
Willen jullie deze enquete invullen?
Hij is erg lang, maar zouden jullie alstublieft de moeite willen nemen?
Startvraag 1. Heeft u een kat of hond en hoeveel? 0 Kat 0 Hond Aantal Kat 2. Wat is de leeftijd van de kat(ten)? Kat 1 = Kat 2 = Kat .. = 3. Heeft het dier een stamboom? Ja/nee Kat 1 = Kat 2 = Kat .. = 4. Waarom heeft u een kat(ten)? 5. Is het dier voornamelijk buiten of binnen? Kat 1 = Kat 2 = Kat .. = 6. Wat heeft/(hebben) uw kat(ten) ongeveer gekost bij aanschaf? Kat 1 = Kat 2 = Kat .. = 7. Leest u kattenbladen?: 0 Ja, namelijk 0 Kattenmanieren 0 Majesteit 0 Hart voor dieren 0 Catworld 0 Anders namelijk .. 0 Nee Kijkt u dierenprogrammas?: 0 Ja, namelijk 0 Dier Enzo 0 Alle dieren tellen mee 0 In actie voor dieren 0 Zoovenirs 0 Zip-Zoo 0 Anders, namelijk 0 Nee Bent u lid van een kattenclub?: 0 Ja, namelijk 0 Felikat 0 Limbra 0 Mundikat 0 Nederlandse kattenfokkers Vereniging 0 Anders, namelijk .. 0 Nee 8. Wat voor een merk kattenvoer heeft u ? . 9. Bent u bekend met een verzekering voor katten? 0 Ja 0 Nee, ga verder met vraag 13 Zo ja; met welke verzekeringsmaatschappij bent u bekend? Eerst 1 laten noemen: .. Geen idee dαn voorbeelden noemen: 0 NHZ 0 Dier en Polis 0 Dier en zorg 0 Pico Bello 0 Briass 10. Heeft u wel eens een verzekering voor uw kat(ten) overwogen? 0 Ja 0 Nee 11. Waarom wel/niet? 12. Wat is er uit die overweging gekomen? 0 Wel een verzekering afgesloten Ga door naar vraag 14 Waar heeft u uw kat voor verzekerd? 0 Geen verzekering afgesloten Waarom niet? 13. Heeft u wellicht in de toekomst interesse in een kattenverzekering? 0 Ja, waarvoor zou u uw kat eventueel voor willen verzekeren? 0 Nee, waarom niet? 14. Op welke manier zou u bereikt willen worden door een verzekeringsmaatschappij? 0 Via de kattenclub waar ik lid van ben 0 Via de post 0 E-mail 0 Telefonisch 0 Via de dierenarts 0 Media 0 Anders namelijk .. Persoonlijk 15. Geslacht 0 Man 0 Vrouw 16. Mag ik vragen wat uw leeftijd is? ..jaar 17. Wat is uw woonsituatie? 0 Alleenstaand, met kinderen (thuiswonend/uit huis) 0 Samenwonend, met .. kinderen (thuiswonend/uit huis) 18. In welke provincie woont u? .. 19.Wat is uw gemiddelde maandinkomen? 0 < 1000 0 2500 3000 0 1000 1500 0 3000 3500 0 1500 2000 0 > 3500 0 2000 - 2500 Hond Aantal: . 1. Wat is de leeftijd van de hond(en)? Hond 1 = Hond 2 = Hond .. = 2. Heeft het dier een stamboom? Ja/nee Hond 1 = Hond 2 = Hond .. = 3. Waarom heeft u een hond? 4. Wat heeft/(hebben) uw hond(en) ongeveer gekost bij aanschaf? Hond 1 = Hond 2 = Hond .. = 5. Bent u bekend met een verzekering voor honden? 0 Ja 0 Nee, ga verder met vraag 9 Zo ja; met welke verzekeringsmaatschappij bent u bekend? Eerst 1 laten noemen: . Geen idee, dαn voorbeelden noemen 0 NHZ 0 Dier en Polis 0 Dier en zorg 0 Pico Bello 0 Briass 6. Heeft u wel eens een verzekering voor uw hond overwogen? 0 Ja 0 Nee 7. Waarom niet/wel? 8. Wat is er uit die overweging gekomen? 0 Wel een verzekering afgesloten waar heeft u uw hond voor verzekerd? Ga door naar vraag 10 0 Geen verzekering afgesloten waarom niet? 9. Heeft u wellicht in de toekomst interesse in een hondenverzekering. 0 Ja, waarvoor zou u uw hond eventueel voor willen verzekeren? 0 Nee, waarom niet? 10. Op welke manier zou u bereikt willen worden door een verzekeringsmaatschappij? 0 Via de kattenclub waar ik lid van ben 0 Via de post 0 E-mail 0 Telefonisch 0 Via de dierenarts 0 Media 0 Anders namelijk .. Persoonlijk 11. Geslacht 0 man 0 vrouw 12. Mag ik vragen wat uw leeftijd is? ..jaar 13. Wat is uw woonsituatie? 0 Alleenstaand, met kinderen (thuiswonend/uit huis) 0 Samenwonend, met .. kinderen (thuiswonend/uit huis) 14. In welke provincie woont u? .. 15. Wat is uw gemiddelde maandinkomen? 0 < 1000 0 2500 3000 0 1000 1500 0 3000 3500 0 1500 2000 0 > 3500 0 2000 2500 Hond en kat Aantal honden: Aantal katten: 1. Wat is de leeftijd van de kat? Kat 1 = Kat 2 = Kat .. = 2. Wat is de leeftijd van de hond? Hond 1 = Hond 2 = Hond .. = 3. Heeft de kat een stamboom? Ja/nee Kat 1 = Kat 2 = Kat .. = 4. Heeft de hond een stamboom? Ja/nee Hond 1 = Hond 2 = Hond .. = 5. Waarom heeft u een kat? .. ..6. Waarom heeft u een hond? 7. Wat heeft/(hebben) uw kat(ten) ongeveer gekost bij aanschaf? Kat 1 = Kat 2 = Kat .. = 8. Wat heeft/(hebben) uw hond(en) ongeveer gekost bij aanschaf? Hond 1 = Hond 2 = Hond .. = 9. Bent u bekend met een verzekering voor katten? 0 Ja 0 Nee, ga verder met vraag 13 Zo ja; met welke kattenverzekeringsmaatschappij bent u bekend? Eerst 1 laten noemen: . Geen idee, dαn voorbeelden geven: 0 NHZ 0 Dier en Polis 0 Dier en zorg 0 Pico Bello 0 Briass 10. Heeft u wel eens een verzekering voor uw kat overwogen? 0 Ja 0 Nee 11. Waarom niet/wel? 12. Wat is er uit die overweging gekomen? 0 Wel een verzekering afgesloten waar heeft u uw kat voor verzekerd? Ga door naar vraag 14 0 Geen verzekering afgesloten waarom niet? 13. Heeft u wellicht in de toekomst interesse in een kattenverzekering. 0 Ja; waarvoor zou u uw kat eventueel voor willen verzekeren? 0 Nee, waarom niet? 14. Bent u bekend met een verzekering voor honden? 0 Ja 0 Nee, ga verder met vraag 18 Zo ja; met welke hondenverzekeringsmaatschappij bent u bekend? Eerst 1 laten noemen: . Geen idee, dαn voorbeelden geven: 0 NHZ 0 Dier en Polis 0 Dier en zorg 0 Pico Bello 0 Briass 15. Heeft u wel eens een verzekering voor uw hond overwogen? 0 Ja 0 Nee 16. Waarom wel/niet? 17. Wat is er uit die overweging gekomen? 0 Wel een verzekering afgesloten waar heeft u uw hond voor verzekerd? Ga door naar vraag 19 .. 0 Geen verzekering afgesloten waarom niet? 18. Heeft u wellicht in de toekomst interesse in een hondenverzekering. 0 Ja, waarvoor zou u uw hond eventueel voor willen verzekeren? 0 Nee, waarom niet? Indien van toepassing 19. Waarom heeft u ervoor gekozen wel uw hond te verzekeren en uw kat niet? OF Waarom heeft u ervoor gekozen wel uw kat te verzekeren en uw hond niet? 20. Op welke manier zou u bereikt willen worden door een verzekeringsmaatschappij? 0 Via de kattenclub waar ik lid van ben 0 Via de post 0 E-mail 0 Telefonisch 0 Via de dierenarts 0 Media 0 Anders namelijk .. Persoonlijk 21. Geslacht 0 Man 0 Vrouw 22. Mag ik vragen wat uw leeftijd is? ..jaar 23. Wat is uw woonsituatie? 0 Alleenstaand, met kinderen (thuiswonend/uit huis) 0 Samenwonend, met .. kinderen (thuiswonend/uit huis) 24. In welke provincie woont u? .. 25. Wat is uw gemiddelde maandinkomen? 0 < 1000 0 1000 1500 0 1500 2000 0 2000 2500 0 2500 3000 0 3000 3500 0 > 3500 |
Ow, alleen voor huisdier bezitters :s
|
1. Heeft u een kat of hond en hoeveel?
0 Kat Aantal 2 Kat 2. Wat is de leeftijd van de kat(ten)? Kat 1 = 1 jaar en 10 maanden Kat 2 = 1 jaar en 6 maanden 3. Heeft het dier een stamboom? nee 4. Waarom heeft u een kat(ten)? Omdat ik het geweldige beesten vind. 5. Is het dier voornamelijk buiten of binnen? Beiden zijn alleen binnen. 6. Wat heeft/(hebben) uw kat(ten) ongeveer gekost bij aanschaf? Kat 1 = 40 euro Kat 2 = 40 euro 7. Leest u kattenbladen?: 0 Nee Kijkt u dierenprogrammas?: 0 Nee Bent u lid van een kattenclub?: 0 Nee 8. Wat voor een merk kattenvoer heeft u ? natvoer: Felix en Gourmet brokjes: One (heel soms Gourmet of Felix of Whiskas) melk (is niet echt voer, maar goed): Whiskas 9. Bent u bekend met een verzekering voor katten? 0 Ja Zo ja; met welke verzekeringsmaatschappij bent u bekend? Geen idee dαn voorbeelden noemen: 0 Dier en Polis 0 Dier en zorg 10. Heeft u wel eens een verzekering voor uw kat(ten) overwogen? 0 Ja 11. Waarom wel/niet? Omdat Muis (kat 1) vrij 'ziekig' is. (Niet een bepaalde ziekte, maar gewoon beetje zwakkig, zeg maar.) 12. Wat is er uit die overweging gekomen? Waarom niet? Omdat de verzekering waarschijnlijk duurder zou zijn dan de dierenarts kosten. 13. Heeft u wellicht in de toekomst interesse in een kattenverzekering? 0 Nee, waarom niet? Zie 12. 14. Op welke manier zou u bereikt willen worden door een verzekeringsmaatschappij? 0 Via de dierenarts 0 Media Persoonlijk 15. Geslacht 0 Vrouw 16. Mag ik vragen wat uw leeftijd is? 22 jaar 17. Wat is uw woonsituatie? 0 Samenwonend, met 0 kinderen 18. In welke provincie woont u? Zuid-Holland 19.Wat is uw gemiddelde maandinkomen? 0 2500 3000 |
Startvraag
1. Heeft u een kat of hond en hoeveel? 0 Kat Aantal 3 Kat 2. Wat is de leeftijd van de kat(ten)? Kat 1 = 8 Kat 2 = 8 Kat 3 = 4 3. Heeft het dier een stamboom? Nee (3x) 4. Waarom heeft u een kat(ten)? We hebben al zo lang ik me kan herinneren een of meerdere katten. M'n ouders waren altijd al gek op katten, en ik ben het ook. Ze zijn gezellig, maar niet al te afhankelijk, je hoeft ze niet uit te laten, maar je kan er wel mee knuffelen. 5. Is het dier voornamelijk buiten of binnen? Kat 1 = behoorlijk veel buiten Kat 2 = meestal binnen, of anders vlakbij het huis Kat 3 = behoorlijk veel buiten 6. Wat heeft/(hebben) uw kat(ten) ongeveer gekost bij aanschaf? Kat 1 = gratis (als jonkie gekregen) Kat 2 = kosten van castratie, 50 gulden geloof ik (uit asiel) Kat 3 = gratis (van familie gekregen) 7. Leest u kattenbladen?: 0 Nee Kijkt u dierenprogrammas?: 0 Nee Bent u lid van een kattenclub?: 0 Nee 8. Wat voor een merk kattenvoer heeft u ? Wisselend, meestal Whiskas 9. Bent u bekend met een verzekering voor katten? 0 Nee, ga verder met vraag 13 13. Heeft u wellicht in de toekomst interesse in een kattenverzekering? 0 Nee, waarom niet? De schade die de katten zouden aanrichten wordt vergoed door de verzekering van ons hele gezin; een andere verzekering vinden we niet nodig. 14. Op welke manier zou u bereikt willen worden door een verzekeringsmaatschappij? 0 Via de dierenarts 0 Media Persoonlijk 15. Geslacht 0 Vrouw 16. Mag ik vragen wat uw leeftijd is? 18 ..jaar 17. Wat is uw woonsituatie? Inwonend bij m'n ouders, samen met twee broers. 18. In welke provincie woont u? Noord-Brabant .. 19.Wat is uw gemiddelde maandinkomen? 0 > 3500 (inkomen van m'n ouders) |
Startvraag
1. Heeft u een kat of hond en hoeveel? Hond Aantal:1. 1. Wat is de leeftijd van de hond(en)? Hond 1 = 4 Hond 2 = Hond .. = 2. Heeft het dier een stamboom? Ja/nee Hond 1 = nee Hond 2 = Hond .. = 3. Waarom heeft u een hond? Voor de gezelligheid en beweging (uitlaten van hond) 4. Wat heeft/(hebben) uw hond(en) ongeveer gekost bij aanschaf? Hond 1 = ? Hond 2 = Hond .. = 5. Bent u bekend met een verzekering voor honden? Nee, ga verder met vraag 9 Zo ja; met welke verzekeringsmaatschappij bent u bekend? Eerst 1 laten noemen: . Geen idee, dαn voorbeelden noemen 0 NHZ 0 Dier en Polis 0 Dier en zorg 0 Pico Bello 0 Briass 6. Heeft u wel eens een verzekering voor uw hond overwogen? 0 Ja 0 Nee 7. Waarom niet/wel? 8. Wat is er uit die overweging gekomen? 0 Wel een verzekering afgesloten waar heeft u uw hond voor verzekerd? Ga door naar vraag 10 0 Geen verzekering afgesloten waarom niet? 9. Heeft u wellicht in de toekomst interesse in een hondenverzekering. 0 Ja, waarvoor zou u uw hond eventueel voor willen verzekeren? alleen als dat ook kan bij ziekte van de hond. 10. Op welke manier zou u bereikt willen worden door een verzekeringsmaatschappij? 0 Via de dierenarts 0 Media Persoonlijk 11. Geslacht 0 vrouw 12. Mag ik vragen wat uw leeftijd is? 19..jaar 13. Wat is uw woonsituatie? 0 Samenwonend, met 2 kinderen (thuiswonend) 14. In welke provincie woont u? friesland 15. Wat is uw gemiddelde maandinkomen? 0 < 1000 hoofinkomen weet ik niet... |
Kat 1 2. Wat is de leeftijd van de kat(ten)? 13 3. Heeft het dier een stamboom? ja 4. Waarom heeft u een kat(ten)? De gezelligheid dat zo'n dier geeft en de knusheid. 5. Is het dier voornamelijk buiten of binnen? binnen 6. Wat heeft/(hebben) uw kat(ten) ongeveer gekost bij aanschaf? Toen, zo rond de 500 gulden geloof ik 7. Leest u kattenbladen?: Nee Kijkt u dierenprogrammas?: Anders, namelijk; animal planet Bent u lid van een kattenclub?: Nee 8. Wat voor een merk kattenvoer heeft u ? Science Plan Senior 9. Bent u bekend met een verzekering voor katten? Nee 13. Heeft u wellicht in de toekomst interesse in een kattenverzekering? Nee , waarom niet? 13 jaar is opzich al best oud, ik weet niet of het nog 'zin' heeft. Kost alleen maar geld. Maar als ik een kitten had was het misschien wιl een optie. 14. Op welke manier zou u bereikt willen worden door een verzekeringsmaatschappij? Anders namelijk; niet 15. Geslacht Vrouw 16. Mag ik vragen wat uw leeftijd is? 18jaar 17. Wat is uw woonsituatie? inwonend bij ouders 18. In welke provincie woont u? Overijssel 19.Wat is uw gemiddelde maandinkomen? < 1000 0 2500 3000 |
Hond
Aantal: 2. 1. Wat is de leeftijd van de hond(en)? Hond 1 = 9 Hond 2 = 3 Hond .. = 2. Heeft het dier een stamboom? Ja/nee Hond 1 = ja Hond 2 = ja Hond .. = 3. Waarom heeft u een hond? gezelligheid 4. Wat heeft/(hebben) uw hond(en) ongeveer gekost bij aanschaf? Hond 1 = 1000 gulden Hond 2 = 1500 gulden Hond .. = 5. Bent u bekend met een verzekering voor honden? 0 Nee, ga verder met vraag 9 9. Heeft u wellicht in de toekomst interesse in een hondenverzekering. 0 Nee, waarom niet? geen ideeeeee waarvoor we dat zouden willen 10. Op welke manier zou u bereikt willen worden door een verzekeringsmaatschappij? 0 Anders namelijk: sowieso niet bereikt willen worden Persoonlijk 11. Geslacht 0 vrouw 12. Mag ik vragen wat uw leeftijd is? 17 jaar 13. Wat is uw woonsituatie? thuiswonend met ouders + broer 14. In welke provincie woont u? Noord Holland 15. Wat is uw gemiddelde maandinkomen? ??????? geeeen ideeee |
Startvraag
1. Heeft u een kat of hond en hoeveel? 1 Kat 2. Wat is de leeftijd van de kat(ten)? 8 maanden 3. Heeft het dier een stamboom? Nee 4. Waarom heeft u een kat(ten)? We vonden haar toen we op vakantie waren en we konden, een poesje van 3 weken oud, eigenlijk niet aan de kant van de weg laten zitten 5. Is het dier voornamelijk buiten of binnen? Binnen 6. Wat heeft/(hebben) uw kat(ten) ongeveer gekost bij aanschaf? Niets 7. Leest u kattenbladen?: Nee Kijkt u dierenprogrammas?: Nee Bent u lid van een kattenclub?: Nee 8. Wat voor een merk kattenvoer heeft u ? Royal Canin 9. Bent u bekend met een verzekering voor katten? Nee 13. Heeft u wellicht in de toekomst interesse in een kattenverzekering? Nee. Waarom? Geen idee eigenlijk, waarom zou je een kat verzekeren... 14. Op welke manier zou u bereikt willen worden door een verzekeringsmaatschappij? 0 Via de post 0 E-mail Persoonlijk 15. Geslacht 0 Vrouw 16. Mag ik vragen wat uw leeftijd is? 18 jaar 17. Wat is uw woonsituatie? Woon bij mn ouders en mn broer ook nog steeds 18. In welke provincie woont u? Zuid-Holland 19.Wat is uw gemiddelde maandinkomen? < 1000 |
2 Kat Kat 2. Wat is de leeftijd van de kat(ten)? Kat 1 = 7 Kat 2 = 5 Kat .. = 3. Heeft het dier een stamboom? Ja/nee Kat 1 = nee Kat 2 = nee Kat .. = 4. Waarom heeft u een kat(ten)? omdat het gezellige dieren zijn 5. Is het dier voornamelijk buiten of binnen? Kat 1 = buiten Kat 2 = buiten 6. Wat heeft/(hebben) uw kat(ten) ongeveer gekost bij aanschaf? Kat 1 = niets Kat 2 = niets Kat .. = 7. Leest u kattenbladen?: 0 Nee Kijkt u dierenprogrammas?: 0 Nee Bent u lid van een kattenclub?: 0 Ja, namelijk 0 Felikat 8. Wat voor een merk kattenvoer heeft u ? meestal huismerk dus c1000 of AH o.i.d 9. Bent u bekend met een verzekering voor katten? 0 Nee, ga verder met vraag 13 13. Heeft u wellicht in de toekomst interesse in een kattenverzekering? 0 Nee, waarom niet? ik snap niet waarom ik mijn kat zou moeten verzekeren, jekrijgt hem toch niet terug van de verzekering als ie dood is. 14. Op welke manier zou u bereikt willen worden door een verzekeringsmaatschappij? 0 Via de kattenclub waar ik lid van ben Persoonlijk 15. Geslacht 0 Vrouw 16. Mag ik vragen wat uw leeftijd is? 14 jaar 17. Wat is uw woonsituatie? 0 Samenwonend, met 2 kinderen (thuiswonend/uit huis) 18. In welke provincie woont u? flevoland 19.Wat is uw gemiddelde maandinkomen? 0 weet ik niet |
Heb geen van beiden :)
|
Citaat:
|
geen kat..geen hond...wel een konijn..telt dat?
|
Kat Aantal: 1. Kat. 2. Wat is de leeftijd van de kat? 5,5 jaar. 3. Heeft het dier een stamboom? Nee. 4. Waarom heeft u een kat? Ik vind het een tof dier en prettig om 'r in m'n buurt te hebben. 5. Is het dier voornamelijk buiten of binnen? Binnen. 6. Wat heeft uw kat ongeveer gekost bij aanschaf? Rond de 40 gulden. 7. Leest u kattenbladen? Nee. Kijkt u dierenprogramma’s? Nee. Bent u lid van een kattenclub? Nee. 8. Wat voor een merk kattenvoer heeft u? Weet ik niet. 9. Bent u bekend met een verzekering voor katten? Ja. Zoja; met welke verzekeringsmaatschappij bent u bekend? Geen. 10. Heeft u wel eens een verzekering voor uw kat overwogen? Nee. 11. Waarom niet? Waarschijnlijk gaat er meer geld zitten in de verzekering dan het geld dat ik uiteindelijk nodig zou hebben voor de kat. 13. Heeft u wellicht in de toekomst interesse in een kattenverzekering? Nee. Waarom niet? Zie antwoord vorige vraag. Persoonlijk 15. Geslacht Vrouw. 16. Mag ik vragen wat uw leeftijd is? Ja, dat mag. 18 jaar. 17. Wat is uw woonsituatie? Samenwonend, met 0 kinderen (thuiswonend) en alleenstaand, met 0 kinderen (uitwonend). 18. In welke provincie woont u? Noord-Holland en Utrecht. 19.Wat is uw gemiddelde maandinkomen? Weet ik niet. |
ik heb geen hond of kat :)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
[QUOTE]Project schreef op 16-03-2004 @ 17:46:
[B]Hij is erg lang, maar zouden jullie alstublieft de moeite willen nemen? Maandinkomen? mens ik woon thuis, werk niet dus minder dan 1000 euro...en ben ik als ik bij mn ouders woon alleenstaand of heb ik dan een gezin? :) honden of katten heb ik ook al niet, sorry |
Heel lang zeg.
6 jaar later... Naja, vooruit:) Startvraag 1. Heeft u een kat of hond en hoeveel? 1 Kat 1 Hond Aantal 2 Kat 2. Wat is de leeftijd van de kat(ten)? Kat 1 = 10,5 maand 3. Heeft het dier een stamboom? Ja/nee Kat 1 = nee 4. Waarom heeft u een kat(ten)? gezelligheid, moest een huis hebben:D, me moeder houd van katten 5. Is het dier voornamelijk buiten of binnen? Kat 1 = buiten, noorse boskat he;) 6. Wat heeft/(hebben) uw kat(ten) ongeveer gekost bij aanschaf? Kat 1 = nix 7. Leest u kattenbladen?: 0 Nee Kijkt u dierenprogrammas?: 0 Nee Bent u lid van een kattenclub?: 0 Nee 8. Wat voor een merk kattenvoer heeft u ? Goedkoopste C100 merk :o 9. Bent u bekend met een verzekering voor katten? 0 Nee, ga verder met vraag 13 13. Heeft u wellicht in de toekomst interesse in een kattenverzekering? 0 Nee, waarom niet? bullshit, dat zou ik echt nooit doen, niet dat ik niet om me kat geeft, maar wtf heeft geld er mee te maken :s Persoonlijk 15. Geslacht 0 Vrouw 16. Mag ik vragen wat uw leeftijd is? 17 jaar :D 17. Wat is uw woonsituatie? 0 Alleenstaand, met kinderen (thuiswonend/uit huis) ik en me moeder (37) 18. In welke provincie woont u? Groningen 19.Wat is uw gemiddelde maandinkomen? gokje hoor, btje gemiddeld inkomen, ongeveer iets van gelijk aan leraar basisonderwijs, ietsie minder 0 2500 3000 Hond Aantal: 1. 1. Wat is de leeftijd van de hond(en)? Hond 1 = iets meer dan 1 jaar en 3 maand 2. Heeft het dier een stamboom? nee 3. Waarom heeft u een hond? gezelligheid, niet al1 als er niemand thuis is:D altijd al van honden gehouden, zorgen gewoon dat je iemand hebt om voor te zorgen enzow, dat je n reden hebt om de deur uit te gaan:P en gwoon leuk:) 4. Wat heeft/(hebben) uw hond(en) ongeveer gekost bij aanschaf? Hond 1 = ong 180 5. Bent u bekend met een verzekering voor honden? 0 Nee, ga verder met vraag 9 9. zie kat zo, ook weer een goede daad verricht:) |
0 Kat 0 Hond Aantal 1 Hond Aantal: 1 1. Wat is de leeftijd van de hond(en)? Hond 1 = 8 jaar 2. Heeft het dier een stamboom? Ja/nee Hond 1 = Nee 3. Waarom heeft u een hond? Omdat het gezellige beesten zijn, tja het is gewoon een onderdeel van het gezin :) 4. Wat heeft/(hebben) uw hond(en) ongeveer gekost bij aanschaf? Hond 1 = ongeveer 600 gulden dacht ik 5. Bent u bekend met een verzekering voor honden? 0 Nee, ga verder met vraag 9 9. Heeft u wellicht in de toekomst interesse in een hondenverzekering. 0 Nee, waarom niet? Zou niet weten waarom je een hond moet verzekeren.. 10. Op welke manier zou u bereikt willen worden door een verzekeringsmaatschappij? 0 Via de dierenarts 11. Geslacht 0 vrouw 12. Mag ik vragen wat uw leeftijd is? 19 jaar 13. Wat is uw woonsituatie? 0 Samenwonend, met 2 kinderen (thuiswonend) Nja dit klopt dan niet met de leeftijd, ik ben 19 maar de hond is van m'n ouders, die zijn allebei 47 op 't moment. 14. In welke provincie woont u? Zeeland, de hond is overigens in Belgie gekocht. 15. Wat is uw gemiddelde maandinkomen? 0 Geen idee, sorry. Vul hier maar iets gemiddelds in ofzo :p |
1. 2 katten,
2. leeftijd allebei 10 maanden 3. nee 4. het zijn gezellige dieren en makkelijk te verzorgen 5. ook wel buiten maar voornamelijk binnen 6. ze hebben niets gekost 7. ik lees geen kattenbladen/ kijk geen dierenprogrammas/ ben niet lid van een kattenclub 8. whiskas/ gourmet 9. nee 13. nee, want ik kan geen reden verzinnen om ze te verzekeren. Ze worden niet ontvoerd, zijn nooit ziek en ze kunnen zichzelf goed redden 14. niet 15. vrouw 16. 18 jaar 17. ik woon op kamers alleen, maar de katten zijn thuis bij mijn ouders + zusje 18. Noord-Brabant 19. > 3500 (inkomen van mijn ouders) |
kan hier een slotje op? Ik heb een nieuwe enquete gemaakt :bloos:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:49. |