![]() |
Sophie Kinsella - Shopaholic!
Wie heeft er nog meer boeken van Sophie Kinsella gelezen?
o.a. Shopaholic!, Shopaholic zegt ja!, Shopaholic in alle staten! en Can you keep a secret (engels) ik vind dit echt super grappige boeken en ik wil graag van andere mensen weten wat zij ervan vonden! :D |
lijkt me echt puur slecht, eigenlijk..
Bridget Jones is toch genoeg? Waar komen al die geweldige vrouwpersonages ineens vandaan? (ja, uit een pen/computer/tekstverwerker/brein) |
Alle delen van shopaholic hebben een iets anders verhaal maar komen inderdaad op hetzelfde neer als bridget jones
maar can you keep a secret...geweldig boek met een apart en grappig verhaal! ooit gelezne? |
De titel en omslag zorgen ervoor dat ik er juist van wegren, en het liefst zo snel en hard mogelijk!
Bridget Jones vond ik nog wel leuk en leek me ook nog wel leuk, maar dit..... Nee, geef mij dan toch maar iets met een iets meer literair karakter (als ik dat zo mag zeggen.....) Charlotte |
Ik heb alleen Shopaholic gelezen. Het heeft in de verste verte niets met literatuur te maken maar is gewoon puur vermaak.
|
Ik heb alleen 'shopaholic zegt ja' gelezen, maar die vond ik erg :cool:
|
allowa,
Ik ga Shopaholic Omnibus lezen .. als ik er een keertje tijd voor heb! lijkt me erg leuke boek(en)! |
Ik vind haar boeken geweldig :)
Ook best herkenbaar, alleen is zij veel erger, dus dat is geweldig om te lezen :D (y) |
Ik heb hou je mond! gelezen, de nederlandse versie van can you keep a secret. IK vond hem heel leuk en denk dat ik de shopaholic boeken ook ga lezen.. :)
|
ik heb net de omnibus voor mijn verjaardag gekregen dus ben benieuwd
|
Uitroeptekens in titels.. nou, dan weet je het wel weer..
|
Grappig en vermakelijk voor tussendoor, maar niet bepaald iets wat je nog vijf keer herleest. Wel erg leuk als je even zin hebt in iets luchtigs. Beetje hap-slik-weg-boeken zeg maar.
|
Ach, enorm goed is het niet maar wel verschrikkelijk vermakelijk. Heb me kapot gelachen. Can you keep a secret is ook leuk (y)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:08. |