![]() |
[netwerkvraag] bericht verzenden??
Tis mss stom, maar kwil et wel weten,
hoe zendt je een boodschap door naar alle gebruikers van een schoolnatwerk, dus we zitten in een klas, ik wil vanop een beperkte gebruiker een bericht sturen naar iedereen in die klas, hoe moe da???? greetings |
eikel
|
Nou,..volgends mij is je schoolnetwerk daar wel voor beschermd.
In iedergeval, ik weet wel hoe je het moet doen, maar ik ga je het nog niet zeggen. Je moet met een betere reden komen, dan je klas klieren met onnodige berichten. Hint: dos prompt |
Citaat:
|
ik zou het niet doen, k had het gedaan, en k had dikke problemen op school. Het was naar 60+ ocmputer gegaan :D
|
Maes(gebuurken) doet et constant
kwil et ook kunnen mor weet nie oe |
Citaat:
ontopic: kun je in de msdos prompt komen op jullie school? |
Kom op, grensgeval. Geef hem de commando niet! :nono:
Tis zo'n zielige wezentje wat vervelend wil doen. Ennuh crackmaster, geef die Maes(gebuurken) een onwijse rotschop! |
Citaat:
en trouwens dat commando n** ************************** is wel zo ontzettend makkelijk vindbaar.. dat ie daar om moet vragen? |
mooie nick heb je ook :rolleyes:
|
hmmmm met zo'n nick zou je toch wel verwachten dat je met 1 van je cracks het netwerk zou kunnen overnemen :P
|
* lacht zich slap :D *
Klopt helemaal, en anders maakt hij er wel eentje. |
1 TIP DOE het niet, en 2 ik geef ook die commando niet,
is leuk als je examen zit te maken en dat je dan 40 van die berichten moet wegklikken NOT! :mad: |
Citaat:
|
oja tuurlijk ******* stop ofzo iets :p
|
Citaat:
|
is idd een beetje verkankerd, ik ga m ook niet geven. Ik heb het zelf gedaan, maar achteraf was het idd best wel stom! :(
|
Ok, nu is het genoeg. Deze wordt gesloten.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:23. |