![]() |
kraagjes
omhoog? of is dat fout? ik vind het leuk! Zeker als je het combineerd met een olily sjaaltje(y)
|
Citaat:
|
kleding met kraagjes is opzich wel leuk, maar omhoog is al oud, zelfs de ergste kakker die ik ken vind dat on-modebewust
|
Citaat:
kleren met kraagjes (y) kraagjes omhoog (n) |
Citaat:
nou, ehm... ik niet |
ik vind het in uitzonderlijke gevallen eventueel mischien wel eens kunnen,maar meestal niet...
|
kraagjes vind ik wel mooi, en als je het leuk vind om die onnuttige dingen omhoog te doen, dan doe je dat.
ik vind t alleen niet zo mooi. |
Citaat:
kusjeeeee |
sjaaltjes, kraagjes...
kraagjes kunnen leuk staan, maar recht omhoog vind ik over het algemeen niet mooi en 3 over elkaar ook niet |
hahaha, dit is vast weer een undercover forummer :rolleyes:
|
Citaat:
|
Citaat:
:eek: doe je havo ofzo??? |
Open eens een leuk topic, Joseehoeladiejee.
(waren de nicks op??:confused: ) |
Ik vind josee wel (y)
|
Citaat:
|
Citaat:
bovendien rijmen nog véééél meer dingen op josé :o jose lik me.... josee hupsakee josee ga je mee? josee ben je benee? :p :o |
ik geloof dat dit topic over sjaaltjes gaat en niet over josee, of de undercover... (Ip checks zijn zoooo handig :p )
Ik kijk het nog even aan maar ik denk niet dat dit een serieus topic kan worden/is |
Citaat:
|
Citaat:
Ik loop overigens de hele dag met een olily-sjaaltje. Maar kraagje omhoog? Nee, dat is echt zó not done! |
Die undercovers brengen tegenwoordig maar weinig origineels..
|
Citaat:
|
Hallooo? ontopic
|
Kheb tijdens het voetballen altijd m'n kraag omhoog. :p Cantona!!!
|
Citaat:
|
Voor de verandering: ik vind het wel leuk, en wat maakt het uit als het niet meer hip is? dan akn je 't nog wel dragen!? kak = Hipp!
|
neenee zjoerd, nu heb je et niet helemaaaal begrepen, kakker was hip, kakkers dragen nu ook longsleeves van replay, wat opzich een enorm boendertafereel is natuurlijk.
Verder kunnen de sjaaltjes wel, de kraagjes ook, maar nooit omhoog |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
nee niet leuk!
Dit is voor jou, S.!!! :o |
Citaat:
|
Oeioei, dat vind ik dus niets.. Kraagjes vind ik sowieso niets. Voor de fun draag ik soms iets met een kraagje op een super wijde (skate) broek, zo'n lekkere tegenstelling.. Maar neej en een sjaaltje maakt 't allemaal alleen maar erger! Maar niemand verbiedt 't je te dragen.. :p
|
Citaat:
|
Ik vind het persoonlijk niet zo heel erg mooi
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Stamplusteegodverredomme :D
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Het niveau is laag hier :D Toen er gezegd werd 'er staat een spelfout in je sig' dacht ze eerst nog dat het om een hoofdletter ging, LOL :D
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:16. |