![]() |
veilig vrijen
wat zijn je favoriete liedjes over veilig vrijen?
|
koetjeee <3333
Die van de Spice Girls natuurlijk, Two Become One. |
she's back..!
alles van shania twain (zzz) maar dan op een andere manier |
hillary duff - come clean
|
Christina Aguilera -Dirrty :eek: :confused:
|
dwarves - motherfucker
|
Citaat:
|
AFI - I don't wanna fuck you.
|
la vache du terreur ofzo...
geen idee, ik vrij bij voorkeur niet veilig |
asf - here cum germs
|
|
Citaat:
neee, achjee :( |
Bikini Kill - I Like Fucking
|
Citaat:
wat een kop zeg |
Citaat:
Rottesopman die gast heeft nog nooit een kutje gezien |
op 3fm vertelde ie wel enthousiast over zijn vriendinnen waar hij danspasjes mee instudeerde...
|
vast 1000 euro voor degene die hem neukt, weddenschappen enz.
|
volgens mij heeft ie net voor die foto gemaakt is, sex gehad
|
Citaat:
|
misschien heeft ie wel een 18"
|
dan nog :(
|
Citaat:
Ik vind het wel een grappige gast, je had hem moeten zien met die audities van idols, alsof ie vol derop zat :D |
1 bonk hormonen die dude!
|
Citaat:
|
Citaat:
Dashboard Confessional - This Bitter Pill |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik krijg hem met een willekeurig Celine Dion nummer niet eens omhoog. Da's pas veilig vrijen.
|
Citaat:
|
nashville pussy - keep on fucking
|
The Yearn - Pete Rock & the Lost Boys
|
Prostetic cunt ~ fucking your daugther with a frozen vomit fuck stick
|
Citaat:
|
Back ontopic...
Koelkast - aarsneukers en koelkast - spaceship from outer arse... |
go see the docterrrrrrrrrr
|
'Drips' van Eminem?
|
Citaat:
het is een vriend van een vriendin van mij en het is een hartstikke aardige jongen. hij is geestelijk gehandicapt maar daarom hoef je hem nog niet zo voor lul te zetten. dat doet idols al die hem contracten heeft laten tekenen waar hij niet onderuit kan. |
Citaat:
Zieke geest als je zo iemand daarnaartoe stuurt. En het interesseert me niet of het een hardstikke aardige jongen is, het is idioot dat ze hem op TV hebben laten zien. Dan kun je dit soort reacties verwachten. En jah, ik zat me ook kapot te ergeren aan die kerel. |
sorry hoor maar die jongen is geestelijk niet goed en heeft zichzelf naar idols gestuurd. ik vind het sneu dat idols misbruik van hem maakt. o.a. dat optreden in de arena was een verplichting. belachelijk dat ze hem een contract hebben laten tekenen.
daarnaast kan het me aan mijn reet roesten of ik dit soort reacties kan verwachten, ik vind het laag om grappig te doen over geestelijk gehandicapten. okee geestelijk gehandicapt is voor hem een groot woord maar dan nog. ik vind het allemaal heel sneu voor hem, die jongen heeft geen idee dat ie voor lul staat. in het verleden zijn er ook keiharde 'grappen' met hem uitgehaald, ik vind niet dat je zoiets kunt maken. |
Ik vind dat mooie humor
|
jij bent een kansloze klootzak dus jij moet helemaal je smoel houden.
|
Citaat:
Ik vind die clip van hun ook (y) , en dat ze die tekst en hunzelf ook nog zo serieus nemen :D |
je moet je nederlands even bijspijkeren snotjoch
|
Citaat:
|
Citaat:
Vervelend is dat hè , dat niet iedereen het zo doet als jij zou willen... dat heet nu democratie ;) |
Citaat:
|
Citaat:
|
ja heel sterk
dag FaZje. ga je maar rukken op die humor van je. |
Citaat:
|
Citaat:
en het is ook niet aardig om over bart de graaff te zeggen dat ie lelijk was, maar hij was t wel |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:26. |