![]() |
Scheren vagina
Ik heb vandaag mijn hele vagina kaal geschoren,
maar nou vraag ik me af omdat het daar behoorlijk hard groeit of je het nou ook echt elke dag moet gaan bijhouden, omdat je anders altijd de hele tijd die stoppeltjes voelt.. en dat het dan gaat jeuken? |
Tja als je elke dag scheert, lijkt me dat het wel overgevoelig wordt. Misschien is het beter om ipv scheren ontharingscreme ofzo te gebruiken.
|
Een kale poes is zooo lelijk.. :p :D
|
Relevante info.
|
Mja, elke dag goed insmeren met iets zachts (dus een fijne bodylotion bv), en om de dag scheren met schuim, dat werkt wel goed.
|
God dat jullie al die moeite willen doen zeg. Onbegrijpelijk.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Haha, dit topic gaat te ver.
Ook nog, een kale vagina :D Hehe, scheer jij je vagina? Niet eromheen? :D:D:D *ligt even in een scheur* [/meligmodus] |
Citaat:
En ik scheer eens in de week ofzo, venusheuvel hou ik wel kort en de rest jeukt niet. |
Citaat:
:nono: |
Ik doe het ook, maar bij mij irriteert het niet. Na een paar dagen krijg je wel weer stoppeltjes en dat voel je natuurlijk, maar dat is geen reden om het niet meer te doen.
|
ls je het een beetje bij houd (2x per week scheren) gaat het echt niet jeuken.
Ik doe het nu al bijna 8 jaar ( :eek: ) en had tot een jaar geleden wel altijd hele erge last van 'scheerbultjes', dat is nu eindelijk overf. Gelukkig maar, want niets help er tegen! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Dat jullie daar al zo vroeg zoveel tijd instoppen :|
|
hadden jullie dan überhaupt schaamhaar op je 11e/12e? :confused:
Maar ehm, je merkt vanzelf wel hoe vaak je het moet scheren he; als je het echt glad wilt houden steeds zodra je stoppeltjes voelt, en als je het alleen maar gewoon wat kalig wil hebben, steeds zodra je het er te harig vindt uit zien. Irritatie kun je voorkomen door een scherp mesje en goed scheerschuim (of iets anders schuimigs) te gebruiken, en er na het scheren iets vettigs (bodylotion of baby-olie ofzo) op te smeren. |
Citaat:
Ja, ik had toen al schaamhaar en was vanaf het moment dat schaam- en okslehaar kreeg al anti haar. Ik heb toen (tja, wist ik veel op die leeftijd) al m'n haar, op dat van m'n hoofd uiteraard na, afgeschoren (dus ook het haar op m'n armen :s Ik scheer dus al vanaf m'n 12 m'n oksel-, schaam,- en beenhaar, m'n armen heb ik toch maar bij éénmalig gehouden ;) |
Citaat:
en had altijd gewoon een streepje, maar gister dacht ik ineens laat ik eens alles eraf halen.. maar ik heb dus ook dat het een beetje aan de binnenkant van mijn schaamlippen zit, dus daarom ben ik bang dat als er daar stoppeltjes komen het onwijs gaat jeuken.. En ik stop daar veel tijd in omdat ik het gewoon mooier vind, hygienischer en fijner voor mijn vriend |
je kunt niet iets 'hygienischer vinden', iets is hygienisch of is het niet, en een kale vagina is niet hygienischer dan een behaarde
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
(en daarbij, als je het mooier vindt, dan is dat reden genoeg om het weg te scheren, lijkt me :)) |
Citaat:
Goed zo :) |
Je vagina scheren? :D auwa...
Toen ik een jaar geleden begon met (alles) te scheren had ik nooit last van bultjes maar de laatste tijd (6 maanden?!) heb ik ontzettende last van allemaal rode bultjes, het ziet er niet echt mooi uit :s |
Juj ik heb ook nogal last van die bultjes. Ik denk idd dat je niet elke dag moet gaan scheren, lijkt me erg auwie worden. Ik zou idd eens gaan kijken voor ontharingscreme, je hebt speciale voor oksels en bikinilijn. Ik heb al eens zoiets geprobeerd maar dan op mijn benen maar dan werkte dus nie :nono: mja probeer het eens uit.
Offtopic: vind je het dan nodig om hem helemaal elke dag te doen :eek: |
Citaat:
|
Citaat:
|
je hebt gewoon een keiharde beukbeurt nodig :P who cares hoe je pussy is, vraag je vriend gewoon wat hij het lekkerst vind bij je en laat hem het scheren discussie afgelopen.
|
/me vraagt zich af of er ook mensen zijn die dat epileren/ harsen .. hoef je niet steeds te scheren .. lijkt me ??
|
Citaat:
|
hmmja .. heeft vast wel een of andere techneut iets uitgevonden zodat je niet vergaat van de pijn .. ik bedoelde dus gewoonn .. iets wat handiger is dan scheren ..
kan toch ook met licht dacht ik ?? |
Ik scheer ook altijd m`n schaamhaar weg, ik vind het zelf mooier en voelt lekkerder aan vind ik, ook voor m`n vriend.
Ik doe het nu zo`n 6 jaar, nooit last gehad van bultjes of irritaties. |
Citaat:
die foto van jou met dat poesje .. lief .. :D |
Maar goed dat je er 'offtopic' bij hebt gezet, anders kregen mensen nog rare gedachtes.. ;)
Ontopic: ik scheer sinds kort weer alles, ben daar eerder mee gestopt vanwege de vele rode bultjes, maar ik denk nu, ik probeer het gewoon een tijdje vol te houden, wie weet verdwijnen de bultjes dan vanzelf. Want vraag me echt af of ik mn zwempak/bikini aandurf met een bikinilijn vol rode bultjes.. |
Al die mensen die roepen dat ze het ook voor hun vriend doen, hebben die ooit hun vriend gevraagd, of is het gewoon een vrouwelijke veronderstelling :evil:
|
Citaat:
Zeg ik gewoon: scheer jij je hele lichaam dan ook maar iedere week. En dan houden ze wijselijk hun mond :D |
Citaat:
Iedereen moet het zelf weten, maar als mensen roepen dat ze het "speciaal" voor hun vriend doen, dan denk ik heel hard naja... |
Citaat:
@ Topicstarter: je doet je nick eer aan, rot es een end op wil je (n) |
Zinkzalf helpt goed tegen die bultjes. :]
|
Citaat:
|
2x per week is genoeg, en na de 2e keer scheren jeukt t niet meer :).
|
Citaat:
|
ik gebruik altijd ontharingscrème...scheren is niets voor mij.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:43. |