![]() |
idols, doorgestoken kaart??
Hey, ik moet voor nederlands een betoog maken. Wij hebben als stelling, het programma idols is doorgestoken kaart. De afgelopen tijd is dat een belangrijk onderwerp geweest, onder andere omdat Bas en Joel een aantal dingen beweerd hebben. Nou wil ik graag van jullie weten hoe jullie erover denken, en wat voor bewijzen hebben jullie daarvoor. Want dan kan ik dat in mijn betoog opnemen! Al vast heel erg bedankt! :)
|
Nou dat die Jamai al gewonnen heeft zegt toch wel iets.. :rolleyes:
|
Ja, want Robin is er uit. :(
Goed argument wel... ;) :D |
Wat voor voordeel heeft idols om iemand die niet populair is te laten winnen...
Maar eerlijk gezegd is het wel een beetje vreemd dat Robin er nu uit ligt.. |
nou zo vreemd is dat nu ook weer niet, hij zong gewoon slecht
Tis toch al duidelijk dat Boris wint, want die heeft de meeste fans, zingt het beste en dus kunnen ze aan hem het meeste geld verdienen. Hoppa. |
jullie geven nou allemaal argumenten waarom het doorgestoken kaart zou zijn bijv omdat een bepaald persoon er uit ligt waarvan je het niet had verwacht, maar dat zijn niet echt goede argumenten om de stelling te ondersteunen. wel lief dat jullie heb gereageerd maar ik ben meer opzoek naar andere argumenten!! maar elke reactie is natuurlijk goed:D
|
Ik denk dat het voor de platenmaatschappij heel veel voordelen heeft om iemand te zoeken die de stemmen van het publiek heeft, enige wat ik kan bedenken bij die doorgestoken kaart theorie is dat ze jim niet hebben laten winnen omdat hij te jong was, en dus minder optredens mag geven. Nu zitten er volgens mij geen jonge broekies bij dus zal het wel eerlijk gaan.
|
Citaat:
Dat van die Jim toestanden hoorde ik ook eens op de radio. Misschien is dat wel interessant om uit te pluizen. |
Ik heb geen idee of het doorgestoken kaart is en eigenlijk kan het me ook niet schelen. Ik vind het leuk om te kijken, maar ik zal toch nooit gaan stemmen of een cd van de winnaar kopen. Zo goed zijn de artiesten namelijk niet.
|
Nah geen doorgestoken kaart. Ik ben gewoon de enige die smst. Khad 7 keer op alice gsmst met mijn gratis beltegoed van orange (ja anders doe ik het niet), en daarom was ze door. ;)
Kbedoel ze zingt slecht, maar ze is wel leuk, en daar gaat het toch om bij idols? of heb ik het verkeerd begrepen? :confused: |
Citaat:
(Of was jij dat niet, die dat toegaf in het Idols-topic? :bloos: ) |
Het zou best wel eens zo kunnen zijn dat de Nederlandse brillenlobby zijn invloed heeft gebruikt om brildragend Nederland er toe te brengen om op Jamai te stemmen, zodat de brillenindustrie daar de vruchten van kon opvangen. Zou kunnen..
|
Citaat:
|
Er stinkt wel iets aan Idols, maar harde bewijzen heb ik niet. Alleen indirect bewijs, zoals het gegeven dat Jim een montone basstem heeft, en Jamai een klein opdondertje is met een Gordonstem, die net als Jim voor geen meter kan zingen. Maar het blijft speculeren natuurlijk..
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
neej. ik denk het niet... er is toch een notaris bij? als zou blijken dat het doorgestoken kaart is kijkt niemand meer.
|
Citaat:
|
Dr zat ook een meisje in waarvan de vader in de band van Jerney Kaagman zat, Earth and Fire. Eigenlijk interesseert dat hele gedoe me helemaal niets...
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Hier is al zo veel over gezeikt.
Wat een onderwerp trouwens voor een opdracht op school! Ik zie het voordeel voor de platenmaatschappijen niet om met de uitslagen te knoeien. Degene die het populairst is krijgt de meeste stemmen en zal dus ook de meeste platen verkopen...en dat is wat de maatschappijen willen. |
idols is een vreselijk programma, maar dat terzijde
kan me niet voorstellen dat het doorgestoken kaart is. Het is toch juist slim dat de populairste ook echt wint! Dan verdienen ze lekker veel geld |
Het is 1 grote poppenkast.
|
als het eerlijk was geweest had hind de vorige keer gewonnen simpelweg omdat ze niet echt popmuziek *wil* maakt heeft ze simpelweg niet gewonnen
Alice is helemaal een wannabee idol dus die zal ook echt gewoon naar alles luisteren wat pappa de platenbaas van der vraagt enzo dus dat is voor hun gewoon het makkelijkste/goedkoopste en verder zal het hun een bal wezen wie er eerst uit gaat en daarna. Al vraag ik me af wat voor oorlog er ontketend zal worden als boris uiteindelijk niet wint want volgens mij is dat echt net het idols type waarschijnlijk stapt ie er halverwege uit ofzo *zie Roger vorig jaar* edit: alle spelfouten eruit gehaald :bloos: |
Citaat:
wie weet dacht iedereen dat Hind de finale zowieso zou halen en hebben ze daarom op met zijn allen op Jim en Jamai gestemd. Tenminte, dit lijkt mij een goede verklaring. |
maar in dat geval ging iedereen er dus bij voorbaat al vanuit dat het doorgestoken kaart was en Hind zowiezo door zou gaan lijkt me niet eigenlijk...
|
Citaat:
ik ben jongen :) ik ben hetero :) alice is lekker :) moet ik de connectie nog maken? |
Citaat:
|
Citaat:
|
ik ben wel benieuwd naar een goed argument waarom het doorgestoken kaart zou zijn, want dat heb ik nog niet kunnen lezen?
dat jim niet heeft gewonnen omdat hij te jong is, is echt onzin want hij scheelt maar een paar maanden met jamai als het niet minder is, en daarbij, hij kan gewoon echt niet goed zingen en ben tevens benieuw wat joel en bas dan hebben beweerd |
Citaat:
|
Citaat:
Ik bereik hiermee dat ze meer screen-time krijgt voordat ze uiteindelijk in Idols - the day after terecht komt. Met meer screen-time van haar kan ik mijn Idols avondjes blijven vullen. Bovendien, wat moet ik anders met dat beltegoed? |
Kgeloof er niets van dat het doorgestoken kaart is.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:54. |