![]() |
je voorkeur in games....
wat vind je leuker:
dingen bouwen of dingen slopen/vernietigen? ik ga zelf voor het slopen... waarom? heel simpel: ik vind het leuker..... "alles meot kapot" :o |
Als je er tactics voor nodig hebt zie je mij het spelen :) :p
|
Zwaarden, bogen, bijlen, HP, MP, stats... etc.
Dan is het meestal wel iets voor mij... |
Ik vind dingen in de toekomst bagger. Ik wil ouwe dingen of van deze tijd maar geen Starcraft-achtige dingen. Nee, ik wil gewoon Settlers 2.
|
first persion zoals medal of honor is wel STOERRR
maar bouwen vind ik toch ook wel leuk adventure ook! Kortom, bijlen, onthoofden mensen, zombies enz en VOORAL science fiction is NIKS!!!!! hoewel R evil wel stoer is. |
uhmz... fantasy + rpg + magie (mja, dat zit al fantasy) + humor = ikke :P
neuh, maar fantasy en science fiction zijn allebei wel gaaf en het liefst een rpg of een fpshooter, dan ben ik tevreden :) |
Ik ga voornamelijk voor RTS en adventures, maar een aantal shooters vind ik ook wel leuk.
|
Ik wil bouwen EN slopen.
:p |
Citaat:
|
Nah ik ben voor het bouwen.
Oer-4X'en rules |
Citaat:
|
Ikke vooral bouwen en RPG (waaar valt dat onder?)
|
hmm, avontuur, spanning, en actie (y) :)
spellen zoals metal gear solid (2), en soulreaver (2), vind ik echt geweldig.. van mij hoeft het niet altijd per se, dat alles en iedereen opgeblazen word.. dat is ook wel leuk af en toe, alleen heb ik dat na een uurtje wel gezien.. bij mij moet een spel het liefst lange dialogen hebben en als het kan over de oudheid gaan enz :) en als 2player spel, een spel als tekken, ik ken nog geen enkel spel dat tekken overtreft.. sommige spellen kunnen misschien wel mooier zijn, maar het speelt allemaal stukken minder dan tekken.. paar jaar geleden heb ik zelfs mijn psx gekocht voor 1 enkel spel, tekken3.. |
Citaat:
ik probeer toch meestal van alles kapot te maken... "die wolkenkrabber ziet er wel stevig uit, vraag me af hoeveel artilleriegranaten die kan hebben" |
Citaat:
|
rpg, spellen als golden sun+ff, magie, fps, en 'bouw' spellen zijn ook koel!
|
gewoon alles :)
|
Citaat:
|
en op dit moment speel ik veel cs
is heel leuk. |
van alles wat het gaat er gewoon om dat je een goed uitgewerkt spel hebt dan is het altijd leuk om het te spelen
|
Citaat:
Emperor Civilisation 1/2/3 (een beetje) gewoon, strategie.... Basis bouwen, leger bouwen, andere basis in puin leggen |
Citaat:
|
Citaat:
hoezo? je bedoelt hoe ie loopt op jou pc of gewoon het spel zelf? ik vind het echt (y) (y) (y) Civ vind ik btw meer bouwen dan slopen. |
Citaat:
|
Citaat:
En het ging om de soort spellen, niet om hoe goed ik ze vind ;) Ik vind civ 2 het beste uit de reeks |
ehm van alles vind ik leuk ...
Hou van een dikke moord met veel bloed hoofden en lichamen e.d Ook ben ik superfan van tactics (Metal Gear Solid e.d) Maar op zijn tijd een FPS ook leuk En mario op de gamecube zal genieten gaan worden :) dus vind veel leuk! |
hum ja slopen als je t zo wil noemen maar meestal noemt men het FRAGGEN
spelletjes als SOF, CS, Unreal/Tact. Ops. uhm ja dat dus FPS dus denk ik en dan wel onlijn natuurlijk (blij met KABELTJE!! whoehoooeww) TABEEE! |
Citaat:
:riiiiiiiight: ik zou het dan eerder NUKEN noemen... en in sof1/2 kun je je tegenstander killen meer slopen als fraggen noemen :evil: |
Citaat:
mijn voorkeur: rpg (baldursgate1, 2 , icewinddale, fallout 1, 2 etc) shoot 'em up's, actie, fantasy, strategy eigenlijk bijna alles ;) |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:28. |