![]() |
Lafsta, de nieuwe cool/vet/chill vervanger
Dit bericht is super LAFSTA , dus je moet het lezen!
Beste leeftijdgenoten, je roept allemaal weleens een woord als: Cool, Chill, Vet, Keigaaf, Strak, Beterz enz. Ben je het niet met mij eens dat die woorden zo ontzettend afgezaagd zijn!? Iedereen gebruikt ze, het is niet origineel meer als je zoiets zegt. Heel vaak komt het zelfs gewoon popi-doenerig over. Dat is vast niet de bedoeling. http://www.vandale.nl/images/content/cat_04.jpg Nou heb ik een oplossing. Ik en een paar vrienden hebben een nieuw woord bedacht, het omvat de betekenis van al bovengenoemde woorden en alle andere positieve uitroepen. De naam is: LAFSTA je vindt het in de AH in de koopjesstraat... nee onzin! Het enige wat ik wil bereiken is het halen van de Dikke Van Dale. En daar is natuurlijk wat promotie voor nodig. We hebben al een actie bedacht. Laat jou stem vallen op de nieuwe naam voor Dorito's ?????. Ga naar http://www.doritos.nl en klik op Vote Name. Klik op de search-knop en vul 'Smooth Lafsta' in. Hoe meer stemmen hoe beter natuurlijk, want het is uiteindelijk de bedoeling dat we het gaan winnen van de bedenker van de naam: GeenStijl. Bedankt voor het lezen van dit bericht, reacties altijd welkom! En ff stemmen svp. dan maak je me erg gelukkig! Ciao, nog een lafsta nacht verder! Mzzl! Pimbond |
goh :rolleyes:
|
Citaat:
Al gestemd natuurlijk!? |
Mensen met een nick als Pim-Bond moeten een ban krijgen! :)
|
Citaat:
lafsta omg ! ik ben geen neger man (n) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
IS er wat mis met negers>>??? Ik ben ook geen neger man! Het klinkt gewoon lafsta! |
slotje
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Je hebt wel 10 hele posts en dan open je zo'n topic? :nono:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
alles goed hasseltboy :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Laten we dit topic verneuken!
|
Citaat:
|
Citaat:
Koning Offtopic begint :cool: |
Citaat:
Doei! |
Citaat:
doe je best, hoe meer reacties hoe beter :P |
Citaat:
|
Nog bedankt voor je topic op MM! (y)
|
heartbreakhigh??
mwah ik moet zo hw maken , en dan trainen en dan weer naar school voor feestcommissie :) |
Citaat:
Gullie zijn echt lijp! :D |
Citaat:
dat soort dingen moet je niet vertalen! en het woord Lafsta vind ik echt héél erg klinken. (n) |
Citaat:
|
Citaat:
@hasseltboy : i did it with pleasure :D |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Hoezo erg dan? :S dat snap ik dan weer niet... |
wat een kuttopic...
lafsta? lijkt echt totaal nergens op |
Boogie en Tofke, kom op met dat slot!
|
Weldrie, ontwaar die verdraaide BMW daar eens, kameraden!
Al dat vet en dat cool, ik vermijd het zoveel mogelijk. :o |
kut moet er zo echt af , die mgool (broer) moet er voor iets onzinnigs als examens op :|
|
Go Tofke Go Tofke
*maakt er leuk dansje bij * |
Citaat:
Ok, doei dan maar... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
feel it ! :p |
Citaat:
ondertussen hebben er alweer 38 mensen op mn naam gestemd bij Dorito's.nl |
pimbond het topic loopt goed he :cool:
|
Citaat:
|
Ik neem het woord niet eens in m'n mond, 't ziet er vies uit en zo zal het ook wel spreken... Bah.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
na de 50 ga ik :p
|
49 :)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:49. |