![]() |
MTA Vice city Cheats
Ik zit met een probleem:
Ik speel vaak het spel multiplayer vice city, dan ga ik naar de cheat server en iedereen is aan het cheaten behalve ik. Weten jullie misschien leuke cheats en weten jullie hoe ik ze moet invoeren?? thanx, me |
|
google al eens geprobeerd??
|
ja, kheb google wel geprobeerd.... alleen ik krijg alleen maar de codes van het echte spel Gta vice city en niet van het online spel...
Op die ene site kan ik trouwens nix vinden:S |
omg lamor! cheats in een multiplayer game! eikel!
|
Citaat:
"omg lamor! cheats in een game! eikel!" Al lieg ik nu wel wat. Want ik ga zelf meer voor: "Jezus zeg, cheaten in een game! Tss!" |
Lees Dan, de Cheat server! het is een plek waar alleen mensen zijn die aan het cheaten zijn:S
kun je lezen? haha |
Citaat:
|
Ja, waarom ga je dan naar een Cheat Server als je geen cheats weet? Dat is als naar de bakker gaan als je trek in biefstuk hebt,
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Vraag het anders in die cheatserver.
|
Citaat:
DUs wat zeik je nou als iemand cheats wil gebruiken laat ze.. |
Citaat:
whahahhahhaha goede verglijking gewoon niet cheaten is het beste |
Lmao, cheats @ mp sux.. Nerd
|
Citaat:
en wees nou ff nie zo naief om te denken dat die cheats alleen in de cheatserver worden gebruikt :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: |
tis zo, en trouwens als je in de cheatserver om cheats vraagt word je gekickt :)
|
Schitterende up (y)
|
gooi dr please ff een slotje op ofzow...
|
Het hele bestaan van 't fenomeen 'Cheat server' staat me al niet aan.... en om 'n topic daarvoor te uppen is al helemaal nutteloos.
|
De mooiste cheat die ik ken is voor CounterStrike.
Met een druk op de knop kom je weer tot leven en ga je daarna vrolijk verder huppelen. Gek genoeg duurt het een tijdje voordat men het doorheeft.. Terwijl het zo bloody obvious is. |
Hoe speel je multiplayer GTA eigenlijk? :confused:
|
Met een mod.
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:14. |