![]() |
[FOTO] Als een kind haar onschuld verliest.
|
Versie 2.0 komt wat later vanavond, ik moet nog even kiezen welke foto ik het best vind.
|
stoer :)
|
beetje cru, wel een mooi idee..
|
mooie scherpe foto
het idee vind ik slecht uitgewerkt (met de bijbehorende tekst dan) want dit heeft nix met ongeschuld te maken vind ik. |
kan ik nou niks aan vinden
|
Heeft iemand nog een tip hoe ik deze mooi kan soepen!?
|
ik vind t wel cool datje er uberhaupt over heb nagedacht en shit het meeste (lees: NIET ALLES DUS!!!) wat ik hier zie is gewoon zo van goh dat is leuk, klik. maar zit werk in het is is wel lekker wreed vind ik, ik zoek als ik dit zie ook niet echt een betekenis, maar misschien zou je hem iets donkerder kunnen maken? dan komt de sfeer wat beter naar voren want dat overdag is nu zo neutraal, het zag er ook uit als een grijze dag (de kleur) en grijs=saai dus alsje em wat donkerder maakt, en het hout wat minder nieuw, dus wat donkerder ook :D dan issie imho wel redelijk dope! :D
|
Citaat:
|
Citaat:
Dat vind ik wel bij het thema 'als een kind zn onschuld verliest' passebn! |
big deal.
|
Nieuwste versie is klaar. (Dat hout lukt niet echt)
|
Ik vind juist dat je de onschuld van het kind er wel in verwerkt hebt. Poppen zijn onschuldig, je associeert die dingen toch met kinderen. De gedachte erachter is cool, alleen het verliezen van die onschuld is niet helemaal goed uitgewerkt. Ik zou niet weten hoe je het beter had kunnen doen, maar toch.
|
bovenkant is afgekapt en ik vind het een heel naar beeld :s
|
Ik vind hem niet zo geweldig. Leuk dat je er veel moeite in hebt gestoken maar het brengt niks op me over. Ik voel er niks bij.
|
Citaat:
|
ik ben het eens met de 2 dames hierboven..
de compositie is niet zo geweldig, en het idee vind ik ook niet echt.. :/ de kleuren zijn wel heel vet (Y) |
Hij moet zwart-wit.
|
nee
|
Citaat:
Nou ja, ik vind het jammer dat jullie hem niet leuk vinden. |
Citaat:
|
jammer van die titel
& de foto is te druk je onderwerp had meer beeldvullend moeten zijn vind ik |
Citaat:
|
Citaat:
|
vind de gedachte mooi en de uitwerking ook, al was het misschien mooier geweest als je iets meer afstand had genomen. voor de rest idd nog beetje met de kleuren spelen (absoluut niet zwart/wit!) maar zeer mooi :)
|
hej dis wel vette shit... :)
tzou denk k nog gaver zijn als dat vuurtje al n rommeltje was zegmaar... dat t al een tijdje fikte... Dis n beetje n 'nepvuur' vinnik. Of als je dr een tweede foto bij had... met n half gesmolten poppenhoofd... zou ook wel uhh verlies van unschuld zijn zegmaar. :) |
ik vind em wel mooi qua kleurcontrast (rood/blauw)
de vlammen staan er goed op ik denk dat je iets verder af en naar links had moeten gaan staan |
Citaat:
|
je hebt em ook niet goed opgeslagen geloof ik, deze lijkt een wat te hoge compressie te hebben
|
Ik vind hem qua foto zijnde niet bijzonder, compositie en achtergrond zijn niet goed.
Verder vind ik het niks schokkends ofzo, vind hem alleen helaas ook niet zo mooi :p |
Citaat:
|
achterlijke schokkendheid, wat heeft die titel er mee te maken? waarom maken jullie niet iets moois en symbolisch in plaats van deze lelijke semi-symbolische crap?
|
ik vind hem erg gaaf, een van de beter foto's die ik van je gezien heb, maarja wie ben ikk
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
zum beispiel: een foto van iets kan voor jou nergens symbool voor staan of weer wel ergens voor maar dat ik er een andere interpretatie van heb. http://members.lycos.nl/concretepill...ui/censuur.jpg dit staat symbool voor censuur, maarja voor rijk_v is dat vast ook 'lelijke semi-symbolische crap'. |
Citaat:
De foto heeft toch te maken met het het verliezen van de onschuld die een klein meisje heeft? |
haha laat rijk_v nou maar, hij is gewoon jaloersssss....
he lieverd :)...ga maar weer buiten spelen ja. maar goed ontopic: het lijkt alsof je de kleurverzadiging heel hoog hebt staan,wat dan op een slechte compressie lijkt, hoewel het contrast in kleur wel erg ok is. Verder vind ik het beetje voor de hand liggend, die idee uitwerking, maar goed, wel leuk dat je het hebt gedaan. En uiteindelijk leverd het wel een leuk beeld op :) |
Wat dachten je buren dat je aan ut doen was? :rolleyes:
Of heb je daar geen reacties van gehad... :p Verder tjah, ik vind et niet echt, uhm, mooi... |
Citaat:
|
t had gekund... :)
ik ken je verder niet dus, ik kan dat ook niet weten, of je zoiets wel of niet zo doen :p |
Citaat:
|
sorry :p
|
ik denk dat het mooier was geweest als de pop andere kleur kleren aan had. klinkt een beetje miepig, maar ik vind de kleur van de kleertjes niet mooi met het vuur. heb je al geprobeerd m zwartwit te maken?
|
Ja dit soort beelden zijn al veel gemaakt. Dus echt origineel is het niet. Als een kind dit gemaakt zou hebben zou hij die houtjes niet zo vakkundig neer hebben gelegd en zou er nog een lege fles terpentine naas liggen ofzo. Het was ook beter geweest als de pop al wat van zijn 'schoonheid' had verloren dmv een gesmolten hoofdje of aangebrande kleertjes
|
een beetje voor de hand liggend, vinnik
|
Citaat:
|
geinig. alleen had het wel iets "vager"gekund
|
k vind het eigenlijk een heelleee erge mooie foto, het heeft gewoon iets...
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:39. |