![]() |
V-mob
Zijn er mensen die deze band kennen? Zo ja, wat vinden jullie ervan?
(en vraag ook ff stiekem wie hun cd's shared op slsk want bijna niemand heeft ze) |
ik zat dus vet lang te wachten tot die foto geladen was, maar toen merkte ik dat t geen foto was maar heel veel enters (zzz)
|
Citaat:
ooit een keer benevolence van hen gehad. Gekregen van jnieuwelaar destijds..... nooit meer wat mee gedaan. Dus zal het niet leuk zijn geweest |
Citaat:
Nog mensen?? |
Citaat:
|
Citaat:
|
V-mob, yup vroeger naar geluisterd, ben de files kwijt sinds m'n laatste format, hun cd's zijn alleen niet in Ned te krijgen volgens mij.
|
Citaat:
|
Ik heb er ook ooit wat van gedownload, 3 keer niks (n)
|
een van de vele KUTBANDS die het klaarspeelde om gedownload te worden door mij vanwege de gare naamgeving. bagger.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
toen met slipknot. wat een absolute drekzooi. |
Citaat:
Heb je zere knieen? *Peeling my little brother Peter* |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
(unblock mij eens zeg, kon ik er wat aan doen dat mijn neefje op de pc aan het klooien was, :) denk je echt dat ik 40 keer online offline ga doen.... denk het zelf dus niet) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
geeft niet hoor. v-mob is bij je. |
Citaat:
|
Nou ik heb zojuist de nieuwe demo's gedownload van V-Mob (ze zijn er eigenlijk al een tijdje). En dit keer is het 10 keer beter.
Op soulseek kun je de EP Equilibruim vinden. De productie is vele beter evenals de melodieen. Ze zijn dus vooruit gegaan terwijl ik dat zeker niet had verwacht :). (Dit is geen echte UP, meer wat extra info en had geen zin om er een nieuw topic voor te openen) |
Citaat:
|
Wat een vreselijke naam.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:43. |