![]() |
presenteren
hoe kan ik mijn geschiedenis presentatie 't beste uitweren?
het gaat over heksen vervolging |
Powerpoint werkt meestal het beste.
Dan moet je rekening houden met zo'n 2 minuten per sheet en een geen hele verhalen maar korte punten (max. ongeveer 5 regels per stuk) maar ehm, schopje naar algemene vakkken/school&studie |
sorry :bloos:
|
Ik denk dat je zelf moet kijken naar wat je gaat presenteren.
Ga je veel informatie geven dan is powerpoint wel handig maar als je een stukje film wil met daarna een verhaaltje kan het ook heel leuk zijn. Handig om je af te vragen : op WELKE manier zou JIJ het gepresenteerd willen zien, wat vind jij leuk om nara te kijken. Verder moet je natuurlijk het wel goed voorbereiden enzo :p Powerpoint is het simpelst meestal maar dat wordt na een tijdje vet eentonig.. |
powerpoint als je perse een filmpje erbij wilt kun je dat ook in powerpoint zetten dan heb je allebei :)
|
sheets natuurlijk!! ;)
Powerpoint is leuk, maar je moet ervoor oppassen dat het niet té "kijk mij eens powerpointen" wordt... Ik verplaats hem naar Algemene vakken ;) |
ik gebruik meestal powerpoint is erg duidelijk altijd. een filmpje is wel leuk om je onderwerp in te luiden.
|
powerpoint is heel handig, en als jij dat ook bent, kun je dat filmpje ook door/via powerpoint laten werken :) heb je twee in een (y)
|
powerpoint doet het inderdaad wel goed, als je der ook maar duidelijk en kort het een en ander bij kan vertellen.-
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:54. |