![]() |
Het fenomeen kinderen krijgen..
Ik denk dat het niet van veel verantwoordelijkheidszin zou getuigen om in mijn geval een kind op de wereld te (laten ) zetten. :o
Mijn levensstijl en kinderen gaan niet echt tesamen. Ik vind dat mensen er altijd beter eens over bezinnen alvorens ze kinderen krijgen. Sommige mensen zijn er echt niet geschikt voor, en als je je kinderen niet kunt opvoeden dan maak je er monsters van die hoogstwaarschijnlijk zwaar zullen doorwegen op onze samenleving. (drugverslaafden, consumeerfreaks, criminelen, allerlei psychische tekortkomingen,...) :cool: Kinderen opvoeden is geen makkie, en niet iedereen is geschikt voor die job... :D |
Citaat:
|
Sommige mensen zouden inderdaad geen kinderen moeten mogen krijgen.
|
Citaat:
|
uiteindelijk wil iedereen echter kinderen.
|
Citaat:
|
Je moet er inderdaad wel goed over nadenken voordat je aan kinderen begind (om het maar zo te zeggen). Het brengt een hoop gedoe met zich mee, maar ik vind wel dat iedereen er recht op heeft.
|
Citaat:
maar idd. maar goed dat 2 mannen geen kinderen kunnen krijgen samen dan. |
Ik denk dat iedereen het daarmee eens is, leuk topic hoor...
|
Kinderen krijgen moet je zien als een verrijking van je leven.
en nee, ik heb nog geen kinderen. |
Zo, en nu?
|
Nee, kinderen opvoeden is inderdaad geen makkie. Doe daarom maar ff ontzettend lief tegen je ouders. :)
Maar ik ben wel geschikt voor 'die job' hoor. ;) |
kinderen.. no thanks
edit: ja ik ben er zelf nog een ik weet het.. maar ik zou later niet graag kleine kinderen willen enzo.. trouwens ook geen pubers zoals mn broer |
Citaat:
kinderen als extraatje. |
Boeiend, vertel meer.
|
Hoe ga je het oplossen? :)
|
Citaat:
http://www.condomerie.nl/Illustraties/Ezon8.gif http://www.smileys.nl/images/small/beweeg/60.gif |
Nou, wat zeur je dan. :p
|
Citaat:
|
Ik vind dat mensen vaak te makkelijk over kinderen doen, ze zien het vaak als een extraatje in hun leven.. (of door de relatie er beter door te maken) ik vind dat echt onzin
als je een kind neemt moet je er je hele leven voor geven anders denk ik niet dat dat anders goed zou kunnen gaan. je kan niet ff kappe als je er geen zin meer in hebt en het kan het leven van dat kind helemaal bepalen. Ik vind dat je heeel zeker van jezelf moet zijn als je een kind wil. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Geen idee of ik kinderen wil
Kweet al wel dak een hond wil (als ik er genoeg tijd voor heb) honden vind ik sowieso beter als kinderen ;) |
Heb al 3 honden.. en haat kinderen. Kleine kut kotertjes die bij mij over de vloer komen zijn hun leven niet veilig.
|
Ik wil absoluut wél kinderen, pas nu al 2 dagen in de week van 8 tot 6 op (behoorlijk lang en dus met alles erop en er aan aankleden, eten klaarmaken/geven, naar schoon brengen/uit school halen, mee spelen, in bad doen, etc.) en vind het erg leuk.
Alleen vind ik mezelf nog te jon voor kinderen.. |
Ik heb niks tegen kinderen hoor, maar een goede moeder zou ik niet worden.
|
Citaat:
|
Ja, dus?
|
Citaat:
Kinderen moet je nemen alleen als je de middelen ervoor hebt. |
Citaat:
|
Citaat:
Ach die kinderen komen wel.. Of niet. Ik vind mezelf op dit moment nou niet echt in de positie om over kinderen na te gaan denken. |
ik zou misschien wel geschikt izjn om op te voeden... maar ik vind het egoïstisch om een kind op deze rot wereld te zetten. Daarbij zijn er zat kinderen 'over' en die verdienen ook een thuis vind ik. Dus waarschijnlijk ga ik adopteren
|
Kinderen neem je niet, kinderen krijg je :nono:
|
|
Citaat:
|
Hè, iedereen is zo negatief en ik ben net zwanger...
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat: