![]() |
Beste Live-act
Wat is de beste live act de je hebt gezien?
|
duidelijk dream theater@ahoy 18-1-2004
|
Ehhm... Even kiezen
Ik heb Iron Maiden 3 keer gezien, maar op Waldrock 2003 waren ze het allerbeste. Er is niet 1 concert dat daar aan kan tippen. |
ik heb iron maiden nog nooit live gezien. natuurlijk wel tv op names etc maar niet in het egt. wat ik best jammer vind. die bruce barst van de energie toch geweldig
|
Thrice
Thursday the Living End |
Citaat:
Absoluut iets wat je mee moet maken... |
Citaat:
|
Opeth op FOR 2003
|
Beck, maar weet niet meer waar
|
Citaat:
Je moet er gewoonte van maken een paar festivals in het jaar te doen... Aanraders dit jaar: graspop (judas priest, motorhead, alice cooper, testament, anthrax, iced earth en veel meer !!) bospop (the doors o/t 21st century, deep purple, anthrax etc.) wacken open air (keiharde metal) en voor de popmetal: rock am ring Dan komt er vast wel een nieuwe "beste live-act" bij... |
Citaat:
|
ik ga voor placebo @ hmh ergens vorig jaar
en muse @ vorst nationaal ook ergens vorig jaar maar die concerten waren eigenlijk al geslaagd voordat ze begonnen door de muziek.. |
Citaat:
on: ik weet zelf eigenlijk niet het beste optreden dat ik heb gezien. Fear Factory op DAO 1999 was top (y) |
Citaat:
|
Citaat:
ik zou dat ook wel allemaal mogen enzo, maar mijn portemonee niet egt. die vind het niet zo leuk. |
Citaat:
Als ik 's nachts (als bob :( ) terugkom van graspop (na judas priest) en de volgende ochtend wakker word, heb ik een toetsweek. Maar jah, prioriteiten moet je stellen :D |
Citaat:
|
ga dan werken en stop met janken
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
'Zteej ontoppik'
|
Citaat:
|
uuhm... Frans Bauer.
|
strung out
blink 182 |
Pete Rock & C.L. Smooth
Rahzel J-live & the true school tour |
KoRn @ Glassgow Secc
Geweldige show grootste indoor hal van europa ofzo allemaal van die confetti kanonnen enz. Enorm groot scherm achter het podium met vette beelden erop. Geweldige sfeer en coole merch. |
Citaat:
Jah, ik weet hoe het was :P |
Citaat:
|
The Cranberries waren geweldig omdat ze The Cranberries zijn (nouja, niet meer nu :( ). Verder vond ik Skin in t voorprogramma van Placebo erg goed, was ook een totale verrassing voor mij. Foo Fighters op Lowlands vorig jaar vond ik geweldig, hoewel ik ze niet eens zo ontzettend leuk vind.
|
radiohead
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Underworld
|
Oasis
Black Rebel Motorcycle Club Ryan Adams Robbie Williams The Music |
Citaat:
Rise Against |
Citaat:
|
ik lieg nooit
|
|
Citaat:
Ontopic: SLAYER, daar kan niets aan tippen Iron Maiden Immortal Krisiun Opeth |
pfff...beste live-bands
against time vond ik erg goed heideroosjes terror oja, atreyu en boy sets fire |
the notwist
the mars volta |
new bomb turks
guitar wolf riverboat gamblers marked men the ragin' hormones the datsuns groovie ghoulies |
Metallica
Fear Factory In Flames Iced Earth Machine Head Opeth |
Citaat:
wanneer heb je die live gezien? |
Citaat:
on: denk tog metallica in gelredome... |
Metallica
Radiohead Muse |
Citaat:
en ik heb dr zin an |
radiohead in arnhem vorig jaar. gewoon geniaal.
the thermals in kleine zaal 013, fuck dat was echt geweldig, een dik half uurtje alleen maar in de pit staan en meezingen, heerlijk, beste sfeer van een concert tot nu toe. the black keys op pukkelpop vorig jaar waren ook erg vet, heerlijk om te zien ook hoe ze met zn tweeën zulke muziek kunnen maken, en het publiek genoot er ook van. |
Isis @ Lintfabriek in Kontich.
Druk. 2 ontzettend vage voorprogramma's. Thrones en Sunn((0(of hoe die band ook heet). Toen kwam Aaron Turner en z'n bende. Begonnen een nummer van Oceanic te spelen en boem....ik werd weggeblazen. Zo'n vette doordringende sound. Zo goed uitgevoerd dat t gewoon eng was. Ik vind dat op plaat eigenlijk al, maar nu deden ze dat nog eens even beter.....heb de hele show in trance staan kijken meedijnend op de muziek. Hands down beste show die ik ooit zag. Wereldband. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:04. |