![]() |
Wat heb je aan?
Vertelll!
|
Jij bent snell :p
|
Jij was zeker net te laat ;)
|
Nee ik had alleen nog maar gezien dat de vorige dicht was ;)
|
W< shirt met EGO BOOST print,
Spijkerbroek met veel gaten, Riem met grote buckle, Adidas gympjes. |
helemaal niets
|
Citaat:
-W< shirt aan! met Phantom in pailletten op de rug -een zwarte MC hammerbroek -Mn gerepareerde zwarte afzaklaarzen -Een blauwe sjaal met gouden draadjes om mn nek -Een zwarte haarband in |
Citaat:
schilder verfspetters afgeragte dvs schoenen bristol trainingsbroek witte polo H&M hooded top stc |
mijn vorig bericht ik meende dat dus echt he
|
Oooh maak me gek!:o
|
Citaat:
Oooh Herm, Mc hammerbroek!?<3 :o |
Citaat:
|
wie weet dat jong wie weet dat??
|
Citaat:
|
Citaat:
|
witte badstoffen Scapino-hotpants
kingsize grijze fleecetrui van Papa :bloos: |
Groene allstars
vale spijkerbroek met wijde pijpen grijs-groen gestreept truitje met wijde hals oranje vestje hello kitty enkelsokken haar in 2 staartjes zilveren grote oorringen |
Citaat:
geil :> grijze streepjes boxer baggy jeans zwarte polo donkerblauwe shirt met laag uitgesneden v hals bril ring sexzweetbandje |
Citaat:
Ik heb ook nog burlingtons aan! (a) (5) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Zwart hemdje
Parelknopjes Parelketting van 2 meter Hip onderbroekje :cool: |
Citaat:
ben je ook zo heet otie? :o |
- Witte Armani Jeans Longsleeve
- Donkerblauwe Scapa Polo - Lichtbruine ribbroek evisu - Zwarte suede instappers boss (nieuw) - Helblauwe shawl mcgregor dat was 'm wel. |
het is nacht. ben je gek ofzo?
|
rode badjes, grijze boxer :D
|
zwarte muts
wit T-shirt zwart Kolbert donker groene Levi's broek Bruin - oranje nikes Diesel Horloge :) |
Blauwe Vans
Dickies big daddy bruine rib broek Donker blauw Carhartt shirt Zwart polsbandje :) |
inmiddels al weer
een blauwe vale diesel, spijkerbroek en zwarte trui en een boxerr en zwarte schoenee en bruine ream en sportzokken :P |
zwart hemdje
zwart vestje spijker-wijde-broek riem vans :o |
lichte baggy spijkerbroek Replay met roze label
wit shirtje felroze longsleeve (matching bij het label :cool: ) bruine laarzen haar in hoog staartje, warrige pony, zilveren sieraden en geurtje Allure |
nikes
ruitjes sokken HEMA wijde spijkerbroek replay t-shirt met streepjes h&m:o capuchon vest h&m:o |
- lichtblauwe polo H&M
- beige broek H&M - beige brede riem Chill Out - witte korte sokjes HEMA - ondergoed - horloge, kettinkje - haar in een knot, geen makeup/geurtje |
zwarte boxer van het merk luciano :)
zwarte korte (gay) sokken sparco zwarte schoenen zwarte korte beetje wijde broek wit t shirt en blauwe kabel wolle dunne trui :) en me witte mooie pet van: kangool. |
*donkere jeans Only
*lila burlingtons (maar die zie je niet) *licht met donkerblauw vestje PussyCat |
*Donkere spijkerbroek
*Rood truitje *Wit vestje *Zwarte sokken *Rommelknot |
-zwarte baggy broek van blue strenesse
-lichtgele bh van fila, jaja -roze string van h*m -roze sokken van ck -rood truitje met een grote kol van h*m -krijtstreepjasje van d*g -haar in een staartje -bril op -rode adidasjes |
meer dan de vorige keer
nl zwarte morzine t-shirt zwarte jeans van dickies en een (zeer) boxer met sreepjes |
** foutje (zeer losse)
|
Code:
() |
M'n oude Droors denim broek, die ik steeds meer begin te waarderen, baggy (y)
Zwarte allstars Idem kleur strakke boxer en sokken Een 0ldskool wit hemdje van de ? zeeman geloof ik Zwart strak vest met rrrits |
Zwarte linnen broek
Felrode capuchon trui Rode string Rode sokken |
grijze trui met pofmouwtjes Hennes
groen Funk-singletje Zara donkerblauwe joggingbroek van eenofanderScapinomerk dikke roze sokken |
Wijde spijkerbroek
Zwarte longsleeve met zilver draakding erop (van m'n vriend :o) Zwarte bloesje erover Bordeau onderbroek + dito bh Gekleurde sokken Standaard sieraden :) |
camou broek
baby blauw t shirts lostprophets ketting ring horloge bril sexappeal |
http://picserver.student.utwente.nl/...picserver.jpeg
& een baggy jeans, met heerlijk foute tennissokjes eronder.. :o |
beige broek met steekzakken, benetton
rose button down blousje, share beige vestje erover met in het zwart Polo (rits) Land drie rijen grote parels om geruitte rose sokken, echt hema |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:06. |