![]() |
Wat zou je doen als je nog 1 jaar te leven had?
Stel, de dokter vertelt je dat je nog maar 1 jaar te leven hebt. Wat ga je nog allemaal doen?
|
Hopen dat het zo snel mogelijk voorbij is.
|
Me heel rot voelen. En daarna het 'hooi uit de mijt neuken'. :p
|
deze is pas geweest
|
Een jaar leven.
|
Citaat:
|
deze is inderdaad pas geweest
ontopic: ik zou alle dingen doen die ik nog graag wil doen en proberen er zo min mogelijk aan te denken dat ik nog maar zo kort heb. |
Citaat:
|
Alle 'slechte' dingen doen. Veel alcohol zuipen, drugs gebruiken, etc. etc. Je gaat toch dood, dus wat zou het?
:cool: |
Citaat:
heb je dan een leuke laatste jaar gehad? :s :s |
TS begint? :P
Ik zou... Gewoon nog heel veel leuke dingen gaan doen, en niet meer naar wiskunde gaan. In plaats daarvan dubbel naar tekenen (= lievelingsvak) en latijn, whaha :P en slechte dingen doen :D want idd dood ga je toch. Maar roken ga ik niet, want dat is goor. Wel leker heeeel veel naar mijn vrienden gaan zo lang het nog kan. :) |
eens al mijn geld opmaken
goed de beest uithangen en dan in stijl de pijp uit |
Het klooster in om te boeten voor mijn zonden. :o
|
Citaat:
|
heel veel fun maken en doen wat ik wil(Y)
en oja naar Ierland gaan daar wil ik zo graag naartoe :D |
ik hou dr altijd rekening mee dat ik morgen al dood kan zijn, duz het zou voor mij een geruststelling zijn dat het pas over een jaar is> nog ff lekker verder leven. iig mn studie afmaken, feesten, gewoon lol maken etc.
|
Op chips en patat leven :cool:
en m'n geld opmaken aan mooie reizen |
Citaat:
|
Citaat:
|
Meteen van school afgaan en alleen nog maar dingen doen waar ik zin in heb en redelijk ongezond gaan eten. En nog een keer nar Australië gaan
|
Zelfmoord plegen denk ik :cool: (y)
|
Citaat:
|
Na 364 dagen dood gaan. :cool:
|
Citaat:
|
Ik zou echt gaan leven.
Kosten noch moeite gespaard. |
Genieten
Reizen, feesten, noem maar op. Ik zou iig mijn familie en vrienden erbij betrekken. |
Citaat:
|
Ik heb altijd zo'n hekel aan dit soort vragen (n)
|
Zorgen dat ik iemand heb die na mijn dood voor mn diertjes kan zorgen. leuke dingetjes doen, de pretparktour die ik al heel lang wil maken eindelijk maken, en dan zijn we een jaar verder
|
Stoppen met school.
Iedereen vertellen wat voor een ongelooflijke eikels en klootzakken het waren/zijn. De duurste levensverzekering nemen die ik kan krijgen. Harakiri plegen. |
Citaat:
Maak daar maar 2 van.... |
Trouwen met mijn vriend. Hoewel het dan wel zielig voor hem is als ik daarna dood ben, maarja. Misschien gaat ie dan wel met me mee dood. Denk het wel :o
En een boek uitgeven. Nog op vakantie. Een tropisch eiland, Canada en nog naar Noorwegen. Nog veel naar feestjes en festivals. Een paar nachten bij een kampvuur op het strand slapen met mijn vriend. En verder .. mja, nog veel meer :) |
Reizen...
|
er een topic over openen op L&G
|
Citaat:
:cool: |
Citaat:
|
neuken :D
|
Citaat:
|
Citaat:
Nouja, ik zou trouwens ook minder gierig zijn en al het geld op mijn spaarrekening op maken :P. En waarschijnlijk zou ik stoppen met studeren en weer bij m'n ouders gaan wonen. |
ik zou gewoon doorgaan met alles, omdat dokters wel vaker ongelijk krijgen
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
o ik zou het trouwens ook tegen niemand vertellen, alleen mn ouders |
Ik zopu gewoon op een dag verdwijen....
|
ik bleef leven , ik geloof niet in die bullshit , ik weet toch al dat ik 99 word :cool:
|
Naakt rondhuppelen...
|
Sex.
|
Citaat:
|
k zou gewoon afwachten en doorgaan met... najah... zoals t nu gaat... k heb niets te klagen :)
en trouwens... misschien is mijn volgende leven wel net zo leuk.... :D maar oh... xal wel un paar mensen missen dan.... :s |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:47. |