![]() |
gsus
wat vinden jullie vna het merk gsus? ik val zelf echt op jongens die gsus kleding dragen! die vestjes zijn (y)
|
Is het weer zo ver? Gsus maakt lelijke dingen en deze lelijke dingen worden doorgaans ook door lelijke (lees: foute) mensen gedragen (n)
|
Jij wordt vervelend :nono:
|
daar heb je een punt.
jongen in gsus zijn ultrageil, hihi |
Stom merk (n)
|
camp
|
Ik heb nu een Gsus-broek aan trouwens, vet chill ding, dat wel (Y)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Vind het niet zo veel aan..Ik vind die jasjes wel nog steeds leuk (niet te fluor), die zijn dr al jaren en ik ga dr binnenkort een (maar dan meer n bomberjack) halen..die mutsen zijn leuk en dat stofje. Maar behalve die jasjes vind ik t niet boeiend.
Zijn alleen wel erg duur, bleh :| |
Nee, Gsus vind ik bah. En hoe groter het merk erop, hoe fouter.
|
Ik houd van mijn rode gsus fleece vestje :o
|
gsus. tsja, ik vind het fout.
gelukkig mijn broer inmiddels ook. wat liep die voor lul zeg... |
gay
|
toen gsus nog niet zo bekend was en nog skate/surf was hadden ze wel vette dingen, maar al die felgekleurde (meisjes)kleden, vooral de shirts e.d. zien er echt goekoop uit. Die geruitte gsus jassen bijvoorbeeld, in het groen of roze, zijn echt spuuglelijk.
|
Citaat:
|
typo :o
|
niet mooi
|
not done.
|
ik heb veel te veel gsus,
word tijd voor wat nieuws ipv altijd maar gsus |
Citaat:
|
idd, toen gsus nog een skatemerk was was ik er gek op, nu vind ik het kutterdekut.
|
Citaat:
|
Citaat:
oja, ik heb net al mijn gsus truitjes aan mijn oppaskindje gegeven, en ze was er blij mee! (y) |
Citaat:
ontopic: ik VOND gsus wel grappig, toen het nog niet zo bekend was, en zo afschuwelijk lelijk was! haha omdat gsus net nog in de klasse betaalbaar valt voor de meeste breezaaahh girls loopt vrijwel elk girly ermee die al kleedgeld krijgt :rolleyes: ... en dan vind ik een merk vern**kt ! :) zonde hoor... |
Citaat:
|
Met het merk G-sus is niks mis, ze hebben best gave kleding. Maar laatst naar Trance Energy geweest en daar liep bijna de helft in die fluoriserende (goed geschreven??) shirts van G-sus rond. Verzin aub iets beters... G-sus heeft trouwens wel gave fleece-vesten, staat bij de dames meestal heel leuk. Maar dan geen fluoriserende he :nono:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik vind het een beetje een "op het randje" merk. Sommige dingen die er tussen zitten vind ik echt heel hip, andere dingen zijn weer een totale no-go.
Die vestjes vind ik persoonlijk niks, maar er zijn veel longsleeves die wel weer redelijk zijn. |
het oude gsus was wel leuk
nu heel af en toe nog wel iets ik ga niet als de eerste de beste bouwvakker op straat lopen(->neon vestjes) |
Achja, als je van sommige kledingstukken het merkje er af zou kunnen halen dan is het best een leuk ding (y)
|
Citaat:
ik kan weinig lachen om jouw, maar nu maak je wel goede opmerking (y) |
Citaat:
En ze is nog eerder gothic dan een regenboogalto, maar goed.. :rolleyes: |
Citaat:
|
Citaat:
Ik heb het over stijlvolle vrouwen in het algemeen. |
Gsus, lelijk (N).
|
Citaat:
|
gsus is echt té fokking lelijk und fout voor woorden
en het volk dat er in rondloopt is over het algemeen niet veel beter |
Citaat:
|
Citaat:
Ze zullen idd vast niet allemaal op 1 dezelfde persoon vallen.. En als ze dat deden, en die persoon was al bezet, dan houd het ook op, denk je niet? |
Citaat:
|
Citaat:
:rolleyes: :confused: |
gsus was wel leuk .. totdat het grote publiek het ineens hip begon te vinden om het zo groot mogelijk op hun t-shirt te hebben en de kleurtjes ineens pijn aan je ogen gingen doen ...
ik zie overigens hetzelfde nog wel gebeuren met paul frank - is op het moment bezig van leuk , klein , redelijk underground merkje het nieuwe 'hip-middel' te worden , met die apenkop als vervanging voor de letters g s u s ... jammer wel |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
ontopic: waarom vind iedreen altijd alles niet meer leuk, MAAAAAR toen het nog niet zo bekend was wel.. alsof jullie hier allemaal op de mode/trends vooruit lopen ofzo |
Citaat:
ze heeft het er niet ovr dat alle vrouwen met smaak op 1 jongen vallen, ze zegt dat je vriendin geen smaak heeft |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:18. |