![]() |
Wie is je idool of voorbeeld?
;)
|
ik heb geen idool
|
Geen idee.
|
Citaat:
|
elke levende ziel die doet waar die in gelooft. excl. jahova getuigen.
|
Voorbeeld: mijn vriendin
Die heeft best wel zware shit moeten verduren en is toch echt heel opgewekt, geduldig, vrolijk en open minded. (y) |
Alice. :)
|
Mijn moeder. :p
|
Niemand.. ik ben me eigen voorbeeld :p
|
Iedereen die de moed heeft om vanuit liefde te blijven handelen, wat er ook met ze gebeurd en hoevaak ze teleurgesteld worden. Geen wraak, geen vooroordelen en geen haat. Mja vindt maar eens zo iemand
|
Erica Terpstra.
|
Kenjirro.
|
Voorbeeld:
Mijn moeder en mijn vriend.. naja, ex nu. Omdat ze allebei kwaliteiten hebben die ik graag zou willen hebben en omdat ik ze bewonder om hoe ze zijn ondanks alles. Soms wou ik dat ik wat meer van hun dingen had. |
Citaat:
Ik ben nog op zoek naar een idool/voorbeeld. |
Salvador Limones :cool:
:rolleyes: |
Jamai, natuurlijk. Wie anders?
|
Heb er geen.
|
Mijn (ondertussen overleden :( ) oma...
Daar zou ik best wat meer op willen lijken :) |
Lionheart
|
Mijn tweelingbroer.
|
Prof. mr. M. van Olffen, hoogleraar ondernemingsrecht aan de KU Nijmegen en notaris en partner bij De Brauw in Amsterdam.
*aanbidt* Zoals hij wil ik ook worden als ik groot ben :o |
Vroeger was dat altijd mijn zus, nu nog wel een beetje, maar ik leef nu ook míjn leven.
Nu heb ik niet echt een groot voorbeeld eigenlijk... |
Ik heb geen voorbeelden of idolen.
|
Niet echt idolen of voorbeelden. Ik ken wel mensen die ik bewonder maar die zie ik niet als idool of als perfect voorbeeld.
|
Boris :p
|
Ik heb er geen.
|
Citaat:
|
Gandhi
|
Citaat:
Ik neem fidel castro als voorbeeld, hij houd van groene legerpakjes :cool: |
Citaat:
|
Citaat:
welkom trouwens :) |
Jim. Van Idols.
|
delta goodrem en joss stone
|
Citaat:
|
Sortjuh. :)
|
Citaat:
|
mijn moeder in het lichaam van nicole kidman
|
Citaat:
|
Bill Gates :cool:
Hij is HET voorbeeld voor alle computer nerds/geeks :rolleyes: |
Een echt idool uit de showbusiness heb ik niet.
Wel wat voorbeelden, maar dat zijn allemaal hele normale, voor jullie onbekende, mensen. |
Mijn moeder natuurlijk!
|
mwah niemand eigenlijk. Al had ik veel bewondering voor me oma :) en iedereen zegt altijd dat ik zo op dr lijk..
|
Jan-Peter :bloos:
|
Ik heb geen voorbeeld of iets dergelijks, wel gewoon mensen die ik bewonder natuurlijk: mensen die veel bereikt hebben in hun leven bijvoorbeeld.
Maar voor mij persoonlijk zijn het de mensen in mijn naaste omgeving die ik het meest bewonder... gewoon omdat zij mij gelukkig maken :) |
Citaat:
|
Idolen zijn voor losers, ik ben een idool...
|
Ik heb geen idool nodig om mijzelf aan op te krikken :cool:
|
Irma van Idols :p
Ik zou wel op Floortje Dessing willen lijken. Die heeft zo'n coole baan en volgens mij ook wel een heel leuk leven. Dat vind ik echt een stoer wijf. Maar voor de rest niet echt iemand dat ik zeg van: "dat is mijn idool!" of 'Daar wil ik op lijken!' |
Citaat:
|
Ik heb niet echt een idool.
En ja, Edgar Davids vind ik dan wel de beste voetballer, maar het is niet mijn idool. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:40. |