![]() |
zou je wel eens in het buiterland willen wonen?
? zoja welk land?
|
Ja.
|
Citaat:
|
Nee, eigenlijk niet. :)
|
waar is het buiterland?
|
nee
|
Misschien in Frankrijk.
|
Hoezo "wel eens"? Klinkt net of je er maar een maandje heen gaat.
Euhm, ja graag! Ierland, of Denemarken. Ofzo. Maar uiteindelijk blijf ik denk ik toch maar in nederland :) |
italie :)
|
Nee.
|
Noord Amerika en Indonesie vind ik zeer aantrekkelijk, doch vind ik het ook enigzins eng om Nederland te verlaten.
|
Wel eens, eventjes, soms, zo af en toe heb ik de neiging dat ik denk "mwoah, zou best kunnen, nu en dan".
Ehm. :confused: |
In ieder geval wil ik later weg hier uit Nederland. Misschien Australië ofzo
|
Citaat:
|
Na de vakantie ga ik dat doen, in Frankrijk. :cool:
En na m'n studie een Zuid-Amerikaans land. |
Jawohl, Vereinigten Staaten.
|
Kroati■
|
nee, denk t niet
|
Ja.
|
London :cool:
alleen jammer dat ze alleen engels praten :o maar misschien leer ik het dan eindelijk eens ;) |
Ik heb daar niet zo'n behoefte aan.
|
Ik wil wel graag een keer Downunder. :)
|
Ja, maakt niks uit, zolang het maar niet in malariagebieden is :P
(ben nogal geliefd bij muggen :P ) |
[flauw]Ik woon al in het buitenland.[/flauw]
Ik zou wel graag later in Wenen willen wonen. |
Tijdelijk wel. Engeland. (y)
|
Misschien. Ik heb op zich niets tegen Nederland als land, maar de manier van doen van sommige mensen hier vind ik wel eens irritant.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ja, ik zou wel in Spanje willen wonen en ik wil ook graag nog een keer naar Australië.
|
Jawel hoor, ik zou wel in bijna alle Europese landen willen wonen.
|
Jawel. De VS (Florida), Nieuw-Zeeland en Spanje lijken me wel wat..
|
Heb al bijna een jaar in Australie gewoond (1999-2000), woon nu alweer anderhalf jaar in Frankrijk, en ga over ruim een jaar weer in Australie wonen (1 van de voordelen van een Australische vriendin hebben :D )
|
Citaat:
|
Ja, Frankrijk.
|
Citaat:
Serieus: wat bedoel je precies?) |
Citaat:
|
Ik zou wel een jaar of twee in Japan willen wonen. Of Nieuw-Zeeland, samen met mijn vriend.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik denk dat in Frankrijk de mensen aardig zat zijn als je ze eenmaal kent. Inderdaad, ze zijn minder aardig als je ze nauwelijks kent (komt misschien omdat toerisme hier zo enorm is, en ze eraan gewend zijn dat mensen snel weer weggaan??).
Maar mijn collegae bijvoorbeeld zijn hartstikek aardig voor me, en heb goede vrienden hier inmiddels. Ik denk dat zodra je je ergens vestigt, dat Fransen anders tegen je aankijken en aardiger gaan doen (maar goed, dat is een weerlegbare theorie) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
voor tijdelijke tijden wel ja. Italië, bunbury(land op zich zelf :p ), NewYork.. genoeg ideeën. sponsor jij?
|
Ja, en dat gaat nog gebeuren ook, binnenkort :)
Half jaartje Engeland. |
Absoluut niet. Ik ben een echte kaaskop.
|
Ja, zeker weten. Ik ben ook van plan om een master en een minor van een studie in het buitenland te gaan doen. En daarna ga ik denk ik ook wel in een ander land wonen.
En welk(e) land(en) dat worden weet ik nog niet. Engeland, Nieuw-Zeeland, Canada, Schotland, Scandinavie, enz. |
jah in amerika
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:46. |