![]() |
Je dood faken
Als jij je dood moest faken, hoe zou je dat dan aanpakken? Zou je bijvoorbeeld doen alsof je bij een bomaanslag om het leven was gekomen, of zou je met hartslagonderdrukkende medicijnen zelfs tot in de kist je levenloosheid nog veinzen? Zoals bij the A-Team, met nepbloed en een slaapmiddel? Zou je je eigen begrafenis bijwonen? :D
|
Waarom zou ik mijn dood faken?
We heten niet allemaal Broekie (of wat haar naam destijds ook alweer was.) :D |
Citaat:
Laten we ook VVO niet vergeten ;) |
Wie de fok is Broekie?
|
Ik zou een zwerver inhuren en die in mijn auto een vreselijk autoongeluk met brand en alles laten krijgen. :evil: Heeft zo'n Franse zakenman ooit gedaan.
En ja, ik zou naar mijn eigen begrafenis gaan. :) |
Als je al over zulke dingen na durft te denken ben je een
zieltje, en als je 't dan toch doe... zou ik wel bij mn begravenis aanwezig zijn om te kijken wie nou echt om je geven. |
Citaat:
Dat was nog eens rellûh, ipv die spam topicjes die je nu voorbij ziet komen :( |
Citaat:
Eerst zeggen dat je een zieltje bent (alleen dat woord al, maar dat terzijde :D :p ) als je er over nadenkt, en er dan op ingaan? :cool: |
idd daar heb je dan gelijk in ... verveling om donderdagochtend wat doe je 'r tegen... ik vind dat zulke mensen die zo'n topic openen gewoon gestraft moeten worden.
|
een crimineel zoeken, zn tanden laten slijpen zoals mijn tanden staan en m in de fik steken :evil: en ik ga op mn begrafenis kijken ja.
vertel es over broekie :) |
ik zou ut nooit doen *ehhum:D :rolleyes: *:p neej maar als ik ut zou doen dan schreef ik een brief dak dood ging:D:P en dan peerde ik em gwoon,
denk nie dak bij die begrafenis zou willen wezen, dan ga ik nl wél dood haah:D |
Citaat:
VVO? Wie is dat dan ook alweer? |
Citaat:
Tenminste, dát stat me bij :D |
Citaat:
|
Ja, jamjam of jumjum oid was ook bezig via het forum haar dood te plannen meen ik me te herinneren... Niet bijster origineel meer :nono:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Als je het doet, doe het dan goed.
Zoals Tupac bijvoorbeeld... :rolleyes: |
Citaat:
Tupac leeft nog???? :eek: |
Een aanslag is koel, aanslagen worden immers alleen op belangrijke figuren gepleegd. :cool:
|
Ik blijf nog liever even leven.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Woordje 'alleen' was gewoon wat fout gekozen ;) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Naar Tsjetsjenië op vakantie en dan gewoon het vliegtuig niet instappen. Op het vliegveld begint dan mijn nieuwe leven als Micha de importmoldaviër.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Niet.
|
goed :p. Nee maar ik zou eerst de mensen flink opfokken, om vervolgens op m'n begravenis dezelfde mensen op hun schouder te tikken :D
(Áls ik het al zou doen ;) ) |
kzou gewoon plotesing verdwijnen
en ja zeker mijn begravenis bijwonen :cool: |
Iemand vragen om voor jou dood te gaan ja, bijv. een zwerver.
Het lijkt me wel gaaf om naar m'n begravenis te gaan, kijken wie mij belangrijk vinden. ;) Wel luguber eigenlijk :s |
Citaat:
|
Een formele brief van een regering van een of ander louche land sturen aan de nabestaanden, dat desbetreffende persoon is overleden tijdens een roofoverval en het lichaam in zee is gedumpt maar de dader bekend heeft.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Gewoon helemaal verdwijnen, een zwerver vermoorden, die verbranden en al mijn 'looks' en identiteitskaart etc. geven.
En dan gezellig een praatje maken op de begrafenis. :) |
De Commissie tegen Spelfouten constateert dat de spelfout begravenis veelvuldig gemaakt wordt. :o
|
Citaat:
|
Die arme zwervers...
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:09. |